Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoofd waarschijnlijk toch iets van een lichte hersenschudding of zoiets

op je tweewielertje en met je pony....

Ik ga helaas zaterdag op vakantie en heb daarvoor geen tijd meer om met haar te mennen, drukte met alles voorbereiden...

(Bleek die man veel jonge paarden/hengsten op te leiden voor keuringen dus hij had er nog verstand van ook
)
Ik heb paar uur geslapen maar dat kun je ook niet de hele dag doen (zal je zien dat je vanavond niet meer kunt slapen). t.v. kijken gaat ook niet, dit eigenlijk ook niet. Maar hopen dat het snel weer wat beter wordt.... (denk het wel, zoveel hersenen om te schudden heb ik toch niet
)
helemaal super. Zelfs mijn man vond hem netjes lopen. Echt genieten hoor. Toen wilde ik Rembrand pakken, krijg ik die rot
toch niet te pakken. Dus maar gaan uitmesten en daarna nog een poging. Met enige moeite lukte het toen wel. Heb hem in de wei gemend. Had de kinketting 2 gaten strakker, want was gisteren manlief een spoedcursus mennen aan het geven en merkte toen dat ketting toch eigenlijk wel erg los zat. Ik moest er wel erg aan wennen. Hij liep op zich echt heel fijn, niveau lijkt eindelijk weer een beetje terug te komen. Maar had een paar keer in de galop en in de verzameling dat ik ineens niets meer in mijn handen had, dook hij er soort van achter. Dat voelt erg eng. Gelukkig was is zo helder om hem gelijk goed voorwaarts te rijden, maar ja, in een proef kan dat niet. Morgen maar eens met kinketting toch weer 1 gaatje losser. Wel fijn dat ik nu nog een maand heb om lekker wat dingen te proberen. Vanmiddag heeft zoonlief samen met een vriendinnetje (na zijn muziekles) weer pony gereden. Gaat het heel goed. Morgen gaan we een echte rijbroek voor hem kopen. Vanavond zouden we Thabor nog gaan mennen (man was hele dag op pad), maar we zijn te moe en dan is het niet verstandig om met een groen paard aan de slag te gaan. Morgenochtend mag hij als eerste aan de bak.

vriendin heeft ook nog even gemend met shetje,...maar vond mijn hca wagen een K-wagen....
dus is er al snel weer afgestapt... ik vind het een ideaal ding, ja hobbelt wel wat erg op het veld.
. Fijn dat Jilke zo goed ging. en dat je auto het weer goed doet.
Hij volgt nu de cursus muziek en bewegen. Daar leren ze vooral ritme, hoog en laag, blije en verdrietige muziek. Echt de basisdingen, maar het is wel erg leuk. Af en toe krijgen ze ook instrumenten (sambaballen, djembee, ritmestokjes)
)

haha !! super toch !!