Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:Mooie recensie Geminteressant boek!
Moest erg lachen om deze zin, zie je zo peinzen en peinzen![]()
Citaat:Eén zwak puntje: er staan enkele grafieken in deel twee afgebeeld waar ik zelfs na redelijk grondig bestuderen nog steeds niet veel van begrijp. Ik denk dat daar wat informatie bij de grafiek mist.
.
Veel plezier ermee!!
Citaat:de laatste tijd komen we helaas niet veel verder dan een beetje buiten stappen op het schapenzadeltje; baal daar echt heel erg van.

. Ik weet nog dat ik mijn handschoen uitdeed, knopjes aan, handschoen weer aandeed en de bril rechter op mijn neus zette. Waarschijnlijk heb ik toen de knopjes weer aangeraakt, want dit is het formidabele resultaat van 45 minuten rijden
. Maar goed, voor het idee: een kijkje door de ogen van Gem
en Rizanta keek ook enorm en ging dan ook slingeren. Maar kwam ook doordat ze aan een kant blind was als ze dan naar links wilde kijken moest ze haar hoofd heeeeeeel erg naar links doen want ze moest kijken met haar rechteroog.
denk dat je eigen gevoel met een hond wel of niet heel goed klopt hoor, je hebt zoveel ervaring en kunt volgens mij precies zien / lezen / aanvoelen of een hond wel of niet bij jullie past. Vind het erg moeilijk als je al een / twee honden hebt en/of katten e.d. en zeker kinderen om daar een herplaatser bij te zoeken. Wij zijn eigenlijk ook al een half jaar op zoek, low profile, naar een hond voor bij Wis (type herdertje of husky) maar ja, hier verschillende kinderen / mensen over de vloer, twee katten, Wis is erg onderdanig en veel te lief wil niet dat ze zich overvallen voelt ... best lastig.

Vandaag wordt het dak door de bouwvakkers onder handen genomen dus ik zit nu alweer een uur met mannen over de vloer en enorme herrie om me heen.
en dan ook nog zoveel lawaai.
.
.
.Gem schreef:Stalgenootje en ik zijn gisteren met de Anda naar de Horsefood Mensport Trainingsdag geweest. Veel geleerd en met de warmte viel het 200% mee. We zouden eerst met 3 combi's gaan, maar de andere 2 vonden het te warm en hebben zich afgemeld. Zonde hoor, het was heel goed te doen. Er waren nog 2 aanspanningen van onze club, erg gezellig! Heb mijn nieuwe camerabril door M laten uitproberen. Zij was de menner, dus zij mocht hem op. Ze moet alleen leren om geen "ja" te knikken met die bril op, want Gerard L stuitert nu op en neer
![]()
. Ook nog een paar foto's dus zal kijken of ik er een ITP-topicje van kan maken.