Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_Rivaldo schreef:toydoll wat een naar verhaal schrikken zeg, heel veel sterkte, heb je hem daarna nog wel ingespannen of was hij daar te slecht voor?
Toydoll schreef:Fijn Linsa!!!! Dat klinkt goed!!!
Rivaldo: Lijkt me prachtig een avond wandeling!
Nou vandaag Booster goed bekeken, hij is ontzettend stijf/spierpijn, arme ding, en links achter is dik, maar hij loopt prima eigenlijk. Dus maar lekker weekje rust + stappen om te beginnen en dan volgende week kijken hoe die het doet.
Barney1978 schreef:Gisteren in de hagel Barney gereden en vandaag Pip in de zon. Daarna snel de trailer en Barney klaar gezet want ik had nog les. Dat ging best lekker en weer wat vooruit. Pip daarentegen was echt amper normaal te rijden vandaag, die had duidelijk zijn bui.
LinSa schreef:Als je nou je pony's 24/7 buiten wil hebben met schuilstal, prima, maar waarom bestraat je dan niet 2/3 deel? Dan kunnen ze droog lopen! Dat is echt wat ik zou doen, maar dat zie je bijna nergens. Genoeg gratis tegels te krijgen op marktplaats...
MarjaR schreef:LinSa schreef:Als je nou je pony's 24/7 buiten wil hebben met schuilstal, prima, maar waarom bestraat je dan niet 2/3 deel? Dan kunnen ze droog lopen! Dat is echt wat ik zou doen, maar dat zie je bijna nergens. Genoeg gratis tegels te krijgen op marktplaats...
Wij hebben onze 2 pony's 24/7 buiten, afwisselend in paddock (ca. 12x12) met inloopstal of in de wei.
De paddock is op dit moment nog helemaal onverhard en we hebben nu voor het eerst meegemaakt dat de pony's er liever niet in willen.
Normaal gesproken staan ze vrijwel altijd buiten, maar nu met alle nattigheid is de paddock een grote modderpoel en kiezen de pony's zowaar beiden voor de stal.
Het is voor ons ook niet meer te doen om mest te ruimen uit de paddock.
Daarom wordt binnenkort de prutlaag er vanaf gehaald en daarna wordt de paddock semi-verhard met ecorasters. Dan staan de pony's daar voortaan mooi droog en kunnen wij de boel goed schoon houden.
Ik kan gewoon niet wachten.....