Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, al heb je daar misschien wel niets aan...
het
jemig, Maisie, wat een mazzel dat het geen diep kanaal is, maar een sloot waar je nog in kan staan. Doodeng.
Moeilijke keuze om Simba te laten gaan.
stiekem hoop ik eigenlijk dat je geen geschikt iemand vindt
en dat je stiekem hem toch houdt.)
. Doordat ik steeds maar over mijn grenzen was gegaan stonden mijn spieren stress-stand waardoor ik op een gegeven moment helemaal verkrampte en echt niets meer kon, alleen nog maar net mijn telefoon pakken en 112 bellen en met heel veel moeite (ik kon ook nauwelijks meer praten) uitleggen waar ik stond. Als ik teveel doe kom ik in een soort hyperstand, alles (lijf, geest) staat op topprestatie. Ik kan dan ook heel veel en ben op mijn werk dan ook overal heel 'goed' in (is gewoon zo
) maar ... op termijn pikt mijn lijf het dus niet meer en reageert door te verkrampen. En dat is heel gevaarlijk. Het voorstadium bij mij is dat ik steeds harder ga lopen, alles naar mezelf toetrek om in 'control' te zijn.... maar ik moet juist uitbesteden en rust nemen ... is dus heel tegengesteld voor mijn gevoel en daardoor erg moeilijk. Wat voor mij erg helpt als controlemiddel is dat ik kan genieten (echt dus he, dus niet van ik moet of ik zal dat of dat doen perse) van mijn paard / pony. Als ik dat nog kan en ook doe, gaat het goed met me
ik heb die rust om me heen echt nodig om weer op te laden.
Dus ik neem nog wel rust. Komende week moet ik nog veel werken, de twee weken daarna al veel minder. Het is ook maar tijdelijk en dus goed te overzien. Bedankt voor de bezorgdheid! En ik doe zeker mijn best om op mijn grenzen te letten. Ben nu ook gewoon moe, van het rijden en van het werken. Dus vandaag verder een lekker luie dag, moet alleen nog even een paar boodschapjes halen en verder 'moet' er vandaag niks.
maar fijn als je wel zo je rust kunt pakken (en dat ook doet) dat lukte bij ons toen ook niet omdat zoonlief nog zo klein was (hij was toen geloof ik 1.5 / 2 jaar of zoiets). Maar ik deed het zelf ook niet hoor
als hij sliep werkte ik gewoon door.
) wel waar nog een andere wasserette zit met mega-grote-wasmachines dus alles kan dan in een was en is binnen uur schoon & droog (zeggen ze
)
Tweede proef was hij moe, dus ging niet zo fijn meer. Maar dit belooft goede resultaten als we wel kunnen trainen