Vering onder m'n concours wagen is beter dan ik onder mijn recreatie-marathon wagen had .
Ik rij ook regemaltig met de wagen van mijn instructrice. Die had er altijd een middenmaatse shet voor, nu een welshje van 115. Ook als ik bij haar thuis ga lessen, hoef ik alleen tuig en pony mee ipv ook nog klooien met mijn wagen.
VanHuisUit
Geplaatst: 05-01-11 16:14
Da's ideaal he als je je wagen en alles niet hoeft mee te nemen. Is bij de stal van Rizanta ook zo, allerhande wagens staan er gewoon, dus peerd mee en inspannen die hap en gaan
dopey gaat de auto zoeken, ik zit te dazen hier, en dat schiet toch niet op ben ik op tijd thuis, eventjes wat opruimen en dan m'n oogjes even dicht, dat helpt misschien...
tine10
Geplaatst: 05-01-11 17:25
@ Naaltje: doe je heel voorzichtig??!! @ VHU: dat is wel heel luxe. Ik sleep me momenteel weer een breuk met alle karren van en naar binnenbak. Hopelijk kan ik snel thuis weer iets doen. @ Dennis: wat weegt zo'n concourswagen? @ Tallechie: als je nog inschrijft even een briefje op je coupon doen, dat wij samen met een kar doen, dan kunnen ze daar qua planning rekening mee houden. Ook ivm met helpen inspannen enzo.
tine10
Geplaatst: 05-01-11 17:59
Zoontje heeft een vriendje te spelen. Ze zijn al 5 kwartier in de snijdende kou aan het spelen en hebben het niet koud. Oke, ze hebben beide een skipak aan, maar toch. Ik bibber al als ik even buiten kijk of het goed gaat.
Paarden hebben het ook frisjes, ze zijn steeds druk aan het spelen in de bak (de wei is onbegaanbaar helaas). Maar bak heeft ook gladde stukken, dus vind ik minder prettig. Maar goed, ze krijgen zo nog wel een heel klein beetje beweging.
Geen idee wat mijn concours wagen weegt. Zal eens kijken of ik hem kan wegen. Meiden hier op stal (8 tot 10 jaar) tillen zo de achterkant op iig.
tine10
Geplaatst: 05-01-11 18:29
Ik heb even een mail gestuurd naar van der Mee met wat vragen. Moet natuurlijk ook leuke inruilprijs krijgen voor huidige kar. Die heb ik pas 1.5 jaar.
IvysToeter
Geplaatst: 05-01-11 19:14
naaltje, wat vervelend zeg dat je weer zo'n hoofdpijn hebt!
Naaltje, ben je veilig thuis gekomen? Hier zijn vandaag de merries opgevoeld. Alles is drachtig, zelfs mijn omaatje van 22. Heb 1 pony zelf opgevoeld, wilde dat zo graag eens voelen en ze was heel braaf. Vee arts vond dat ik ook even mocht voelen. Echt heel apart. Voelde een heel klein hoefje tegen mijn hand schoppen.
Rhine_
Geplaatst: 05-01-11 20:27
Weet iemand het verschil tussen een licht gebogen liverpool en een rechte liverpool?
Tine ik heb dat meisje ook nog even gevraagd, maar haar wagen is ook 125 kg. Zij is ook nog op zoek naar wat lichters.
Wedstrijd in Onstwedde wordt niks. Ik was vergeten dat we vrijdags verjaardag van mijn schoonvader hebben. Die wordt 65 en hebben een feest voor hem georganiseerd.
Ik zou dus alles op zaterdagochtend moeten doen, maar dat gaat me niet lukken helaas.
Vriendlief vond het ook nog niet zo'n goed idee omdat ik nu al niet meer kan tillen e.d. EN hij vindt dat ik het rustiger aan moet doen
bij ons op stal heeft vandaag een merrie haar veulens verworpen. ze was pas tussen de 4,5 en 5,5 maan ddrachtig. het bleek dat ze drachtig was van een 2ling. de dierenarts had dat niet gemerkt bij het scannen en opvoelen. ze hebben waarschijnlijk achter elkaar gelegen, of het was een 1eiige 2ling, want ze zaten ook in 1 vruchtzak en dan zien/voelen ze het veel sneller over het hoofd. arme merrie.... na 1,5 uur was de nageboorte er nog niet af (ondanks dat de dierenarts oxitocine had gespoten) dus toen is de dierenarts waarschijnlijk nog een keer geweest (ik moest helaas naar huis)