[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:34

Ben er net achter dat ik nog wel genoeg in huis heb voor macaroni bolognese met komkommer, dus hoef het huis niet uit *\o/*
En Tine vliegt weer door :+ je bent druk zeg. Is het gelukt met de geit trouwens?
IngridM moet van bedrijfsarts nog minstens 3 weken thuisblijven, nou dat zeggen ze niet snel dus pak jij echt je rust :j wat lief van je vriendinnen :9
@Gem we woonden vroeger niet bij zee, wel vlakbij een flink meer. Ben daar wel eens van 't peerd afgevallen in het water, zoooo dommig, alles nat, moet je nog weer terug bleh.
Ik vind langs het strand rijden of door de duinen, met die lekkere zeelucht, liefst beetje weer zoals het vandaag was wel echt heerlijk :D Komt vast wel weer eens een keer :)
@Biancocoo knap van je zoon hoor, wat lief he, wat kun je dan trots zijn op je kind 8-) Denk trouwens dat jouw pupsels zo fijn zijn omdat ze alle ruimte hebben, ze alle beweging en aandacht krijgen die ze nodig hebben, kijk wat wil een hond nog meer +:)+
@Ronnie de haflinger ziet er wel erg lief uit, zeker in zo'n mooie kleur deken! Vwb het zweten van je pony, het is ook gewoon te warm voor de tijd van het jaar. Rattan en Snuit waren gisteren waar nog de langere haren zitten ook helemaal nattig.

Als het financieel kan wil ik per 1 september weer terug naar 20 uur per week, dat is voor mij heel goed te doen. Die 28 uur is nog net teveel, maar aan de andere kant is het veel lees- en begeleidingswerk (afstudeer-begeleiding) en dat is meestal wel heel leuk om te doen plus dat ik daar mijn eigen tijd van kan indelen, anders zou ik dat niet volhouden hoor. Is wel het fijne van het onderwijs, dat je wat in die uren kunt varieren per periode/semester (als je dat wilt) en dat je toch ook heel veel van je werkzaamheden zelf kunt regelen / indelen.

Buckje

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:45

Ik zal even zeggen waarom ik nu niet mee post ik ben even een paar dagen in t GGZ centraal en geen put om bij te lezen. :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:36

Sterkte Buckje :(:) wat naar voor je.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:50

Sterkte Buckje!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:52

tine je hebt nog even tijd voordat thabor klaar moet zijn, komt vast goed.
VHU lekker macaroni eten...hmmmm wij aten hutspot.
buckje...ja...balen.... :(:) :(:) :(:) hou je taai daarrrr !!! :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:54

Wij hebben nog een restje boerenkool en een restje pasta.
Ik ga voor de pasta, dus mag manlief de boerenkool :D
Vindt ie helemaal niet erg.

Dienst net begonnen en meteen een opdracht binnen, leuk!! Rustige diensten zijn fijn, vooral 's nachts, maar beetje bezig zijn is natuurlijk niet erg.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 20:19

goede avond

ben ik ook weer

ik kreeg gister weer bevestiging dat ik een SNEAKY meelezer heb ~~}>

@ buckje :(:)
voor de rest ga ik met de laatste samenvatting mee

gister ochtend eerst gewerkt, daarna thuis de hond eten gegeven, snel onder de douche door gelopen, hond uitgelaten en naar coevorden gegaan. daar eerst :9k en toen hebben we de paarden opgeschoren voor zaterdag dus ze zien er zaterdag tip en top uit :D
daarna snel even wezen tanken met mijn auto, na het tanken heerlijk spagethi gegeten in coevorden. snel omgekleed en hebben we harm en klaas opgehaald en zijn we vertrokken naar de menavond in drachten. er stond een mooi parcour, het was een leuke avond met mooie sport en een gezellige sfeer :))

terug in de auto de stoel verwarming aan gehad. mmmm wat is dat heerlijk zeg hij stond op de warmste stand dat vond H.S wel erg warm, maar het was echt zalig :~
ik was om 1 uur thuis en sliep om half 2 en jawel de wekker ging gewoom weer om 7 uur. eigenlijk was ik vrij vandaag maar ik werdt gisteravond gebeld of ik kon werken, nou dat kan altijd natuurlijk dat levert :$ op

morgen avond gaan we (H.S en ik) nog even met uzma naar les, zaterdag kan ik toch nog uitslapen tot 8 uur en dan om kwart voor 9 in onstwedde zijn. heb H.S al heel streng de planning voor zaterdag gesmst die moet om half 8 paarden laden en om kwart voor 8 van huis ~~}>

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:32

hihi...stampot dag dus ook nog een beetje bij jou frensie. werkze....
Lanouska goed bezig !!
Veel succes alvast voor zaterdag !!
En succes met jullie springpaard *\o/* Uzma bij de les...
Ik ben met de voorbereidende werkzaamheden voor jou bezig !! :D komt vast goed ! :j
En een sneaky meelezer...kan positief en negatief zijn...

