[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:22

Goeienavond!

VHU: je kunt een losse elektrische kookplaat neer zetten? Wij hadden er vroeger eentje op de sleepboot met 2 pitten. En wiskunde bijles voor Han, nee hier ook geen bijles van ouders..... ooms kunnen dat veel beter.

Biancacoo: mijn vakantie is verpest als ik niet goed slaap. Ooit één keer een Landal park (Reuver) geboekt voor een midweek. Mijn rug is slecht, dus ik was gebroken terwijl ik mijn rust hard nodig had.

HT heeft verwilderde pubers, haha! Hoefsmeden zijn ook heel eng...... ze stinken naar verbrande hoefresten :P .

Baudy, je hebt beauty's van een veulens!

Janouk moet haar sportpensioen uitstellen..... als ze dat had geweten, had ze vast geen poot meer verzet :+ .

Ava is haar date-dag aan het vieren geweest in Jurassic World. Leuk hoor!

Tine zit weer vol in de wedstrijden met Patrick, Sam en Amerigo. Druk druk druk!

Mijn stalgenootje M mag met de Anda ook naar de Hippiade. Veel werk aan de winkel, dus vandaag hebben we les gepakt in Eindhoven. Moos is voor de eerste keer in máánden ook weer eens mee geweest. Was wel nodig, want de trailer-ritjes van het afgelopen half jaar waren niet de leukste uit zijn carrière. Vandaag heeft hij voor het eerst voor een De Laat marathonwagen gelopen en dat ging erg fijn, dus ben er uit dat de eerstvolgende toch echt een De Laat wordt. Heb 3 kwartier warm gereden en daarna nog heerlijk probleemloos een half uur les gehad <3 !

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:58

gaaf gem,nu maar sparen voor zo'n wagen.
slecht slapen is voor mij ook funest, ooit op een bed gelegen dat de spiralen in mijn ribben staken.....en zo zwaar ben ik niet! O:) dag later andere kamer geboekt want we lagen ook nog eens boven een hard-rock-discotheek....de kopjes rammelden tot 4 uur snachts in de kast..... _-:(

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 23:13

Vandaag keuring in warga. Ging top!
De 2 jarige vond het erg spannend en eng en liet daardoor niet zien wat ze kan, maar kreeg ondanks dat toch een 1e premie en een uitnodiging voor het CK
Onze Kosmo is eigenlijk ons minste veulen dit jaar maar liet zich totaal onverwachts super zien. En liep naar een 3e plek van de 9 hengstveulens. Ook een 1e premie en hij mag naar het CK.
Echt blij verrast.

Fijn dat het wat beter gaat Tine.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 07:17

Goedemorgen,
Gem, super gereden met Moos en een de laat wagen. Super nu maar sparen en op zoek naar een wagen.
Anda ook goed gereden .
Janouk. Vermaakt je zoon zich op zijn reis ?
Baudyh.. Superfijn van de veulens.
Tine met sam gemend...veel plezier met de buitenrit.

Ik voel me nog een beetje gebroken idd rug en nek....maar komt wel weer...
En moet dan echt weer fit worden....

Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 11:30

Ja, Michael ziet veel, geniet veel en heeft het prima naar zijn zin.
Morgen komt de super Typhoon aan land............... :o daar krijg ik de bibbers van. Ik zal blij zijn als die overgetrokken is zonder veel schade te maken en mijn kind veilig is met zijn vriend.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 11:58

Ik las het op internet idd janouk..pgff heftig hoor... ik hoop dat het weinig schade aanricht.... en idereen gezond en wel eruit komt.. kan me goed voorstellen dat je daar de bibbers van krijgt. Brrrrr..... duimen draaien...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 12:17

Pfff wat heftig, gelukkig zijn ze in Japan wel wat gewend, schijnt daar toch vaker voor te komen?

Wat leuk Baudyh dat Kosmo het zo goed deed, super! En Kiantha zwaar onder de indruk maar toch mooi 1e premie ook super.

Hier had logeer pony'tje vanochtend een gemene wond precies onder zijn oog. Kwam geen bloed meer uit maar is heel diep. Weet niet zo goed hoe te behandelen. Zit nu te wachten op DA. Baal ervan dat het net dat diertje is, is toch rot als het niet van jezelf is.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 14:15

Dat is balen vhu....hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden...niet leuk,...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 14:26

VHU: arme pony, hopelijk weet dierenarts een mooie oplossing
Janouk: heftig, kan me voorstellen dat je blij bent als het voorbij is.
Baudy: topresultaten *\o/* *\o/*
Bianca; duurt wsl nog wel paar dagen voor je je weer wat beter voelt.
HT: klinkt als supergeweldig hotel O:)
Gem: druk bezig met oefenen voor hippiade en wagenwensen.

Hier vanmorgen heerlijke rit gemaakt met zoonlief. Helaas viel het weer nogal tegen (regen ipv beloofde zon), maar we hebben enorm genoten.
Afbeelding

Balloerveld

Afbeelding

In een oude loopgraaf

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 14:48

Oh dat ziet er geweldig uit Tine.
VHU hopelijk valt het mee met de pownie.

Hier zijn de mannen van het dak eindelijk weg. Ze waren aardig hoor maar wel een drukte om je huis. Het dak is wel erg mooi geworden.

Gisteren een geslaagde keuring gehad. Mijn fb vriendjes hebben dat al gezien.
De 2 jarige vond het heel erg spannend. Kromp in mekaar. En liet lang niet zien wat ze kan. Maar kreeg toch een 1e premie en mag naar de CK.
Onze kosmo laat thuis echt niks zien. Nog wel even getwijfeld om hem mee te nemen. Maar ik vind persoonlijk dat je ook je minderen moet laten zien. En niet alleen de besten. En wat schetst onze verbazing......hij is toch een tuigpaard. Liep gewoon goed. Heel erg verbaasd. Werd ook nog 3e in een groep van 9! en ook hij mag naar de CK. Soms blijf je je verbazen....
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:10

Geweldig Baudy. Je verwacht niets en dan zo'n resultaat. Heerlijk toch. Ik neem aan dat het andersom ook wel eens gebeurt. Dan kun je beter dit hebben denk ik. Wel jammer dat de 2-jarige het zo spannend vond. Is dat de leeftijd, dat het echt jonge spul zich er minder van aantrekt?

Ik vind het altijd vreselijk vermoeiend als je werklui in/om het huis hebt. Je moet sowieso afwijken van je eigen ritme, maar ook al die drukte. Erg zwaar.

Hier weer flinke terugval, dus ipv naar het asiel geweest te zijn om te vrijwilligen en allerlei boodschapjes (oa voor onze vakantie), maar weer hele middag op bed gelegen. Hele planning weer in de soep. -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:20

Wow, stortbui!!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 18:00

Hij is gewoon een slimme tuiger Baudyh laat zich precies zien als het moet :7 echt grappig.
Lijkt heerlijk terrein Tine, wat fijn zo.

Gelukkig is pony'tje erg erg braaf geweest. Daardoor wond heel goed schoon kunnen maken (durfde niet echt te kijken, ging van alles in en uit... :r kan daar nooit goed tegen) en drie nette nieten erin met stuk open nog waar zooi uit kan / evt nog spuit in kan als ik moet ontsmetten. Nog AB pasta en er maar het beste van hopen dan.
Moet er niet aan denken dat Ber zoiets zou hebben die zou je echt plat moeten spuiten...
't Pony'tje kwam in de wei zo weer naar me toe gelukkig.
Volgens DA kon het best van een scherpe tak of zoiets zijn geweest, net puur ongelukkig met rollen ofzo dat dat zo komt. Dus ben alle distelstukken die ik eraf had geknipt langsgegaan en heb alles platgestampt }:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 08:47

Goedemorgen..
Baudyh, juist dat soort muurbloempjes thuis,...showen vaak het best..is mijn ervaring..hij is gaaf !
Tine, lekker op buitenrit..
Vhu, fijn dat ponneke zich goed liet behandelen, hopelijk groeit met mooi dicht....niet leuk !
Janouk....ik duim vandaag extra hard.....hopen dat het meevalt..voor hoever zoiets mee kan vallen....pfff...

fijne dag allemaal..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:19

Rustig hier!
Zelf vreselijk druk geweest. Weer hele dag allerlei geregel voor oude en nieuwe huis wat kost dat toch veel tijd allemaal en denkwerk. Maar goed geloof dat het allemaal weer klopt, denk ik, hoop ik :7
Zoonlief is vandaag ook voor het eerst in het nieuwe huis geweest hij vond het in ieder geval mooi en heeft idee over waar hij zijn kamer wil en hoe :D

Gelukkig zag de wond er bij het pony'tje er vandaag keurig uit. Hopen dat het zo blijft.

