Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Ik snap echt niet waar sommigen de tijd vandaan halen om regelmatig op wedstrijd te gaan. Vaak zijn die wedstrijden niet direct naast de deur en als je D/V doet ben je toch een hele dag van huis (en je groom dus ook). Met marathon ben je soms wel twee dagen / drie dagen weg. Zou hier gewoon helemaal niet kunnen. Of je moet de hele familie meenemen of zoiets. Maar kinderen hebben ook hun dingen op de weekends... manlief heeft hier ook een leuke hobby wil ook wel eens een dag op pad in het weekend, dus bij ons geen uitgebreide wedstrijdambities (meer).
tallechie schreef:Ja maar vervoersprobleem is erg groot omdat ik niemand heb die een auto met trekhaak extra heeft. Onstwedde is een uur rijden en vriendlief wil de kar niet brengen. Plus dat ik met optuigen, aftuigen en laden en uitladen ook hulp nodig heb.
Mijn vader heeft altijd in de paarden gezeten en sinds dat ik er mee bezig ben is hij er ook weer mee begonnen. Mijn tweelingzus heb ik nu ook aangestoken, maar verder heeft er niemand wat mee
Citaat:Rijd je helemaal geen wedstrijden, VHU?