Marjola bedankt nog voor homeopathie tip
En ja er is weer water in 't ven maar het staat nog niet ver.... zag wel een witte reiger, altijd mooi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, is ook echt een heel leuke hond
.
.
Kei beroerd geslapen.. 15 kilometer duin/zandbanjeren is vermoeiend 

Behalve met VHU vorige week onder het zadel mee, toen wilde die af en toe voorop 

Ene pony is hoogbejaard en met pensioen en de andere loopt niet helemaal goed..
En in de winter word hij ook wel wat harder (de scheve bak zeg maar). Misschien als het wat droger weer is, mag je met sil wat op de wei oefenen.

welkom met romeo alles goed en je honden?
de beroemde spiegel van mezelf.......
(wat is sun nuchter zeg)
Ik ben weer even meer op Bokt, ben hier ook weer een beetje een stille meelezer. Met Romeo is alles uitstekend, hij wordt 2 keer per week onder zadel gereden en ik probeer ook regelmatig te gaan mennen met hem. Gisteren nog een ritje gedaan met de haflingerclub, we zijn helemaal vooraan moeten gaan lopen omdat Romeo te snel wou
Tijdens het stappen hoorden we regelmatig dat onze volgers hun paarden in draf moesten zetten omdat ze Romeo niet konden volgen
Zijn conditie is echt heel goed geworden, 40 km is echt geen uitdaging meer voor hem, hij blijft even fit.
Ik vond het vroeger altijd heel erg leuk om te doen en ik mis die vakanties eigenlijk wel.
dacht ie toen