Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij plast 1 of 2x tijdens een wandeling en meer niet.
) die gaan vanmiddag onder het mes
is speciale mais, noem je suikermais.
(nou ja... krijgen
)

.
wat pionnetjes gedaan wegparcours en weer pionnetjes. Ollie was beetje sloompjes. Denk ook omdat het wat koud weer is en ze erg aan het haren is. Maar daar ik nog steeds in de modus zit van liever sloompjes dan hyper ben ik dus dik tevreden met deze generale repetitie voor zondag
Heb net snel even gebeld maar de verkopende partij was aan het werk dus heel snel even gesproken. Wanneer hij gekeurd / gecastreerd wordt krijg ik nog te horen en heb dus maar even mailtje gestuurd hoe hij nu heet.
prachtige pony Tara .... maar als karakters niet matchen is het gewoon niet leuk. Dat heetgebakerde vergt een speciale aanpak, is uiteindelijk ook niet mijn ding
ik werd er ook nerveus en onzeker van. Hoe lang heb je haar nu? En heeft ze al naast Sun gestaan of niet? Kan zijn dat ze samen wel heel leuk zijn... misschien?
Viesssss!
daar is sun niet van onder de indruk.....gezocht.....een 2de sun
). Ik moet juist kei- en keihard werken om er een paar kilo af te krijgen. Jammer dat het niet klikt met je pony.