Ik kom even binnen vallen
mijn paardje Ed is vorig jaar aangespannen beleerd, dit wil ik graag weer gaan oppakken. Ons doel is om volgend jaar (of anders het jaar daar op) een of twee dagen met de paardenvierdaagse in Epe mee te gaan rijden. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mijn paardje Ed is vorig jaar aangespannen beleerd, dit wil ik graag weer gaan oppakken. Ons doel is om volgend jaar (of anders het jaar daar op) een of twee dagen met de paardenvierdaagse in Epe mee te gaan rijden.
Aks 4 uur op je knolliewollie
het was er wel heeeerlijk weer voor! En Biancocoo lekker aan de wandel met knap pupseltje
voor het overige sluit ik aan bij samenvatting van Biancocoo
bleek kortingsactie te zijn
dus zo'n beetje half Rotterdam liep er rond.
?)
!
, was echt heel erg leuk. 

Hier gaat het wel hoor
Leuker dan werken he, veel nuttiger ook!
)

voor Aks, sterkte ermee
niet zulke beste resultaten gehaald, bij de ene jury was ik iets verbeterd naar 170 punten en bij de andere jury was ik gelijk gebleven met 173 punten
Pown was wel braaf en daar gaat het om. In de vaardigheid ben ik gelukkig iets vebeterd, welliswaar 3 balletjes, maar heb voor het eerst een parcours binnen de tijd kunnen rijden, daar was ik al super blij mee en dan maken die drie ballen ook niet meer uit
.
. Ben er heel wat keren geweest toen we geregeld met het schip in Rotjeknor lagen.
. Dressuren in de wedstrijdring (met trainingswagen, hopelijk over 2 weken weer met de eigen wagen
)
Zadeltje erop, broertje erop & ik hield Luna vast aan de hand. Was gezellig!
Mijn ouders kwamen dan achter met de auto & toen ze ons ingehaald hadden, wou mijn broertje de hele tijd op draf/galop (normaal wil hij enkel stappen)
& zoontje weer goed gereden! & gelukkig alles goed met Rembrand.
Wel leuk dat hij zo geïnteresseerd raakt in het mennen!
en heb je zelf nu idd gereden met de paardjes wat je schreef een poosje terug ?
bijtanken ! denk aan jezelf, en nog steeds eng idee dat rembrand soms niet goed loopt/uitval heeft....goed in de gaten houden idd..
Gefeliciteerd met je verjaardag
voor Aks