Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik vind het te koud. Ik ga straks wel even naar Roden waar een menwedstrijd is. Ik zag tine10 haar zoonlief op de startlijst staan. Ik hoop dat ik ze kan bekijken/bewonderen. yarrah schreef:Poeh, wat is het guur hier. Buiten heeft het drinkpotje van de hond een laagje ijs. Ik ga niet mennenik vind het te koud. Ik ga straks wel even naar Roden waar een menwedstrijd is. Ik zag tine10 haar zoonlief op de startlijst staan. Ik hoop dat ik ze kan bekijken/bewonderen.
echt te goor voor woorden precies voor de deur dumpte ze alles dus ik moest ook nog de straat schoonmaken midden in de nacht
en dat met gasten in ons B&B ... pffff hoop maar dat ze er niets van hebben meegekregen... maar extra mijn best doen op het ontbijtje...

wat een bewogen dagen bij jou zeg, Ber naar een ander plekje, Gretha ziek en de B&B gasten....soms komt alles tegelijk.
moeilijke beslissing.
Ik heb een nieuwe pony gekocht. Ruin 4 jaar KWPN 1,55 hoog, moet nog veel leren, maar heb er echt zin in. Ik ga weer onder het zadel rijden. Wil graag onder het zadel starten en zodra hij dressuurmatig goed is en super verkeersmak, wordt hij beleerd voor de wagen.
Kijk er echt naar uit
Zodra hij echt van mij is zal ik foto's plaatsen 
wat leuk je puppenbeest. Post gauw weer eens een
ben zo benieuwd