Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dat vraagt om foto's!
hopelijk werkt het!
gisteren zag ik dat er enkele grote plassen waren voor onze oprit, dus Lieze even uit de weide gehaald (zonder Luna!)
Eventjes wat drinken en dan naar m'n ouders
Oom en tante zijn daar. Gisteren was het familiedag, was mijn opa zijn verjaardag... Ik ben daar niet heen geweest, maar oom en tante wonen bij Hoorn, dus die zien we niet zomaar. Ga ze zo dus maar wakkermaken
je kunt met LEGO ook nog een sulky achter het paardje hangen

en succes met het 'binnen' mennen met Thabor.
ik visualiseer ook graag en zoonlief heeft genoeg lego
... ik hier nl. ook.Straks even rondje mountainbiken en vanmiddag nog een rondje met Brutus en dan zal na mijn huishoudelijke klusjes (lees oa strijken) de dag al weer een eind om zijn
Ollie1 schreef:Mogge,
Hier wordt ook gemend op een liverpoolstangetje met lichte tongboog. Wel meerdere bitjes uitgeprobeerd onlangs nog dat bitje van Janouk (iets naar voren geplaatste stangetje) echter doet Brutus het beste op zijn oude vertrouwde bitje
)
Dus laat die deelnemers maar komen.
.
. Dressuur is er de laatste 2 weken wat bij in geschoten en dat was te merken ook
. Op de linkerhand moest er echt gewerkt worden.
!
!

Vanochtend om half 9 weggereden naar familie. Om 12u was ik op stal. En er een ritje van 25 km uitgeperst
En dat kost mij heel veel moeite, paard niet eens zozeer. Wel 4u over gedaan. Gemiddelde snelheid van een kreupele slak. Maar hee, ik heb het gedaan
voor je mountainbiken, knap !! en naar de veiling...hand op de knip..haha.