[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:36

Wat knap trouwens van Cardi, sorry vergeten te zeggen :)

Hier eindelijk weer redelijk normaal een rondje gereden (ruim 10 km) met een vol vertrouwen rijdende Ollie. Stukken gedraafd, veel gestapt. Maar ben ook voornamelijk door de polder gegaan ivm de vliegen/dazen in het bos, daar kan je alleen fatsoenlijk rijden als je echt steeds flink doorrijdt en daar had ik nog geen vertrouwen in. Maar ben hier heel blij mee :D
Aangemeld voor Kootwijkerbroek, 9 augustus, lange klasse 1 van 31 km, dat lukt tegen die tijd wel weer. Gaan we mooi als rustig trainingsrondje rijden, dat is zo'n mooie route, wie weet kunnen we dan toch nog een keer een k2 doen dit jaar, zou leuk zijn :D
**blij**
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:59

Gaaf vhu.
Een mooie ronde gereden. Heerlijk !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 13:42

:O wat een saaie dag zeg :\
In stromende regen poowns gevoerd en gedag gezegd plus nog kruiwagen mest uit de wei gehaald maar dat was ook wel het spannendste vandaag :+
:wave:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 13:45

hier ook al zo'n spannende dag : gevoerd mest ,mest geruimd,kar gepakt......enorme stortbui dus.....kar weer weggezet... :O

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 14:56

Ik ben vanmorgen op safari geweest :+
Afbeelding

Daarna was het ook weer gruwelijk saai op de wei <3
Afbeelding

En de moddermonstertjes
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 15:38

@VHU: wat fijn dat de rit zo goed ging; wat een toppertje is Ollie ook.

Hier dus heel erg blij met de regen van vannacht; konden de paarden eindelijk op de mooie, groene wei. Langs de rivier was wel te zien dat er overal flink wat gevallen is. Manlief is nou meteen de andere wei aan het klaar maken. We kijken straks lekker een filmpje op de bank; dat wordt weer lekker dutten, hahaha.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 16:21

Avaluna, op safari, haha, cool !
rustig hier zeg.. :O

vanmorgen gewandeld, en vanmiddag bij de vrijbuiter geweest, zoonlief wilde graag een tentje..kan die mooi in slapen...maar omdat het regent even in de woonkamer opgezet....dan blijft er weinig ruimte over, haha...woonkamer vol !
Gisteren bij vriendin ge bbq-ed..lekker :9 en gezellig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 16:38

@Biancao: zelfs een hoofdstel met croco-print en ik bijpassende jodphurs :') . Hier ook regelmatig tentje in de woonkamer; gezellig.

Dochter is nog helemaal ko van het voltigekamp, morgen begint de cursus, gelukkig maar halve dagen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 16:41

tentje is wel gezellig..maar mijn woonkamer te klein...hahaha...tent is bijna net zo groot..hahaha...maar hij is helemaal gek op tenten !! dus..maar eens proberen, t'is niet voor niets vakantie natuurlijk....leuk croco prints.. en croco jodphurs !!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 16:55

Hier ziet het ook weer uit naar regen...
Dat croco is bijna mooi van lelijkheid; hahaha.

Merk je dat het beter gaat, Biancao?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 17:52

Vhu. Weer fijn vooruitzicht zo'n rit. Gaaf !
Avaluna, ik ben nu zonder pijnstillers...afbouwen duurde even. En probeer weer wat meer te gaan doenn
Vanmorgen voor t eerst gewandeld. .viel tegen 3, 5 km ik had zweet op mn kop..dat krijg je van ruim 2maanden liggen..haha
Geen idee of ik al meer mag gaan doen. Maar zolang het geen extra pojn oplevert kan het geen kwaad lijkt me..
En bij jou ava..al meer duidelijkheid over de werking van de medicatie en eventuele operatie ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 18:17

GEweldig alles in safari hahaha toen Ollie denk 2 jaar terug voor het eerst een paard zag met zo'n zebra overall aan schrok ze zich helemaal wezenloos :')
Lekker alles op de wei (staat jullie gras hoog zeg :oo ).

