baudyh schreef:@ Lanouska hee dat is hier vlakbij.H.S Bedoel ik.En sinds kort hebben wij op de club les van martin koerts en h.s lest ook bij hem op woensdag in erica begreep ik.
dat klopt ik heb op woensdagavond met een aanspanning van H.S les bij martinus koerts inderdaad in erica.
ik ben ook weer thuis na een lange, vermoeiende, uitputende, succesvolle dag
sluit me ook aan bij de samenvatting
gisteravond na de menles ben ik met de vrachtwagen mee gereden naar coevorden zodat ik kon blijven logeren maar voordat we thuis waren zijn we nog even langs de melk fabriek geweest en ja ja simone had mazzel ik mocht 'shoppen' in de fabriek had dus allemaal lekkere yoghurt's bij me
maar eer dat we thuis waren en uzma hadden uitgeladen was het 12 uur.
helaas ging de wekker weer om half 7 omdat we weer even langs de fabriek moesten omdat er nog hier en daar wat geregld moest worden, dus nadat we de 5 paarden opgeladen hadden naar de fabriek en daarna door gereden naar onstwedde
om kwart over 10 met uzma in de B gereden en daar hadden we 175 en 190 punten en een 3de prijs
om 1 uur iemand van onze vereniging (die geen groom had) voorgelezen die had 180 en 181 punten, na de 2de proef snel bij H achterop de kar gaan zitten en daar gingen we met okkie en xander daar mee hadden we 179 en 180 punten helemaal niet slecht omdat ze 12 nov voor het laatst naast mekaar hebben gestaan. toen om half 4 met arjan en jilke gereden daarmee hadden we 174 en 177 ook deze 2 hadden al ruim een maand niet naast elkaar gestaan en toen om half 6 met het 4 span gereden met xander voor het eerst een dressuur proef in het 4 span, hiermee hadden we 177 en 186 volgens mij en waren we 2 x 1ste
xander (onze jonge paard) heeft het heel goed gedaan in het 4 span eigenlijk boven verwachting