en fotos plaatsen dan he! 
en @VHU; ben heél benieuwd naar snuit-4span fotos!!
Wat een gave dingen kun je daar uitvreten met je ponys hee! 
*uploadt een paar fotos
* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en fotos plaatsen dan he! 
Wat een gave dingen kun je daar uitvreten met je ponys hee! 
* 

Los mee 

Ik ga dat mormeltje missen 

wat doet snuit dat goed !!!!!
echt een mega gaaf gezicht !!! toppertje !!!
en jij met je bigsmile achterop !!
Bij die laatste foto zie je hem echt denken: ga naar je eigen kant, je loopt in de weg. Leuk dat je dit soort dingen ook allemaal kunt doen bij stal. Ik zou tzt graag ook eens 2-span doen met Rembrand en Thabor, maar heb geen tuig daarvoor.
Wij hebben ook geen overnachtingsmogelijkheden dus moeten wel, maar is maar een klein einde. Baal wel dat de startlijsten er nog steeds niet op staan.Citaat:Wie gaat trouwens het nieuwe topic openen, dit moet al met 40 pagina's gebeuren
). Maar ik denk dat je verstandig genoeg bent om zelf in te schatten wat wel/niet kan. Ligt ook aan je route, hoe het er uit ziet, hoe druk het is etc.
Net mijn profiel aangepast met info over Rizanta, daar werd ik helemaal jankerig van dus maar snel iets anders doen...Gelukkig manlief aan het werk, zoonlief naar sportkamp en net alle mail gecheckt, dat is allemaal klaar. Kan ik de rest van de dag mijn eigen zin doen.
. Daarna een stuk langs de N33 gereden, ook geen enkel probleem, weer terug onder de weg door via kleine viaduct. Hele rit ging superbraaf, op een puntje na. We reden uiteraard weer net langs het water, er liep een man op het maaipad, en die was blijkbaar erg gevaarlijk, want hij draaide om. Ondanks dat het dus super ging, heb ik weer doodsangsten uitgestaan, dus morgen een afspraak met huisarts gemaakt om te kijken wat we daar aan kunnen gaan doen. Is zonde als ik nu de weg niet op kan, want Thabor (en ook de andere 2) kunnen het best.
(bij die instructeur waar ik bij weggegaan ben, maar goed, is om het te leren niet zo erg), om het mennen ook te leren.
VanHuisUit schreef:ja dat klopt ze hebben ook meestal meer ervaring, zal wel goed komen denk ik@Askazita fijn dat je zoveel hulp hebt, die wat 'oudere' men-mannen weten vaak heel goed waar ze mee bezig zijn
Hopelijk komt de planning uit dat hij wakker is als we daar zijn.