..Kan je de zitting naar voren plaatsen?
Waar heb jij hem gehaald?
Hoe lang heb jij hem en is er roest aanwezig?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hihi maar ben je dan zo klein? Ik moest testen of ik niet dubbel geplooid zou zitten met mijn 1.78m, mijn benen zijn langer dan die van mijn vriend terwijl hij 1.85m is
haha Sim denkt echt dat hij minstens 1.80 isCitaat:hun ego is groter dan welk paard ook
Hij heeft zo'n persoonlijkheid echt geweldig. Komt misschien ook wel omdat hij nog hengst is maar je kunt echt niet om hem heen hij is gewoon vreselijk leuk. En hij zou doodongelukkig worden als grasmaaiertje. Arm ding.
(sorry, beetje ego natuurlijk maar goed, ben er gewoon blij mee).
). We hebben bijna niets in huis! Gelukkig bij de Koninginnemarkt /vrijmarkt wat gebakjes gescoord en er zitten nu brownies en muffins in de oven. Vanavond maar verplicht pizza's of uit eten of zoiets. We maken er maar een feestje van
Romeo zou ook echt ongelukkig zijn als grasmaaier, hij werkt erg graag.
Wie weet zit het gemakkelijker als ik hem naar achteren doe! Ik snap trouwens niet dat ik nog niet heb geprobeerd om hem te verzetten...(op zich zit het wel goed, maar remmen gaat niet zo gemakkelijk omdat het toch wat kort is)
(mij hoor je dan niet klagen!
) Veel plezier in ieder geval!
). 

Ben echt tinkerfan, mits ze goed in elkaar zitten.
Is me in geen jaren overkomen, maar hij stopte zn hoofd tussen zn benen en ging me een potje hard lopen rodeo'en... was geen houden aan.
(na 10 meter stapt hij doodkalm alsof er niets gebeurd is). Vanaf dan kunnen we ALLES met hem, hij stopt en vertrekt zonder problemen terug. Rara poown
Mijn (ex)haf was ook zo eentje: hoofd tussen de benen en zo hard hij kon rodeo'en. Tot ik een week in het ziekenhuis lag... Toen was ik het beu. Beest heeft me bij thuiskomst op krukken hartelijk onthaald met een steiger tegen mijn hoofd(met hoefijzers), dat was de druppel die de emmer deed overlopen...
.. Toch weer 2 winstpunten,, ik doe het je niet na!L_Rivaldo schreef:helemaal geweldig toch
Mijn koningendag is totaal in het water gevallen.. ga nu als single weer door het leven na ander half jaar.. Bah wat is het leven toch hard!
Ik ga nu naar me pony's ga met hun in de bak zitten en kijken hoe de dag afloopt
) is nu ook weer niet zo gevuld dat ik een compleet wagenpark kan onderhouden
Zo heeft elk nadeel weer zijn voordeel. Mijn vrolijke drietal (Alwyn, Simba en Freddy) waren vanmiddag gelukkig alweer aardig wat minder gestresst, keken nu tenminste weer rustig uit hun ogen. Is goede keus geweest Traffor terug te doen dacht ik toen ik zag hoe ze er nu weer lekker rustig bijstonden, hoe jammer ik het ook vind voor het tweespannetje to be.