Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.. begrijp dat je trots bent. Rivaldo maakte nog een jaar geleden mij ook het leven zuur op buitenrit.. gelukkig is het nu anders, maar nog wel met karakter hihi
) 

..
.. heel toevallig allemaal.. diegene belt me nooit en uitgerekend gisteren.
Gelukkig
hebben ze Sim niet gevraagd, zoiets kun je ook moeilijk weigeren natuurlijk. Maar ik had al ruimschoots van tevoren aangekondigd dat we zelf met een standje op Koninginnemarkt zouden staan, denk dat ze het niet meer durfden vragen.
hielp goed, hij heeft het niet meer geprobeerd. Wel merk ik dan dat hij het soms best spannend vindt maar hij gaat op mijn aanwijzingen goed door
Citaat:@Napie, is het paard overleden? Lijkt me zo ontzettend vreselijk als zoiets gebeurd.
) maar met z'n tweetjes ging het prima!
had kan hij joh! hihi
dus alvast een hele kleine oefening voor de keuring (haha die pas over 4 maanden is
)
(wilde altijd of een zwart bonte of een stippel
)
.. Ik wil echt niet zonder hem, maar het was even een ophoping van allemaal dingen die hij moet veranderen en ik. (Hij heeft een vriend wat een groot probleem is aangezien die nu 2 maanden al daar woont, hij is 36 en mijn vriend 19, oke ik vind het niet erg dat er leventijdsverschil is alleen maar gezellig toch een goede vriend, maar het is geen gezonde basis meer in mijn ogen, zijn moeder wordt er ook al gek van dat hij in huis woont,, ongevraagt, stapel wasgoed, eet elke dag mee, en er komt geen bedankje van af, daarbij heeft hij mij ook meerdere dingen geflikt waardoor ik ook een persoon ben jouw moet ik niet meer kennen. Ook stookt hij erg en is erg jaloers naar mijn idee (en die van andere) op ons. Uiteindelijk werd me dat even teveel (maar ook moet ik dingen veranderen) We zien wel hoe het loopt.
..
ben wel een MSc maar blijkbaar bij tijden zeer
.. zeg het nu heel stoer maar bij het uitladen of het inladen denk ik dat ik het niet meer trek.. Maar ik moet realistisch blijven.. arm dier weet niet wat er gaat gebeuren