[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:48

Balen van je rug Aks, maar wel mooi moment denk ik met die reetjes zo vlak voor je neus.

VanHuisUit schreef:
Hij deed het ook echt super ML. En hij was ook lekker vlot, echt gave Fjord hoor. Vwb foto's ben altijd wat voorzichtig, 't is wel bokt :=

Ik snap wat je bedoelt hoor. Kan dat wel waarderen. Idd niet iedereen wil met foto op bokt verschijnen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:04

Goeienavond!

Hoi SL :wave: ! Ben helaas niet uit die streek, kan je niet helpen.

Vanmorgen Moos weer voor de wagen. Het regende kei en keihard, maar lesmees zit krap in zijn agenda, dus toch maar gaan koetsen. Moos moest fijn door alle plassen, doet uiteraard wel stiekem zijn best om zo min mogelijk voetjes in het natte te hebben, maar hij loopt bij tijd en wijlen lekker :) .
Het zal nog wel een hele tijd duren voor ik het goede gevoel te pakken ga krijgen; doe zelf echt nog álles fout. En Ster was een heel stuk minder kwalijknemend als Mosel! Maar ja.... het blijft een hotbloed (48% volbloed) waarmee ik nu te dealen heb := .
Was vanmorgen, ondanks de menregenjas tot op het laatste draadje van mijn broek natgeregend :brr: .

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:08

@ Akshay: Gelukkig ben je niet gevallen, hopelijk valt de rugpijn wat mee :(:)

@ VHU: Dank je voor je reactie, dat lijkt zeker een mogelijkheid! Het ziet er heel interessant uit!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 07:36

goedemorgen..
Aks..balen zeg..hoe is het vanmorgen met je rug ??

Verder wel bijgelezen...maar beetje brak, errug slecht gedroomd..en veel wakker. :O
dingen uit mijn jeugd..achtervolgen mij nog steeds....sommige mensen hebben me zo dwars gezeten..en gepest..dat ik dan in mijn dromen nog steeds opnieuw beleef...bah..
ik hoop dat het eens ophoud..maar ik vergeet ook echt niets.....stresskip..

verder..staat eagle weer terug op rust...hij heeft zijn litteken wat kapot..en er komt rommel uit... ^) arm dier..hij gaat nu hele seizoen op rust..en zo hopen dat die poot tot rust komt en misschien volgend jaar beter is..iets anders kunnen we er niet meer op verzinnen, behalve het tijd geven....

zo..fijne dag allemaal..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:26

Goedemorgen.

Hier ook heel slechte nacht, dus ik ga zo weer terug naar bed ipv te lessen. Waardeloos, wil zo graag Thabor en Amerigo ook weer oppakken, die hebben al weken niets (of heel weinig) gedaan.

Bianca: :(:) voor jezelf en voor Eagle.
Aks: waardeloos, sterkte voor je rug
Gem: moos weer voor de wagen

Verder weet ik het even niet meer. Ik ga plat.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:01

een hele dikke :(:) voor biancacoo :(:)

En een voor Tine :(:)

Mijn rug doet pijn :+ maar had ik wel verwacht :) Was ook zo'n stomme actie :))
@misterylady; ik zie die reeen liever wáy verder voor me verschijnen, dan bedenkt mijn paard niet dat de wereld vergaat en hij zich te pletter gaat rennen op een boom :') Dit ging zo snel dat ik de reeen in kwestie zelf pas zág op het moment dat we uit de ruigte kwamen. Op het moment dat hij ervan tussen ging kon het net zo goed een hond zijn die er uit de varens kwam :P Ik hoorde alleen geritsel en zag ''iets'' :')

Vandaag maar weer druk aan het solliciteren.. :\

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:07

@Biancao: :(:) dikke knuffel voor jou :(:) , hopelijk doet de rust Eagle goed en kan hij er dan volgend seizoen weer helemaal tegen aan.

