Ik denk die leent ze voor de marathon activiteiten

Je mag ze ook overnemen hoor. Ik gebruik ze echt nooit. Maar ze zijn wel 2e hands, dus er zitten wat fjorden-slof-strepen op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Frensie schreef:Biancacoo thanks voor vragen! Ik lees nog altijd bij, maar beleef weinig paardgerelateerds.
Het gaat goed! Ben nu 6 maanden. Moet wel wat rustiger aan doen ivm harde buiken, maar verder prima. Vanochtend controle gehad. Baby ligt momenteel in stuit, maar heeft nog tijd zat om zich om te draaien. Bloeddruk is ook nog steeds heel mooi (100/65).
Wat vervelend dat Eagle z'n poot weer open is, maar dat er troep uitkomt is wel goed, wellicht had hij daar weer last van. Ik hoop voor je dat hij snel weer opknapt, maar wellicht is een jaar rust geven het beste idee, als dat kan.
Ik was van plan om bij de hippiade te kijken, maar ik vond het te nat. Gefeliciteerd ook via deze weg voor Ollie! Mijn ex-instructeur/beleerder was kampioen vaardigheid tweespan paarden, erg leuk voor hem! En het friesje dat kampioen Z enkelspan dressuur paard is geworden, heb ik tijdje onder het zadel gereden tot ik Bieb intensiever ging rijden.
Tine ik hoop dat je voor jezelf nog wel plezier kan beleven aan de paardensport en het wedstrijdrijden.
VHU super foto's van hele brave Ollie, genieten zo!
Aks succes met solliciteren, kijk je voor vacatures ook op agriholland.nl?
Avaluna lekker aan de knutsel! De herfst lijkt dit jaar een stuk vroeger te beginnen dan vorig jaar.
Gem lekker bezig met Moos!
Frensie schreef:Aks ik vind dat je je schema wat beter moet afstellen op dat van Dids, hoe durf je tijdens zijn middagdutje langs te gaan!