Gefeliciteerd nog met je punten, je hebt echt een leuke pony.
Hier ons ZZ debuut dressuur gehad afgelopen zaterdag. Met 203 en 206 onze 1e 4 winst te pakken. En nog keer 1e en 2e van B/L/M/ZZ.
Ook zz vdh debuut. Parcours was zo simpel dat we besloten een heel rustig rondje te rijden omdat 1 vd pony's de laatste tijd te graag mee wil gaan denken. Maar tijd stond zo ruim dat ik maar 5 seconde buiten tijd was dus alsnog een winstpuntje erbij, was iig even goede oefening om te laten wachten.
Prijsuitreiking was 1 groot zooitje.
Moest weer even duidelijk gemaakt worden dat de mensport alles behalve boeiend is voor het stamboek. Erg jammer.
Lieselot: bij jou is ook nog wat verkeerd gegaan wbt je 1e 2e prijs: die is voor Bianca, jij was 3e en 2e parcours wel 2een.
Zie uitslagen op startlijsten (onder dressuur/springen te vinden). Het was ook chaos, heel jammer. Dit trekt geen mensen

Lekker op naar het indoor seizoen.
Maar Bianca krijgt evengoed haar beker thuisgestuurd, ik had die ene toch nog niet gehad, en anders had ik haar die op de club kunnen geven. Want ze hadden ook nog eens te weinig bekers waardoor er thuis gestuurd gaat worden. Dat vind ik echt echt echt super slecht. 
. Uiteraard verteld dat ik gewoon op tijd klaar was en op verzoek iemand voor heb laten gaan, maar ik moet zeggen, ik was toch even uit mijn doen en dus concentratie.
Alsnog 186,5 in die proef. Goede werkpunten op t protocol erbij en erg vriendelijke vrouw.