Citaat:
hun ego is groter dan welk paard ook
Sim denkt echt dat hij minstens 1.80 is
Hij heeft zo'n persoonlijkheid echt geweldig. Komt misschien ook wel omdat hij nog hengst is maar je kunt echt niet om hem heen hij is gewoon vreselijk leuk. En hij zou doodongelukkig worden als grasmaaiertje. Arm ding.
@Rivaldo, ik vind de Dutch echt een fijne wagen hoor, weet niet hoe hij het houdt op langere termijn. Die van mij schijnt twee jaar oud te zijn,zitten wat roestplekjes op maar die moet ik dus gewoon even bijwerken. Ze zitten natuurlijk in een leuke prijsklasse als je het vergelijkt met Clever e.d. die zijn toch gauw 1000 Euro duurder. En het gewicht is goed te doen voor een pony als Rivaldo. Vind ze ook erg mooi
(sorry, beetje ego natuurlijk maar goed, ben er gewoon blij mee).
JE kunt de zitting naar voren en naar achteren doen, die van mij staat het verst naar achteren, ben dus 1.78 met lange stelten
Jeetje zeg was ik gisteren helemaal vergeten boodschappen te doen omdat ik zo beroerd was en natuurlijk Traffor ook nog helemaal weg moest brengen (terugweg 2 uur filerijden
). We hebben bijna niets in huis! Gelukkig bij de Koninginnemarkt /vrijmarkt wat gebakjes gescoord en er zitten nu brownies en muffins in de oven. Vanavond maar verplicht pizza's of uit eten of zoiets. We maken er maar een feestje van
@Evellli wat fijn dat het geen schimmel is. Heb een keer een paard gezien dat te lang een deken om had gehad, die had een soort rainrot gekregen, zag er vreselijk uit. Was ook gaan broeien. Moesten ze inderdaad ook wassen met betadine.