Nou net braaf op iedereen antwoord gegeven, hele antwoord weg, dus als ik nu iets vergeet sorry
Ollie1 vakantie en komt af en toe weer aanwaaien, gezellig! Veel plezier bij de poowns, lopen ze al in tweespan?
Kinderen laten huilen...ik kreeg van het consultatiebureau het maar te timen, bij 10 minuten mocht ik gaan kijken, niet eerder, en dat hielp
Citaat:
het is ook wat met die kerels begint al vroeg dat zeuren
Ben ook heel benieuwd hoe het met Jeroen gaat, leek me zo'n leuke pony
Poeltje's topic had ik gespot, wat doen jullie het toch altijd goed en zulke spectaculaire foto's
Dus jij had het gewoon in word en dan plakken/knippen in topic? Dan moet mij dat ook lukken.
Tine's man achter 't peerd, zo grappig, hij vond het toch niets? Heb je hem toch omgekregen
Ben hier wel blij dat Peter ook met mijn paard wil/kan mennen. Vind zijn stijl van rijden erg mooi om te zien, hij is altijd rustig een ik zie hem eigenlijk nooit 'werken' met zijn handen, hij wordt ook nooit boos, altijd heel beheerst. Maar ja, anders mende ik ook niet bij hem natuurlijk en stond ik er waarschijnlijk ook niet
Maar als ik menles heb dan zegt hij nooit, zal ik het even doen, ik vraag het wel eens, maar hij laat mij gewoon mijn gang gaan. En met Bente de 1e keer vroeg ik of hij haar eerst wilde rijden om even te voelen van hoe of wat, daarna gaf hij mij al snel de leidsels in handen. Wel zo prettig dus
Donderdag mag hij weer met haar aan de slag, dan kan ik niet maar ik doe het ook bewust, want dan kan hij me denk ik ook beter helpen, als hij zo af en toe mijn paard doet. Deed ik met Rizanta ook, dat hij het gevoel met haar houdt.
Het appelbitje, is een wit rubber bit zeg maar maar dat rubber is anders dan bij een zwart rubber bit, het is meer een soort plastic, zo voelt het. Heb ooit paardje gehad dat t/m de Z op zo'n appelbitje heeft gelopen, die was ook heel gevoelig in de mond. Met dit bitje zoekt ze het wel op, heb ik ietsje gevoel in mijn handen, nog niet veel maar heb ik wel wat om te rijden en het schuim vloog om m'n oren dus denk dat het een goed bitje voor haar is.
Dit is een plaatje...

http://www.agradi.nl/productimages/4041008.jpg