[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:13

Goedenavond,

@Lanouska, gefeliciteerd met jullie clubkampioenschap *\o/*
@Bicci, super dat het is opgelost met een ander bitje :j
@Janouk, super dat jullie je hebben ingeschreven en heel veel plezier morgen in ''t Harde
@SL_ wat een gerustellend gevoel de hondjes uit elkaar en je bent aan het aftellen voor je reis naar NZ :):)
@Avaluna, lastig natte pony's met dit warmere weer... ik heb vanmiddag de buik en borst van mijn shet geschoren want het arme diertje heeft het ook zo warm...
@Nouvel, nog lekker genoten vandaag of ben je al weer huiswaarts ?
@VHU, arme Bente die krijgt écht last van een identiteitscrisis naast al dat dressuren moet ze ook nog aan de endurance en dat terwijl ze als tuigpaard geboren is :(:)
@Biancacoo, heeft hard gewerkt en dan vanaf nu lekker genieten van 'je mannen' :j
@PrinsjeH, slaap lekker na zo'n voldane dag :z ;)

Nou ik ben net gebeld door de amazone van Simba. En ik ben zoooo trots op ze *\o/* . Vandaag mocht Simba mee op wedstrijd voor de ervaring (want ze hadden clubkampioenschappen) . Daarbij werden ze gejureerd door Loes Corsel....Simba was super braaf de vrachtwagen op en met het losrijden ietsje gespannen maar ontzettend braaf... en dan ben je gewoon een kleine week gereden onder het zadel door een kanjer van 10 jaar om dan even 200 punten te rijden *\o/* .

Zijn ze niet knap ?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 25-02-12 22:31, in het totaal 3 keer bewerkt

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:18

**nu weer thuis**

wederom allemaal erg bedankt :*

door die simpele aanpassing van een stangetje ipv gebroken bitje zoveel resultaat,
hoe verzin je het toch :)

@ prinsjuh....hihi ik wist t gewoon...
vergiste me wel nog in de naam van je knollie :o :o :o noemde hem bente, ik hekende hem echt als de jouwe, maar de naam hoort bij die van VHU O:) sollietjes :)

tis toch echt een knappert hoor prinsjuh <3

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:44

Ollie: wowwwww, ze zien eruit alsof ze al járen samen zijn <3 !

VHU: wat is het toch een lekker wakker springding, die Bente :D .

Bicci: had je nu idd maat 13,5 gebruikt?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:47

VHU lekker wakkere Bente. Ze heeft veel meer lijf dan ik me dacht te herinneren. Is ze gegroeid in lijf en spieren of had ik een verkeerd beeld?

Bicci helemaal blij met stangetje!

Ollie wat een super bericht van Simba! En een hele leuke foto.

Biancacoo goed bezig geweest! Tuig is hier schoongemaakt en hoofdstel ingevet, rest nog niet.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:49

@gem, nope...de 12,5 nog, want t bokkebitje van 13.5 is helaas nog niet binnen :-(

hopelijk kan ik er komende week nog even mee oefenen als die wel binnen is,maar zoiezo kan ik het stangtrensje van 12,5 pakken dan.
was al zo'n verschil :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 23:02

@Ollie wat een heerlijke foto en 200 punten bij Loes, da's gooooeeed! Bente identiteitscrisis :') wil ook nog met haar springen af en toe (zoals jullie zien komt ze goed omhoog)
Hier oefent ze voor konijn geloof ik :P
Afbeelding
@Frensie je ziet het goed, Bente is flink in de breedte & 'diepte' gegroeid, de broek van haar tuig wapperde eerst om haar billen nu past het netjes en zadel was eerst dat je zou zeggen ken 'net' (niet :+ ) maar die zit nu ook perfect. Nu ik nog hahaha }:0
@Biancocoo .... vind het heel naar voor je dat Melody zo slecht blijft bah -O- ze is toch nog heel jong?
@Bicci paard van PrinsjeH heeft zelfde opa als die van mij (Waterman) misschien zag je er iets bekends in?

Lees ook nog over schone tuigen en hoofdstellen moeten wij ook hoognodig weer eens doen :=
Nou ik duik er ook in... :O lekker vroeg vanavond bijslapen van al het pupselgedoe :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 23:36

Bij gelezen op tel. Reageer later uitgebreid. Daan nog niet goed, drinken iets beter nog wel diarree maar wel vrolijk. Vriend heeft het ook behoorlijk te pakken.

Vanavond wedstrijd gehad. Hij liep niet zo fijn. Toch 185 en 187 punten. Ga me dus inschrijven voor de kampioenschappen . Zie wel hoe het dan gaat. Zo lekker naar bed morgen nog op visite en dan is het weekend al weer voor bij

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 10:00

Tallechie gefeliciteerd met je punten! Lastig dat Daan nog niet goed is, dokter weer gebeld?

VHU had ik dus goed gezien, je paardje is lekker gegroeid!

Biancacoo gisteren helemaal overheen gelezen, wat ontzettend sneu voor Melody!!!

