Citaat:
Wie gaat trouwens het nieuwe topic openen, dit moet al met 40 pagina's gebeuren
Wil ik me deze keer wel voor opofferen, maar weet niet of ik het zo mooi krijg als Poeltje toen had. Weet niet hoe ik iets met foto's kan opslaan zodat ik het direct kan publiceren als 't nieuwe topic wordt geopend. Maar als iedereen een stukje wil pb'en? Met 3 leuke foto's of zoiets (of meer als je meer pony's/paarden hebt)? Kijk ik wel of ik iets in elkaar kan knutselen. Of als iemand anders het heel graag doet, trek ik me weer terug
Met Alwyn beste is buiten altijd iemand erbij te hebben maar met Alwyn hoef je als groom niet veel verstand te hebben van mennen, hij gedraagt zich bij mij altijd erg makkelijk. Het is meer voor als er iets heel raars gebeurt, zoals laatst met die quads dat het handig is dat je er iemand bij hebt (maar met die quads had ik er ook niemand bij, maar ja, ken die pony als mijn broekzak, da's dan nog anders dan als je hem nog niet zolang hebt). Of als er iets op de weg ligt / de doorgang verspert en je moet er wel langs. Bij Alwyn moet je heel goed met je zweep werken als er iets engs is, dus die zweep goed aanleggen aan de kant waar je niet wil dat hij heen gaat of zachte tikjes geven (moet je dus maar mee gaan oefenen
). Maar ik denk dat je verstandig genoeg bent om zelf in te schatten wat wel/niet kan. Ligt ook aan je route, hoe het er uit ziet, hoe druk het is etc.
Zo echt slechte nacht gehad, werd helemaal naar wakker allemaal rotbeelden in mijn hoofd van zieke / dode paarden
Net mijn profiel aangepast met info over Rizanta, daar werd ik helemaal jankerig van dus maar snel iets anders doen...Gelukkig manlief aan het werk, zoonlief naar sportkamp en net alle mail gecheckt, dat is allemaal klaar. Kan ik de rest van de dag mijn eigen zin doen.
Ga zo naar Van Rijs, tuigmakerij hier in de buurt, slagriem ophalen voor Bente, vertrouw dat gehup niet en wil geen hoeven in mijn richting (misschien beetje gemuts, maar better safe than sorry denk ik dan) en even ander bitje kopen (appelbitje) denk dat dat prettiger voor haar is. Met rijden zit ze op een dubbelgebroken aurigan strens en daar is ze zelfs ook nog heel gevoelig op, denk dat de liverpool net te scherp voor haar is.