[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:30

Hallo,

Ik kom even binnen vallen :o mijn paardje Ed is vorig jaar aangespannen beleerd, dit wil ik graag weer gaan oppakken. Ons doel is om volgend jaar (of anders het jaar daar op) een of twee dagen met de paardenvierdaagse in Epe mee te gaan rijden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:49

Mel met agressieve kruiwagen in de weer :(:) Aks 4 uur op je knolliewollie :wow: het was er wel heeeerlijk weer voor! En Biancocoo lekker aan de wandel met knap pupseltje <3 voor het overige sluit ik aan bij samenvatting van Biancocoo :list:

Wij zijn vandaag uiteindelijk naar Blijdorp geweest, was leuk (o.a. Bokito van heel dichtbij gezien, indrukwekkend, spelende ijsberen, grappig en pootje badende olifanten) & mega druk :oo bleek kortingsactie te zijn :)ddd dus zo'n beetje half Rotterdam liep er rond.

Hallo NoNo (foto's *-:) ?)

Sorry Tine ik wilde nog even zeggen dat het fijn is dat Rembrand weer rad is maar 't is wel vreemd... was het de laatste keer dat hij 'uitviel' als ik het zo mag noemen, ook zo dat het een wisselend beeld was? En als hij zo op 3 - 4 hoefslagen loopt zit het dan niet in de rug(zenuwen)? **denkt ook maar mee**
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-09-12 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:11

@Ipsilonka: wat een prachtige stallen :j !

@Gem: briljant idee met de lego! En een lekker trainingsdagje met manlief! Komt vast goed, je hebt nog even de tijd tot zondag, hahahaha.

@Tine: superpaard is Thabor. Gelukkig lijkt het mee te vallen met Rembrand, maar idd wel raar.

Ik ben vandaag voor het eerst gaan buitenrijden met dochterlief, in de zin van; zij op haar pony en ik op mijn paard *\o/* <3 , was echt heel erg leuk.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:58

Leuk hè, onze stallen! Ik hou echt van marktplaats hihi. Ben zo happy, net nog even de paarden gepoetst samen met mijn lief, fantastisch!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:51

Ben net geslagen
Nu bij ouders

:\
Wat een rot einde van een geweldige dag..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:53

@Aks: huh? :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:03

@Aks, dat meen je niet :oo ? , ik zag net wat op FB verschijnen en wist niet hoe ik moest reageren... dikke :(:) voor jou...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 00:09

Ik meen het wel :)

Gelukkig is het kouder buiten!!

Kan niet slapen nu, maarja, da's niet echt een verrassing

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 05:53

? aks?
gaat het een beetje met je?
:(:)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 06:32

:(:) Akshay; gelukkig veilig bij je ouders. Sterkte en heel veel wijsheid :(:) kies voor jezelf.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 07:26

Goedemorgen

Aks: ik geloof dat ik het niet helemaal snap, maar ik begrijp uit de reacties dat het helemaal niet goed is. Heel veel sterkte!!
Ipsilonka: mooie stallen en erf gaat ook erg mooi worden.
Avaluna en VHU: ik ben het helemaal met jullie eens dat het raar is, en ik ben er dus ook nog niet helemaal gerust over.
Nono: hallo
Crazymel en Aks: heerlijke rit gemaakt.

Vandaag wilde ik eigenlijk wat rustig werk doen met Rembrand, maar ik geef hem nog even een vrije dag. Het gaat niet zo goed met mijzelf, dus moet even wat rustiger aan doen. Ga zo wel even mennen met pony. Daarna uitmesten en weer naar bed.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 07:26

:) Hier gaat het wel hoor
Word nu natuurlijk meer dan ooit nagelezen door de hele schoonfamilie ( :wave: Leuker dan werken he, veel nuttiger ook! :j )

Maar op flink wat blauwe plekken, rompslomp en hindernissen nu na. :j
't is een beetje behelpen hier, heb geen eigen slaapkamer meer etc. Maargoed, hier worden we sterker van :)
Merk wel dat er tranen heel hoog zitten, dus zo op stage maar eventjes aankondigen dat ik een beetje gevoelig ben op het moment :)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 07:40

:(:) voor Aks, sterkte ermee

Verder sluit ik me aanbij alle samenvattingen :j

Zaterdag ook meegedaan aan modderracen, net als Masie :D niet zulke beste resultaten gehaald, bij de ene jury was ik iets verbeterd naar 170 punten en bij de andere jury was ik gelijk gebleven met 173 punten :( Pown was wel braaf en daar gaat het om. In de vaardigheid ben ik gelukkig iets vebeterd, welliswaar 3 balletjes, maar heb voor het eerst een parcours binnen de tijd kunnen rijden, daar was ik al super blij mee en dan maken die drie ballen ook niet meer uit *\o/*

Bij thuiskomst eerst de kar maar weer gewassen, als ik het van te voren geweten had, had ik de Pown en de kar voor de wedstrijd helemaal niet gewassen :o

Gister de Pown ff rondje laten lopen tegen de spierpijn en vandaag heeft hij een welverdiende rustdag :j

Gisterenmiddag me zwager geholpen met het inschuren van de aardappelen, kluiten eruithalen aan de lopende band voordat ze de schuur in gaan. Was wel grappig om te doen, maar voel het nu wel een beetje in de schouders van het lopende band werk.
Maar het was goed weer en de tijd vloog voorbij :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 07:43

Aks......ik weet niet wat ik schrijven moet behalve, sterkte, heel veel sterkte...hoop dat het ondanks alle ellende, met hulp van je ouders, helemaal goedkomt.....
Verder moet ik nog bijlezen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:13

*Kruipt onder rotsblok vandaan* Aks heel veel sterkte!! Slaan is echt onacceptabel!

