Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
voor Aks en een
voor Nouvel.
Of loopt ze op geen van beiden goed? Er zijn natuurlijk heel veel bitten en net zoveel ponymonden (of nog meer). Zou inderdaad net wat Ollie zegt, eerst maar uit wilen sluiten dat er wat in de mond zelf mis is. Met Alwyn heb ik 2x gehad dat die scheef ging lopen of niet wilden oppakken en beide keren lag het aan zijn mond. Met Snuitje dacht ik minstens dat er van alles mis was, maar bleek niets mis
en bij Bente net zo, die is gewoon heel gevoelig
dus ja... zeg het maar
ik zeg er online niet teveel over je weet maar nooit wie er allemaal meeleest
jammergenoeg want ik vind het wel heel vervelend. Vooral ook omdat ik de laatste tijd af en toe besef dat het ook heel anders had kunnen aflopen. Ik had mijn rug wel kunnen breken...

Moet van groen.
...moet nu echt goed onderzoek komen, dit kan zo niet langer, hij is kilo's afgevallen de laatste dagen...baal er vreselijk van...
Als je wat kwijt wilt pb staat open..
. Hoop dat ze wat vinden.
zoooo kassa bij de DA...nog niet veel wijzer..bloed getapt..poep word onderzocht..en dan maar duimen dat hij het vinden kan...
..dus ik hoop dat hij iets vind wat we op kunnen lossen..
oefenen dus..
?
) ik heb wel eens gehoord dat sommige husky's alleen maar goed doen op vis/visachtige zaken... geen idee of je er wat mee kunt maar goed, dnek zeg het maar even
. Lief van Aiya dat ze zo snel stil was, knapperd!
nu achter de potten en pannen
ze is ook nog steeds niet loops geweest, iemand enig idee wanneer ze dat worden? Mischa was voor het eerst loops met 8 maanden, maar Wis wordt nu 9 maanden en is het dus nog niet...en ze groeit volgens mij in de hoogte tot de 1e loopsheid...
Word hier platgeknuffeld 

..manlief pas net thuis van drukke dag werken, ik heb het ook wel gehad... ook wij zitten lekker te chillen op de bank 
Bente is gelongeerd door stalhoudster en had erg goed haar best gedaan, dat horen we graag
met z'n a-a-a-allen... met z'n ah-ah-len... met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd...