Top Aks! En top Eagle! Zou het niet een kwestie zijn van uitproberen Biancocoo op welk voer hij welke arbeid kan doen, net als bij paarden? Sommigen hebben 4 kg bix per dag nodig anderen dieselen op 1 kg? Maisie adviseert over de combi tuigen. Als je een ideal luxe tuig hebt is het geen combi tuig en kun je het dus niet ombouwen/combineren. Als je bijv een webtech, eurotech of leathertech hebt kan het wel, dat zijn combi tuigen. Dan kun je inderdaad een enkelspan kopen, later nog een enkelspan erbij en dan met wat Maisie zei er ook nog bij uitbreiden naar tweespan. Of je koopt een tweespan en kunt met aantal aanvullingen twee enkelspantuigen maken...Ollie jij bent goeoeoeoeod bezig
zo jammer dat je mijn buurvrouw, collega of stalgenootje niet bent
@Maisie Robin heeft meer bot staat me zo bij, hij is wat breder/oogt al steviger... wel jong natuurlijk, maar goed da's logisch, misschien ook om dat hij een kereltje is? Ik vind Robin echt een prachtige pony
Ollie maar liefst 2 paarden rijden
heerlijk! Ik heb morgen mijn vreselijk volle dag, colleges, vergaderingen, taxi-en voor kind van vriendin, Han naar muziekles heen en terug, en nog iets van eten zien te produceren, word al moe als ik er aan denk
en Tine, ik ben het dus echt met Ollie eens hoor, jij doet echt heel veel
Als ik Bente heb gemend en dan nog wat heb gedaan met Blondie of Rattan ben ik echt gevloerd voor de rest van de dag, vwb sportieve activiteit
Ik moet van de peut gaan zwemmen trouwens ...
(voor mijn rug) vind zwemmen wel lekker, maar word er altijd zo moe van
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 03-10-12 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt