En er bestaan heus bedrijven die pech hebben en daarna zo alert worden dat ze goed gaan draaien... Pony-vang-se!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En er bestaan heus bedrijven die pech hebben en daarna zo alert worden dat ze goed gaan draaien...
)
en nog een... en nog een...
Wanneer ga je weg op vakantie? Ik zie je morgen vast nog bij stal, ik ben er 's middags. Laat me maar weten of ik Harley af en toe moet/mag knuffelen.
lang genoeg.
Ik moest met paspoort in mijn hand aantonen dat het mijn paard was, mijn trailer die er ook stond kreeg ik pas mee nadat ik mijn papieren had laten zien, het geld voor de laatste stalling moest ik contant overhandigen aan de politie en kon mijn paard onder politiebegeleiding meenemen. Hele stal was afgesloten met van dat wit/rode plastic, echt bizar. Mensen hadden me nooit verteld hoe slecht ze er voor stonden ik werd getipt door iemand die zijn paard daar die ochtend had weggehaald. Ik heb daarna ook nooit meer contact met die mensen kunnen krijgen, ook zo raar....

.
, begin was ff heftig, heel veel wind, wei van 1 hectare midden in het open veld om te rijden met een groene, hete pony, maar wat kan die pony lekker sjouwen, zeg
, ook goed kunnen afsluiten.
!!! 165!?
daar stop ik Diddle ook onder 
Gedraagt zich inmiddels keurig met een zadel en loopt ermee alsof het de normaalste zaak van de wereld is 

.
.
.
.
.
.
.
. Hij volgde me gelijk, allemaal kauwe. Daarna ging ik verder met het 'werken' met hem. Hem los rond laten lopen en zorgen dat hij bij mij blijft. Ik kon hem op kleine hulpen van stap naar draf krijgen, weer terug naar stap. Van stap naar halt en van darf naar halt. Hij deed het zoooo knap, ben echt super trots op hem
.
.