Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) vanmiddag. Slagriem gekocht, nieuw bitje (liverpool appelbitje met 1e sleuf vrijwel in de bril, dus heel zacht) en nieuwe, kortere dus, singel. Plus Bente eerst lekker gelongeerd voor het mennen, kon ze even 'uitrazen' in galop, heeft ze gewoon nodig denk ik dan maar. Daarna ingespannen en .... ze liep zo fijn
nadat we het kinkettinkje ook nog wat langer hadden gezet was ze helemaal toppie. Natuurlijk moet er nog van alles beter en wat 'steviger' maar we hebben nu een heel fijn paardje voor de wagen. Zo leuk, met dat koppie erop, oortjes vooruit en lekker sjouwen (totaal geen gehup meer, af en toe nog per ongeluk galopje maar helemaal niet het idee dat ze moeite heeft met de wagen, grappig he)

Komende week moet hij maar vast een paar keer hier thuis wat "les" van mij krijgen en ik heb hem vast boek van koetsiersbewijs gegeven om te lezen. Krijgt hij even een stoomcursus
dus krijg ik weer iets meer Bokt-tijd...
), maar het valt me wel op. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp zulke ouders perfect, want als moeder is het hartverscheurend om je kind te horen huilen. Net daarom vind ik het echt knap van je dat je de babyfoon uit kan zetten, kan me inbeelden dat dat niet gemakkelijk gaat als moeder.
Citaat:het is ook wat met die kerels begint al vroeg dat zeuren

wel thuis gekomen gelukkig maar hij staat nu voor de deur. ga woensdag of donderdag terug naar de garage om er wat aan te laten doen
en ik heb gisteren nog contact gehad met Boxtel en de bedoeling is om daar een weekendje te gaan logeren met de pony's en ze dan gelijk aan elkaar te knopen
. Tijdens mijn vakantie wil ik ook menwagens gaan kijken want die van mij is alleen geschikt voor enkelspan....
Echt leuk zo tweespan menne.
mij vertellen of deze winkel een beetje leuk is ? en Superhorse ?
)