Heb je al weer wat gehoord van zoonlief Janouk?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:54

De Orkaan zit nu recht boven hem. Communicatie is niet mogelijk.
Het is daar nu donker en 3 uur s nachts.
Dat klere ding verplaatst zich met maar 20 km/per uur dus blijft heel lang hangen met windsnelheden van rond de 200km/u.
Beeehhhh ik zou hem nu zo graag thuis hebben.

Hij heeft een paar uur terug een app gestuurd dat hij veilig in de hostel was met een groep toeristen. Nu maar afwachten tot het daar licht is. De verwachting is dat de Orkaan morgenmiddag weg is.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:59

Fijn dat de wond er goed uit ziet,
en mooi dat je zoon ideeën over zijn nieuwe kamer heeft, altijd spannend !

Die typhoon ziet er erg heftig uit, ik hoop dat je zoon op een veilige plek is.....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:55

Goeienavond!

Janouk d'r zoon in een typhoon..... brrr!

VHU is met zoon in het nieuwe huis geweest. Leuke momenten!

Baudy heeft een showbink, die zijn ego pas laat zien wanneer er publiek is *\o/* .

Tine in een stortbui! En leuke foto in een loopgraaf :D

Vanavond na de warmte Moos zo'n drie kwartier voor de wagen gezet. Wat een dazen... verschrikkelijk. Hij had een deken op en ingesprayd, maar dat gecirkel om zijn kop vindt hij al verschrikkelijk. Oftewel, hij was erg druk met verkeerde dingen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:05

Goed nieuws uit Japan. 
Miin zoon heeft de typhoon doorstaan. Er is nog heel veel regen, maar verder is het rustig. Als de treinen weer gaan rijden, reizen hij en Frans door naar Hiroshima.
Ppffff gelukkig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:09

@Janouk: wat een opluchting _/-\o_ ; gelukkig zijn ze okay *\o/* <3 .

*kruipt terug onder steen*

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:49

Ben ik ook weer even. Was uit de lucht door een nieuw modem wat ik maar niet geinstalleerd kreeg. GRRRRRR.

Vandaag gaan we naar vrouwenpolder. Moet morgen pas om kwart voor 3 rijden dus besloten pony pas morgen op te halen geeft wat meer rust voor hem gewoon thuis op de wei. Is het kampioenschap dus ben echt benieuwd. 1 van mijn concurrenten is echt heel goed dus ik denk dat zij gaat winnen maar ja een foutje is zo gemaakt. Zijn ook 7 hindernissen dus ik hoop dat ik dat allemaal kan onthouden.

Zo eerst maar eens even tuigen poetsen en caravan inruimen.

O ja cardi heeft in het tuig gelopen heel braaf alleen het stilstaan moeten we nog even oefenen en dan kan ie voor de wagen.

Fijne dag iedereen!!!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 10:10

Succes Maisie en vooral veel plezier *\o/*

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 10:56

janouk; pfffff diepe zucht.....gaat dus goed met michael. _/-\o_
maisie heel veel succes in vrouwenpolder en gaaf dat cardi al braaf met tuig op loopt.
iedereen een fijne zonnige dag {:}

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:25

Wat een opluchting Janouk !! zal indrukwekkend zijn hiroshima....
Maisie, goed van Cardi ! en heel veel succes bij het kampioenschap !
Gem, balen dat Moos zoveel last van die dazen heeft zeg.....waardeloos met mennen....

ons doorspoelding van inbouw wc is kapot..onderdeel aangekomen...past het niet... 8)7 dus.....nu heen en weer mailen...zodat het juiste onderdeel gevonden kan worden....balen !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:08

Dat zijn van die kleine dingen die enorm veel tijd kosten Biancacoo grrr

Waardeloos met die dazen dan kun je eigenlijk niet mennen bleh

Heel veel plezier en succes Maisie!

Hier op weg naar Madurodam