Biancacoo die met dikkie dik uit rijden gaat...

Lacuna: dat vind ie idd heel leuk

SL gefeliciteerd met alles te halen!!! Super
Net heerlijk gegroomd...
vriendlief goed gemend
Een klein steigertje bij weggaan, maar viel reuzemee, we kunnen echt aan een eigen kar en tuig gaan denken... Wat een heerlijke dag, nu op de bank finale Wimbledon kijken
heb op Bente gezeten
, het is dan echt gewoon een jong paard ze wil heel graag lekker bewegen en actief zijn. Dus maar even uit laten stuiteren tot dat ze goed op m'n stem reageerde. Daarna nog wat doorgelongeerd en overgangen stap-draf-stap-halt-stap op stem (ook voor voor de wagen dat ze daar aan mijn stem went). Het voorwaarts zit er enorm in, het terug is af en toe nog een vraagstuk
toen dacht ik, ik ga gewoon lekker aan de slag als ik 'vroeger' deed met paardjes beleren. Gewoon rondstappen, hangen, weer stappen, hangen, been erover, weer terug etc. gewoon lekker prutsen en jawel, ze bleef super braaf en relaxed en .... ik zat er op
hij voorop met Rattan waar hij toen ook mee in tweespan had gelopen. Zo leuk om te zien. Riette heeft er foto's van genomen, als ik ze heb zal ik wel wat plaatsen. We zijn lekker het bos ingegaan, Snuit deed het ge-wel-dig
. Dochterlief had ook d'r handen vol, daarna een flinke rit naar buiten gegaan. Wat wonen we hier toch super
. Ik wilde met dochterlief een ijsje gaan eten bij een menstal, maar daar in het dorp was een kunstmarkt en daar kwam ik dus niet door. Nieuwe route uitgeprobeerd, ging allemaal super. Alleen nog een hond met bananen in de oren (volgens mijn dochter
) tegen gekomen. Riem was stuk, hond los, die heeft een paar keer pony gehapt, vrouw kreeg de hond niet te pakken, uiteindelijk ben ik weg gedraafd (pony bleef braaf staan) en hond een paar flinke tikken met de zweep verkocht.
, hopelijk valt het mee, meid
.