! Met de vaardigheid helaas mijn dag niet
dubbelspan in het m en bal in het basisparcour, bob in het z 3 ballen in het basisparcour, boris in het m en bal in de barrage. Maar sta wel 3x reserve voor de hippiade. Afwachten dus voor de vaardigheid
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
! Met de vaardigheid helaas mijn dag niet
dubbelspan in het m en bal in het basisparcour, bob in het z 3 ballen in het basisparcour, boris in het m en bal in de barrage. Maar sta wel 3x reserve voor de hippiade. Afwachten dus voor de vaardigheid
. Verder in de vaardigheid en thuis ook niets mis met de pony, dus denk echt dat het door de slechte bodem kwam. tine10 schreef:Ik las net op FB dat er tickets zijn uitgedeeld, maar dat nu blijkt dat een aantal mensen niet heen mogen. Niet handig
Dennis schreef:Deedee heeft morgen haar generale repetitie, een demo geven tijdens de premiekeuring van het NSPS bij de Beemsterruiters. Ik ben benieuwd, heb nog nooit zo iets gedaan.
Dat mag ik morgen ook doen. Een mendemo tijdens de nationale keuring van het groninger paard. Ik heb het ook nog nooit gedaan. Maar ik wel een scripje gemaakt wat ik in die 15 minuten ga doen. Veel succes morgen! yarrah schreef:Hee,.. wat leuk![]()
Dat mag ik morgen ook doen. Een mendemo tijdens de nationale keuring van het groninger paard. Ik heb het ook nog nooit gedaan. Maar ik wel een scripje gemaakt wat ik in die 15 minuten ga doen. Veel succes morgen!