@Tine: :(:) , pak nu maar eens flink rust, hoe vervelend ook :(:) , weer is ook een hele omslag en brengt meteen weer extra werk met zich mee, zo op de boerderij met beesten :j .

@Aks: :(:), nog wat gehoord van het uitzendbureau?

Hier ziet het vanmorgen heerlijk zonnig uit, maar brrrr, 7 graden, even wennen, hahaha, vestjes voor mezelf, die vergeet ik nu dus altijd en paardjes al wat ingepakt om flinke haargroei te voorkomen. Vanmiddag na school lekker samen met dochter rijden *\o/* <3 en morgen met een vriendin een herfststuk maken *\o/* , we zijn er vroeg bij dit jaar, maar goed, er liggen ook al flink wat noten onder de boom/struiken :') .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:18

Van die ene waar ik achteraan had gebeld wel gehoord :j
En nog gesolliciteerd via een andere, daar niks van gehoord..

en nog 3 losse sollicitaties met of niks gehoord of afwijzing..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:20

zo....vanmorgen getraind met 3 hondjes..en leidhondje vond het nodig om vroegtijdig linksaf te willen, en is het aardappelveld in gerend..waarom ???? beats me ?? := gelukkig goede remmen dus niet in sloot beland.. _O-
maar goed..eenmaal in het bos niets aan het handje...en alles prima in orde !! maf dier..

verder...aan de opruim en knutsel..
dus tot later..

dikke :(:) :(:) voor Tine..en :(:) :(:) voor aks rug..fijn he ? reeën....

Ik vraag me trouwens af : :)) :)) Frensie..hoe is het bij jou ???

En Smick..nog op roze wolk ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:13

Mensport is binnen. Nu even vluchtig doorgebladerd (wil weer naar bed) maar zag naast Ollie ook nog Dennis voorbijkomen met Whitney.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:49

wat gaaf...maar ik heb geen mensport..helaas....

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:41

Biancacoo thanks voor vragen! Ik lees nog altijd bij, maar beleef weinig paardgerelateerds.
Het gaat goed! Ben nu 6 maanden. Moet wel wat rustiger aan doen ivm harde buiken, maar verder prima. Vanochtend controle gehad. Baby ligt momenteel in stuit, maar heeft nog tijd zat om zich om te draaien. Bloeddruk is ook nog steeds heel mooi (100/65).

Wat vervelend dat Eagle z'n poot weer open is, maar dat er troep uitkomt is wel goed, wellicht had hij daar weer last van. Ik hoop voor je dat hij snel weer opknapt, maar wellicht is een jaar rust geven het beste idee, als dat kan.

Ik was van plan om bij de hippiade te kijken, maar ik vond het te nat. Gefeliciteerd ook via deze weg voor Ollie! Mijn ex-instructeur/beleerder was kampioen vaardigheid tweespan paarden, erg leuk voor hem! En het friesje dat kampioen Z enkelspan dressuur paard is geworden, heb ik tijdje onder het zadel gereden tot ik Bieb intensiever ging rijden.
Tine ik hoop dat je voor jezelf nog wel plezier kan beleven aan de paardensport en het wedstrijdrijden.
VHU super foto's van hele brave Ollie, genieten zo!
Aks succes met solliciteren, kijk je voor vacatures ook op agriholland.nl?
Avaluna lekker aan de knutsel! De herfst lijkt dit jaar een stuk vroeger te beginnen dan vorig jaar.
Gem lekker bezig met Moos!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:56

al weer 6 maanden frensie, tijd vliegt ! doe lekker rustig aan ! leuk dat je nog meeleest, en af en toe een update ondanks dat je geen paardgerelateerde dingen doet...is toch wel fijn om van je te lezen..
ik doe ook niets meer met paarden..haha..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:07

Hi there :)

Ga maar even mee met de samenvattingen (Frensie fijn dat het zo goed gaat! en ai Biancocoo.... ) en deel graag knuffels uit :(:) ben erg blij dat Ollie weer volpension staat want zo'n natte en ook weer koudere tijd van het jaar is meestal ook niet bevorderlijk voor mijn krakkermikkerige lijf.