Biancacoo wat een gaaf filmpje met de hussen en de step!!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:18

Sterkte Aks, hoop dat je het op kan lossen :(:) .

Ips: wat ziet dat er prachtig uit!

Nono: welkom hier :)

VHU: ik vind Blijdorp ook zo leuk, vooral die aquarium-tunnel :j . Ben er heel wat keren geweest toen we geregeld met het schip in Rotjeknor lagen.

Eén foto'tje van gisteren ^) . Dressuren in de wedstrijdring (met trainingswagen, hopelijk over 2 weken weer met de eigen wagen *\o/* )

Afbeelding

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:52

Gisteren wou broertje (6jaar) naar het voetbalveld, is ongeveer 1km ver, dus ik dacht; we nemen Luna mee :)* Zadeltje erop, broertje erop & ik hield Luna vast aan de hand. Was gezellig! :) Mijn ouders kwamen dan achter met de auto & toen ze ons ingehaald hadden, wou mijn broertje de hele tijd op draf/galop (normaal wil hij enkel stappen) :D *\o/*

Tine: fijn gemend met Thabor :) & zoontje weer goed gereden! & gelukkig alles goed met Rembrand.
Gem : haha, 4 foto’s, is ook altijd zo als mijn broer foto’s maakt :P Wel leuk dat hij zo geïnteresseerd raakt in het mennen!
Akshay: lange menrit gemaakt :)
Biancacoo : helpen bij vriendin & wandelen met pupje
No_No : welkom!
Avaluna: gezellig zo, samen buitenrit!
Dingetje : klinkt leuk!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:53

LOTTEX : van harte gefeliciteerd. *\%/*
welkom nono..fototje van Edje ??
Gem, mooie foto, Ster doet het goed ! die wagen ziet er nog wel degelijk uit...je kunt in ieder geval nog doortrainen ! gelukkig maar.
Vhu..oh blijdorp...willen wij ook, maar de afstand is zo groot...
Frensie..hey, hoe gaat het ?? hoe is het met Gwin, kan ze zich er een beetje in vinden, of word ze echt... }:) en heb je zelf nu idd gereden met de paardjes wat je schreef een poosje terug ?
en hoe is je nieuwe werk...druk, of juist leuk en een verbetering..
Nouvel.....Hoe gaat het met FIEF ????
Dingetje in de modder geraced, net als Maisie..super dat je steeds verbeterd dingetje !
Tine, :(:) bijtanken ! denk aan jezelf, en nog steeds eng idee dat rembrand soms niet goed loopt/uitval heeft....goed in de gaten houden idd..
Crazymel en Aks wel fijne rit gemaakt gisteren..
Avaluna, lekker gereden met dochter, leuk !!!
Mel...een boze kruiwagen..en blauw oog ??? hoe doe je dat ??!??

zooooo,........moet aan t werk..anders word baas boos....haha.. :+

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:55

@ Lottex...heppie burtday too joeeee, heppie burtday too joeeeeeee := Gefeliciteerd met je verjaardag *\%/*

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:55

Biancacoo & dingetje : bedankt :)
Vandaag toevallig een vrije dag van school :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:07

lottex mazzelkont....vrije dag....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:11

Lottex: van harte *\o/*

Bianca: mooie samenvatting :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:14

@Aks: ik hoop dat het een beetje met je gaat :(:) . Als ik het goed begrijp; komt bij mij eerlijk gezegd maar 1 ding in me op en dat is wegwezen... Sterkte :(:) :(:)

@Lottex: gefeliciteerd!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:15

wegwezen en wegblijven idd....

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:22

*even uit meeleeshoek*

:(:) voor Aks

en als ik het goed begrijp is ze nu al naar haar ouders vertrokken en inderdaad, daar blijven en opnieuw beginnen! Je laat jezelf niet slaan, ook niet één keer. Gewoon nooit. En ik vond het eerlijk gezegd al knap banketstaaf dat hij je met dat noodweer tijdje terug niet even kwam ophalen, want dat soort dingen doe je gewoon voor elkaar als je van elkaar houdt en dan laat je iemand ook niet een halve avond in een schuilstal zitten :n

Dus meid, weet wat je waard bent zou ik zeggen en laat anderen je op die waarde schatten en niks te laag.

Bedoel het positief uiteraard allemaal, hoop dat ik niet te fel ben...

*en nu weer terug in meeleeshoek*