En Tine vliegt weer door

IngridM moet van bedrijfsarts nog minstens 3 weken thuisblijven, nou dat zeggen ze niet snel dus pak jij echt je rust

@Gem we woonden vroeger niet bij zee, wel vlakbij een flink meer. Ben daar wel eens van 't peerd afgevallen in het water, zoooo dommig, alles nat, moet je nog weer terug bleh.
Ik vind langs het strand rijden of door de duinen, met die lekkere zeelucht, liefst beetje weer zoals het vandaag was wel echt heerlijk

@Biancocoo knap van je zoon hoor, wat lief he, wat kun je dan trots zijn op je kind

@Ronnie de haflinger ziet er wel erg lief uit, zeker in zo'n mooie kleur deken! Vwb het zweten van je pony, het is ook gewoon te warm voor de tijd van het jaar. Rattan en Snuit waren gisteren waar nog de langere haren zitten ook helemaal nattig.
Als het financieel kan wil ik per 1 september weer terug naar 20 uur per week, dat is voor mij heel goed te doen. Die 28 uur is nog net teveel, maar aan de andere kant is het veel lees- en begeleidingswerk (afstudeer-begeleiding) en dat is meestal wel heel leuk om te doen plus dat ik daar mijn eigen tijd van kan indelen, anders zou ik dat niet volhouden hoor. Is wel het fijne van het onderwijs, dat je wat in die uren kunt varieren per periode/semester (als je dat wilt) en dat je toch ook heel veel van je werkzaamheden zelf kunt regelen / indelen.