Ollie is vandaag gelongeerd, ging erg goed volgens stalhoudster :D
De kampioen talentencompetitie pony's is een Orlando, da's Ollebol ook, grappig he.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:06

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:40

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:41

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:53

Ben moed bij elkaar aan het rapen om zoonlief naar de judo te brengen. Pfff, wat een gaar lichaam.... En dan moet ik tijdens de les nog boodschappen halen, want heb niets meer in huis.

Morgen moet ik paarden wel naar huis halen, want de jaarlijkse entingen moeten erin. Moet ook 7 katten zien te vangen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:46

Jeetje Tine, 7 kattenkinderen da's een hele klus! Wat vervelend zeg dat je je zo ellendig voelt.... bah.
Eagle's pootje toch niet goed... wat sneu ...
En Ips leert de fijne kneepjes van het topic-in-topic zetten B-) grappig.

Zit hier lekker aan een Split ijsje :9
Voor de rest zit ik me te verbazen over de enorme hoeveelheid regen van de afgelopen dagen, niet normaal zeg. En net nog langs geweest bij mijn oude stal.... was gezellig. Maar ben wel heel blij dat ik met al die nattigheid voor luxe heb gekozen / kunnen kiezen :o

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:48

heb je daar nu ook nog box/weide VHU?

Ik ben vandaag niet op stal geweest :o Hoop morgen even te kunnen gaan en met Dids wat te doen. Maar durf niet zo goed het bos in met dat gesjouw met die bomen allemaal...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:26

Nee die heb ik opgezegd. Heb gezien dat er toch altijd wel een stalletje vrij is of vrij komt op korte termijn (2 mnd of zoiets stel dat het vol is). En het kost toch weer 50,- Euro per maand waar ik niets mee doe dan. Beetje zunt :$

Zijn ze nog steeds met die bomen bezig :Y) zag zondag wel keurige gestapelde stammetjes, moeten we donderdag maar even andere route pakken (gelukkig hebben we genoeg alternatieven :D )

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:29

Ze zijn lief hoor :j
Maar ze zijn aan het opladen nu. Vrachtwagen, oranje jasje in een kraantje en dan laden.
Ben er met Dids wel langs gestapt van de week. Maar toen zat ik erop (en dan kan ik er ook snel af. Vrijwillig of onvrijwillig :') )
Met de wagen is dat in m'n eentje toch weer bewerkelijker...
Maar 't eerste pad naar rechts is begaanbaar! Als die stink reeen niet in die varen zitten :') En die kleine koetjes staan in 't weitje daar, vond ie ook eng..
en misschien zijn ze ook al wel klaar. Zal morgen 's kijken :))

En gelijk wbt stal opzeggen. Wel jammer, want 't kwam zelfs op mij over als best gezellig. Zei de mensen-ontwijker ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:38

Was echt leuke stal vwb mijn stalgenootjes. Sluit ook niet uit dat we daar van de zomer weer heengaan hoor. En dat terwijl ik ook zeker niet zo'n allemans-vriendinnetje ben (integendeel hahaha).

Nou heb ondertussen ook nog peeskappen maat pony/cob uit de kast gepeuterd, voor a.s. zondag (bruine dus past bij de outfit). En wat weer een zooi te verhuizen van oude naar nieuwe stal en naar huis pffff.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:43

Ik heb ook nog bruine springschoenen
Ook meenemen donderdag?
En indd peesbeschermers kogelbeschermers ook in 't bruin.
Maar springschoenen moet je dus nog? ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:59

Nee die wil ik niet gebruiken (springschoenen). Maar peesjes en kogelbeschermers wel. Nou als je die mee wilt nemen :7
kan ik je spaarpot even aanvullen ;)