lees morgen bij nu @ de bios twilight marathon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lees morgen bij nu @ de bios twilight marathon

Crazymel in de filmmarathon grappig! En Frensie jouw topic ga ik zo bekijken, dat was trouwens dan wel een heel snel tussendoortje zeg zo even naar de States
PSM hoe was de jurk
ultra foto van Biancocoo
Aks hoe is het met je enquete heb je genoeg respondenten?
bij mijn vorige stal heb ik ze dat nooit zien doen zo enorm dan. Wil niet zeggen dat ze het niet deden ik zag ze natuurlijk veel minder. Blondie kuchte wel wat vanochtend, maar even hooi nat en HMP mix, hoop dat dat helpt. Ze is kuil gewend en nu krijgen ze hooi. Anders gaat ze op kuil over maar ik vind hooi wel zo makkelijk.
Hoe meer hoe betrouwbaarder!
gij is geweldig!
voor hussie! 
Vandaag 20 kilometer gedaan! Op gemiddeld 10,0
''
kan me goed voorstellen hoor dat je dan bezorgd bent....

nog steeds jaloers!
maar helaas, nergens hier in Rotterdam en omstreken staan paarden meer dan een paar uur per dag buiten, of als het wel kan worden paarden gehouden in de bagger, zodat ze mok en rotstraal oplopen of andere ellende en dan staan ze dan ook in groepen waar ik op zo'n klein stukje al helemaal geen voorstander van ben. Dan staan ze met z'n allen in de bak, gevolg als jij wilt rijden moet je eerst de bak vrijmaken van paarden & mest, ben je al kapot voordat je begint (en je ruimt eeuwig en altijd de zooi van iemand anders op). Het ideale plaatje van wei of ruime paddock (enigszins droge en schone) is hier gewoon niet te realiseren en geloof me, ik woon hier al 13 jaar ik weet hier echt elke wei, stal of plek
in een straal van 25 km, en behalve mijn eigen stuk wat ik toen had, dat kwam een beetje in de buurt, is het er niet. Mijn eigen stuk was trouwens ook drama vwb de nattigheid...

(overdag gaan, savonds aan stage. gaan op dagen dat 't lekker weer is etc)
het gaat nu zo goed, wel van genieten dus
Al loop ik nu moeilijk door m'n rug. Maargoed, had voordat ik ging rijden gisteren al veel last. Dus dit was te verwachten