VHU: je kunt een losse elektrische kookplaat neer zetten? Wij hadden er vroeger eentje op de sleepboot met 2 pitten. En wiskunde bijles voor Han, nee hier ook geen bijles van ouders..... ooms kunnen dat veel beter.
Biancacoo: mijn vakantie is verpest als ik niet goed slaap. Ooit één keer een Landal park (Reuver) geboekt voor een midweek. Mijn rug is slecht, dus ik was gebroken terwijl ik mijn rust hard nodig had.
HT heeft verwilderde pubers, haha! Hoefsmeden zijn ook heel eng...... ze stinken naar verbrande hoefresten

Baudy, je hebt beauty's van een veulens!
Janouk moet haar sportpensioen uitstellen..... als ze dat had geweten, had ze vast geen poot meer verzet

Ava is haar date-dag aan het vieren geweest in Jurassic World. Leuk hoor!
Tine zit weer vol in de wedstrijden met Patrick, Sam en Amerigo. Druk druk druk!
Mijn stalgenootje M mag met de Anda ook naar de Hippiade. Veel werk aan de winkel, dus vandaag hebben we les gepakt in Eindhoven. Moos is voor de eerste keer in máánden ook weer eens mee geweest. Was wel nodig, want de trailer-ritjes van het afgelopen half jaar waren niet de leukste uit zijn carrière. Vandaag heeft hij voor het eerst voor een De Laat marathonwagen gelopen en dat ging erg fijn, dus ben er uit dat de eerstvolgende toch echt een De Laat wordt. Heb 3 kwartier warm gereden en daarna nog heerlijk probleemloos een half uur les gehad