Ruiten trillen allemaal hier!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ruiten trillen allemaal hier!
)

foei
Dankjewel en nu voor jou:
die puinhoop is er morgen ook nog wel en nu genieten van je thee-tje
voetjes op de tafel en lekker hangen
Dik verdiend
. Vanaf de zijlijn zal het er vast niet spannend uit gezien hebben, maar ik had zelf het idee dat ik loeihard ging
! Verder kost het me nog steeds veel moeite om de route te onthouden
. Te voet verkennen werkt voor mij niet of nauwelijks, dan loop ik ze inmiddels alle 6 blind. Het is de snelheid die me nekt om ook snel te denken.
nu even pics van foon afhalen.
, maar een paar mensen gisteren in het veld was erg eng. Zometeen even slapen, dan springles met Thabor, zoon ophalen bij vriendje, snel wat eten en dan met zoon naar dressuurles, waarna ik bij thuiskomst nog een vergadering voor de vereniging hebt. Pffffff.
Over een goed uur kan ik lekker paardknuffelen

die vanochtend erg nat is geregend, nat en koud is thuisgekomen en beslist geen zin heeft om naar de paarden te gaan (zouden naar Aks & Mel toe) om weer nat te regenen (zegt hij). Dus we gaan maar niet
Heerlijk met Bente gemend ze liep echt superfijn, dankzij de regen misschien? en daarna met Blondie getut. Hoofdstelletje paste natuurlijk niet
te groot in de 'lengte', moeten gaatjes bij (is ook altijd hetzelfde bij die welshjes). Wat wijken voor druk geoefend nou daar snapte ze eerst echt helemaal niets van
Toen naar huis geraced om zoonlief op te halen en weer terug te gaan maar helaas dus gestrand... 
Regen & wind… Pony’s krijgen vrij dagje!

vervelend dat je daar moeite mee hebt!