Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat leuk voor jullie! We verwachten wel uitgebreid verslag natuurlijk tzt
)
IngridM schreef:Leuk Gem als je straks tweespan kunt doen en dat wordt dus startkaart aanvragen
, Ster is groen in het tweespan (en niet altijd al te vriendelijk tegen soortgenoten) , en de andere merrie moet niet voor niets geheropvoed... heropgevoed ... opgehervoed.... uhmmm gecorrigeerd worden
. Ik ben al blij dat ik Ster een beetje kan rondsturen zonder al te veel brokken
.
sterkte met je dappere beslissing, ik duim voor je dat je een superbaasje vind voor Simba......pb staat altijd voor je open, mocht je je hart willen luchten !

) dressuurmatig veel beter afgericht. Het heeft bij Snuit en mij een jaar geduurd om iets van dressuurmatige afstemming te krijgen
Met deze pony's mennen met begeleiding, daar leer ik zo ongelovelijk veel van
Echt superleuk.
echt zin in. Maar nu eerst nog een
. Rattan is stoer
.
.
, erg lastig
. Ik heb er net aan toe gegeven dat ik het rijden toch wel mis en ben dus aan het kijken voor een rijpaardje, anders was het nu wel heel erg gaan kriebelen, al ga ik met Janouk mee...
, maar ben heel tevreden, zo twee van die groentjes. Veel geleerd en gelukkig ook dingen die ik zelf wel al wist, geen/te weinig contact met de mond, pony is natuurlijk veel te gespannen, dus dat moet er eerst uit, ziet natuurlijk wel stukken minder spectaculair uit
.Biancacoo schreef:en ik heb idd erg veel inspiratie opgedaan, er was een man die was bezig met ijslanders of shetlanders te portreteren......zoooo knap, daar kan ik nog veel van leren....dus ga die website eens opzoeken.
ben nu ook bezig met een lastige airbrush...maar begint wel ergens op te lijken, soms wil ik ook te veel doen, en is eenvoudig veel mooier, en dat is lastig, soms is het bijna gezichtsbedrog.n.
dit weekend kwam er een vrouw naar Paul toe op de wedstrijd en zei: "..................ik zag laatst op bokt zo'n prachtige airbrush van een haflinger. Die leek sprekend op deze haflinger in het tuig. Ik kan de link wel voor je opzoeken, als je wilt "
"hoeft niet, want het origineel hangt bij ons aan de muur; het was namelijk deze haflinger."