Hier heerlijk nachtje gehad, weer slapend rijk geworden. Vandaag ook nog dienst tot 17.00 uur. Dus niet naar stal, manlief moet uitmesten voor me :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 10:36

VHU.... grappige foto Bente op 1 been...
en ja melody is pas net 7 jaar geworden... |( maar goed, ik heb thuis ruimte genoeg, dus ze kan lekker met vroeg pensioen....samen met de oude arabier van 21, die ik al 18 jaar heb..

verder..gaan we straks lekker met zoonlief naar de sprookjesboom film...en ik ga nu eerst stallen mesten en puppen laten rennen...en....even bokt time out denk ik...ben de paarden eventjes een beetje zat, jullie ben ik niet zat hoor....maar mijn hoofd staat er even niet meer naar.

Tallechie heel veel sterkte met Daan....duim nog steeds voor je...die arme kleine...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:18

Biancacoo lekker genieten van je zoontje en van de pupsels!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:19

Kan ik me goed voorstellen Biancacoo je wordt zo toch steeds geconfronteerd met het feit dat je zelf zo graag met Mel wat had willen doen, maar dat dat door verschillende omstandigheden niet kan.
Lekker genieten met de honden :j

Jeetje Tallechie goed zeg weer twee winstpunten! Daan moet nog even bijkomen, vriendlief ook niet lekker... :(:)

Hier eerst om 05.00 uur een pup die aangaf dat ze vreselijk nodig naar buiten moest , tja, moet je dus wel blij om zijn maar het was natuurlijk wel enorm vroeg :O daarna wel weer bed ingegaan en geslapen tot 8.30 uur en toen moest ze natuurlijk weer naar buiten :+ soort baby erbij dus :+ gelukkig wordt deze vrij snel groot :))

Het is weer heerlijk buitenweer maar vandaag een paardjes. We gaan richting Arnhem/Nijmegen lekker de bossen in met bevriend gezin.
Fijne dag allemaal!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:41

biancacoo , :(:)

@VHU , het is idd paardjes-weer...
maar....ik moet zo naar de radio voor het trail team, dan trg naar huis, tante komt even langs...
dan naar stal om zeiltje achter op trailer uit te meten..
dan naar rijsbergen om dat zeiltje op maat te maken en om te strijken..
en dan zal de dag wel ver om zijn gok ik :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:53

Mogge,

@Biancacoo, waardeloos dat het weer wat slechter gaat met Melody... :(:) en net nadat het de afgelopen weken weer iets beter leek te gaan....en zoals VHU al zei, lekker genieten van de doggies, daar Melody zich geen beter huisje voor herstel had kunnen permitteren...
@VHU, lekker genieten in de bossen vandaag... en inderdaad heb je er weer even een 'kleintje' bij ;)
@Tallechie, gefeliciteerd met je winstpuntjes *\o/* , jammer dat je gevoel er niet helemaal bij klopt...
@Frensie, ik ben toch wel een beetje jaloers op jouw *slapend-rijk-wordend-baantje* ;)
@Bicci, veel succes met je 'zeiltjesdag' ;)

Zo vandaag me maar eens even op het huishouden storten, met Bruutje wat dressuren en de stalletjes mesten en misschien aan het einde van de middag nog even rijden...(kan helaas niet eerder daar er een wedstrijd is).

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:55

thxx :)

maar eerst radio-uitzending :))

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 12:46

VanHuisUit schreef:
In het kader van not-bokt-proof foto's in dit forum (kwam toch bij Buckje vandaan, Buckje hoe is

Het gaat hier wel aardig de paardjes houden me wel op de been! Ik zou hier graag fanatieker mee willen posten maar het zijn soms zulke lange posten en zo een bijleeswerk daar staat me hoofd niet echt na gezien het wel met ups en downs gaat. Ik lees dus wel gewoon mee en her en der reageer ik eens wat! Lief dat je erna vraagt..

Benthe ziet er goed uit. :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:02

:wave:

zag hele gave foto van ollie voorbij komen met superpoown! *\o/*

en veel super gave Bente plaatjes! *\o/*

buckje sterkte... :(:)

biancacoo sterkte met melody... :(:)

tallechie alweer puntjes gereden! +:)+

vhu in de weer met pupje...

frensie weer goed nachtje gehad, slapend rijk worden, klinkt goed! :D

Wij zijn vrijdagavond weer terug gekomen.
Fifi was echt ontzettend moe, vrijdag eigenlijk al, maar toen hebben we toch nog een rustig bosritje gemaakt...
's Avonds de lange trailerrit nog, en gisteren heeft ze de hele dag staan slapen... :D
Dagje vrij dus, alleen even gewandeld, vandaag even kijken wat ik ga doen, anders gewoon weer even wandelen...
Je merkt dat ze nog steeds niet op en tot terug is wat kracht en conditie betreft, dat geeft ook niet, maar we moeten er wel rekening mee houden, ze heeft het super gedaan en dan verdient ze ook haar rust weer even!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:15

Ik ken de menner in kwestie ook niet, maar vond het wel raar om te lezen.

Daan is nog steeds wat aan de diarree, maar begint wel wat meer te eten en te drinken. Gaan er dus maar vanuit dat het goed gaat komen. Hij kan sinds vandaag zelfs zitten, weer een mijlpaal gehaald.