Wat goed Biancacoo weer gewandeld, best wel eind hoor 3.5 km als je het niet meer gewend bent +:)+

Hier vanmiddag filmpje gepakt en daarna ff wat gegeten. Was erg mooie film over Sherlock Holmes, voor wie van Engels houdt en beetje suspense met een aardige twist :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 18:20

@VHU: leuk zo Engels :j ; hahaha, check de distels bij de paddocks; die zijn pas hoog, hoop dat manlief ze snel ff neermaait.

@Biancao: is toch al super; hahaha, dat red ik echt niet ;) . Doe maar rustig aan met opbouwen :(:) .
Zit nu bijna op de helft van de uiteindelijke dosering; je wordt er dik en dip van, helaas. Hoop dat het helpt. Heb nog geen datum qua operatie, hoop dit zelf een beetje te kunnen aangeven; tegen de winter aan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:23

Vhu. Leuk zo'n film. Klinkt goed !
Ava....waardeloos die medicatie. ...hoop dat het helpt...en dat de operatie echt groot herstel brengt...

Ik heb net voor t eerst een stukje gefietst....lekker !! (Sorry ava...ik zou willen dat ik kon toveren...dan was je zo beter )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:47

@Biancao: o, maar stukje fietsen kan ik wel :j ; heb een supermooie E bike gekregen voor mijn verjaardag; ik ben echt een verwend nest.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:49

Oh super een Ebike !! Dat is een uitkomst !!
Maar ja..ik heb een andere trainingskar voor de honden gekocht....dus..weg spaarcentjes....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:33

Ik = beetje dood... gisteren de hele dag gefilmd in Beekbergen. 'sAvonds zou ik één filmpje van de marathon-winnaar online zetten, maar niets werkte mee. Accu's apparatuur leeg, pc sloeg vast, laptop sloeg ook vast. Alles op een usb-stick, overzetten op de pc, daarna tussen 96 filmpjes zoeken naar dat éne filmpje van die winnaar. En ik wist echt niet meer in welk tenue die Duitser gekleed ging of wat voor een paarden hij voor de wagen had.... turen naar wagennummers..... enfin, om 23.30 uur had ik eindelijk het filmpje op YT :O .
Vanmorgen er om 09.30 uur uit en tot 13.30 uur overige filmpjes uitzoeken en klaar zetten voor zoonlief om in elkaar te zetten en te produceren. Vanmiddag even ontspannen op de koets :z ...... Maar hè hè .... the job is done *\o/* !

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:39

:wow: wow Gem, dat is een boel werk ! Gaaf, en vermoeiend, ben benieuwd naar de filmpjes,...waar vinden we die filmpjes ?

zoonlief ligt in een tent te slapen in de woonkamer, haha ha. ...grappig.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 21:46

FF wachten... Hoefnet moet ze nog goedkeuren en online zetten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 22:17

Wat een werk Gem :oo

Zo leuk die kinderen in de kamer aan het logeren. Hebben wij hier ook gehad met zoonlief. Nu niet meer, nu sliep hij vorige week bij een vriendje in de garage (ook erg spannend) :P naja zolang ze niet op straat liggen :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 12:22

Biancacoo schreef:
:wow: wow Gem, dat is een boel werk ! Gaaf, en vermoeiend, ben benieuwd naar de filmpjes,...waar vinden we die filmpjes ?

[AR-ITP] CAI Beekbergen in beeld

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:18

Gaaf Gem.straks op pc kijken.ben benieuwd !!

Hier drukke dag gehad....nu meloen en aardbeien...hmmmm

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 21:47

Wat heerlijk Biancacoo :9
Pffff wat een klus Gem!

Hier rondje van 11 km gedaan. Het was erg rustig buiten, regende, maar was zo heerlijk <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:28

Gaaf Gem, mooi hoor die filmpjes !!
Vhu, lekker op pad geweest.

Ik ben vanmiddag nog even bij iemand langs geweest..die hebben pups zitten zo leuk ! nu bijna 9 weken, dus t crossed lekker rond..haha..

fijne dag verder.....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:45

geen puppy uitgezocht biancacoo? <3
hier weer eens met de auto naar de garage geweest,elke keer als ik start geeft die een blauwe rookpluim,erg aso als er iemand naast de auto staat als ik hem start %) (mis een uche uche smiley) :oo