@Lanouska, gefeliciteerd met jullie clubkampioenschap
@Bicci, super dat het is opgelost met een ander bitje
@Janouk, super dat jullie je hebben ingeschreven en heel veel plezier morgen in ''t Harde
@SL_ wat een gerustellend gevoel de hondjes uit elkaar en je bent aan het aftellen voor je reis naar NZ
@Avaluna, lastig natte pony's met dit warmere weer... ik heb vanmiddag de buik en borst van mijn shet geschoren want het arme diertje heeft het ook zo warm...
@Nouvel, nog lekker genoten vandaag of ben je al weer huiswaarts ?
@VHU, arme Bente die krijgt écht last van een identiteitscrisis naast al dat dressuren moet ze ook nog aan de endurance en dat terwijl ze als tuigpaard geboren is
@Biancacoo, heeft hard gewerkt en dan vanaf nu lekker genieten van 'je mannen'
@PrinsjeH, slaap lekker na zo'n voldane dag
Nou ik ben net gebeld door de amazone van Simba. En ik ben zoooo trots op ze
. Vandaag mocht Simba mee op wedstrijd voor de ervaring (want ze hadden clubkampioenschappen) . Daarbij werden ze gejureerd door Loes Corsel....Simba was super braaf de vrachtwagen op en met het losrijden ietsje gespannen maar ontzettend braaf... en dan ben je gewoon een kleine week gereden onder het zadel door een kanjer van 10 jaar om dan even 200 punten te rijden
. Zijn ze niet knap ?

sollietjes
.
wil ook nog met haar springen af en toe (zoals jullie zien komt ze goed omhoog)

) maar die zit nu ook perfect. Nu ik nog hahaha
ze is toch nog heel jong?
lekker vroeg vanavond bijslapen van al het pupselgedoe
maar goed, ik heb thuis ruimte genoeg, dus ze kan lekker met vroeg pensioen....samen met de oude arabier van 21, die ik al 18 jaar heb..