Wiske die het ontzettend goed doet. Fijn.

Avalune binnenkort ook een hond. Leuk

Bicci die blij is met het andere bit. Hopelijk blijft het ook goed gaan.

Veale is ook telkens ontzettend bezweet, maar vacht begint los te laten. Ga dus maar niet scheren. 31 maart zijn de kampioenschappen, zijn we een maand verder. Hij kan op zich een uur goed rond komen, maar dan moet hij wel wat langer onder de zweetdeken. Ga me dus ook opgeven. Sprak een ander, die twijfelde ook om heen te gaan. Die gaf aan dat ze daar niks te zoeken had, heb ik denk ik ook niet, maar als iedereeen zo denkt komt er geen deelname. Ik vind het een moeie oefening, onder wat meer stress. daarbij komt als Veale een top dag heeft hij super kan lopen.

leuke foto's van Bente gezien. Stoer hoor.

Bianca hard gewerkt. Wat ontzettend vervelend van melody. Kan het me voorstellen dat je het helemaal zat bent.

Super van simba ollie

Nouvel ook weer terug.

Ik moet vandaag even tijd zien te vinden om veale te longeren. Verder huishouden en studie en ook nog op visite.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 13:17

Goeiemiddag!

Super goed gedaan, Lanouska! Knappe prestatie!

Janouk een fijne les gereden.

Bicci, wat fijn dat je een goed bitje gevonden hebt.

VHU, wat een gave foto’s. Bente is echt een knapperd.

Ollie, ik blijf het een mooie combinatie vinden. Kun je niet meer dan trots op zijn, toch!?

Tallechie, mooie punten, ondanks dat je vond dat het niet zo lekker liep. Proficiat.

Wij zijn gisteren naar Laag-Soeren geweest. 05.00 uur ging de wekker, 06.00 zijn we vertrokken.
Peppie liep super. We mochten 's avonds finale rijden met onze drie spannen. Eerst snel Peppie weer ingespannen, moest eigenlijk als laatste van de groep, omdat ik 's ochtends de snelste tijd bij de enkelspannen pony's had gereden, maar dat gingen we niet redden met omspannen.
Dus als tweede gestart. Peppie ging weer als een speer. Na ons rondje snel uitgespannen, Bart voor de wagen gezet en toen was het tijd voor de prijsuitreiking van de pony's. We zijn eerste geworden, toppony! Heb de ereronde met Bart gereden, die snapte er niks van, haha.
Met enkelspan paard zijn we tweede geworden en met dubbelspan pony's ook (wat weinig scheelde.. nummer één had 1.47.20, wij 1.47.30)
Leuke was dat ik de snelste tijd had van alle finalisten. *\o/* Wel erg lange dag.. lag rond 1.45 in bed.. Vandaag maar een dagje bijkomen. :O

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 14:09

Wow Poeltje dat was zeker een lange dag! Maar met super resultaten, gefeliciteerd!!

Nouvel terug met een Fifi die moe is. Kan me wel voorstellen dat ze moe is.

Ollie aan het huishouden vandaag. Daar ben jij natuurlijk heel goed in nu want je bent naar de huishoudbeurs geweest ;)

Buckje komt even langs. Hoi!

Bicci ook lekker bezig vandaag, wat voor cijfer krijgt vandaag?

Hier net samen met manlief filmpje gekeken; Water for Elephants. Hele mooie film. Nu is manlief met de honden naar stal om mijn stalletje uit te mesten. Ik kan tijdens mijn dienst niet naar stal, we hebben daar slechte ontvangst en als er een opdracht binnen komt, moet ik bij de laptop zijn en niet bij mijn paard ;)

Kan me wel voorstellen dat sommigen jaloers zijn op mijn 'slapend rijk worden' baantje. Normaal rond deze tijd is het gekkenhuis en ben je heel druk, maar door de recessie zijn er minder mensen op wintersport en dus ook minder ongevallen en daardoor minder drukte voor ons. Maar de telefoon moet wel dag en nacht bemand worden, dus een rustige dienst. Ik krijg een vast bedrag per dienst, ongeacht hoe rustig of druk je bent, dat is wel prettig.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:22

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:19

Ha Poeltje heb jou gister zien rijden savonds!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:20

Buckje schreef:
Ha Poeltje heb jou gister zien rijden savonds!

Wat leuk! Heb je alledrie de spannen gezien? Je had wel even een babbeltje mogen komen maken hoor :D

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:21

Ja heb ze alle 3 gezien je hebt zelf een tijdje naast me gestaan. :+ :')

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:22

Echt? Zou best kunnen, mijn lampje was 's avonds echt wel op, haha. Leek het nog wat? Waarom deed je zelf niet mee? (of heb je wel gestart?) :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:24

Nee heb niet gestart met Buck red ik dat toch niet tussen de welshjes haha die is lang niet zo snel!
Misch met Lizzy als ze wat ouder is. Is nog onbeleerd word dit jaar 3.

Peppie was rete snel, zag er prachtig uit, heb misch nog wel een filmpje straks ff kijken.