Verder doe ik ook veel op facebook, heb je dat ook lanouska ??

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:52

Tis toch boerenkool voor ons allebei geworden :D had nog genoeg voor saampjes.
Morgen dan aan de pasta samen.

Lekker vol programma Lanouska!
Voor zover ik weet heb ik geen sneaky meelezers, en als dat wel zo is... meld je dan even ;)

Heb net nog even de vloer gedweild, tis weer erg rustig. Wacht op 2 telefoontjes van 2 ritjes die bijna klaar zouden moeten zijn. En nu lekker tv kijken :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:26

Heb zelf ook meelezers, maar dat maakt me dus echt niet uit. Wat ik hier echt niet op wil hebben, zet ik hier toch niet neer.

Vanmiddag met Daan bij de ostheopaat geweest, deze kon niks vinden. Aan de ene kant blij om, aan de andere kant minder, want hij slaapt weer niet door.

Ben gelukkig weer een beetje opgeknapt. Wel last van de rug en nog steeds moe. Vanavond even gezwommen, de vorige keer hielp het.

morgen drukke dag en zaterdag ook.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:42

Biancacoo schreef:
hihi...stampot dag dus ook nog een beetje bij jou frensie. werkze....
Lanouska goed bezig !!
Veel succes alvast voor zaterdag !!
En succes met jullie springpaard *\o/* Uzma bij de les...
Ik ben met de voorbereidende werkzaamheden voor jou bezig !! :D komt vast goed ! :j
En een sneaky meelezer...kan positief en negatief zijn...

Verder doe ik ook veel op facebook, heb je dat ook lanouska ??

ik ben zeer blij met voorbereidende werkzaamheden *\o/* ik hoop met de laatste die ik je gestuurd heb ? :))
zal wel goed komen zaterdag we worden zo ie zo 2 x 1ste _/-\o_
en meelezer is wel positief al hoe wel soms ook best lastig he HARRY ~~}>

oh ja ik heb ook facebook
Laatst bijgewerkt door lanouska op 12-01-12 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:55

Het is een openbaar forum....ik struin ook wel eens rond in andere topics dan deze zonder te posten, denk dat de meesten wel eens hier en daar rondsurfen. Wat Tallechie zegt, wat ik niet wil dat openbaar is zet ik hier ook niet neer hoor.... alleen is het lastig als je woorden anders worden geinterpreteerd dan bedoeld, of als iets een eigen leven gaat leiden bij meelezers (zonder dat men even doorleest, de toon van het verhaal probeert te begrijpen of te volgen).

Je kent de verhalen toch wel van mensen die posten op facebook of twitteren dat ze op vakantie gaan en het huis wordt leeggehaald?

Ik zit dus ook op facebook ook omdat je het daar kunt afschermen, bepaal je zelf of iedereen meeleest met je berichten of (bepaalde mensen) niet.

Wasmachine stuk }:) wat een gedoe.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:19

:wave:

even een zwaai...

en een knuffel voor buckje, sterkte... :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:21

Ben ik nog even. Heb ruzie met het concoursprogramma. Heb al mail naar knhs gestuurd, want krijg de inleggeldenlijst niet goed. Hij laat een paar mensen voor iedereen betalen. Nu vind ik dat niet zo erg, maar die paar mensen denken daar vast anders over :D

Verder erg moe, zal vast bijzondere punten gaan opleveren zaterdag, maar goed, is het een mooie oefening voor een volgende keer.
Moet nog tuig van Amerigo gaan poetsen, eigenlijk nog lijsten printen voor de wedstrijd, maar dat lukt dus niet :( . En morgen, ..... moet ik ook nog zien te overleven.....

VHU: ai, wasmachine stuk, da's niet fijn.
Lanouska: oei meelezer. Pas maar op hahaha En inderdaad 2x 1e. Moet heel gek gaan, wil dat niet lukken. Zal ik weer zo'n mooie pot vet doen? hahaha. Nee, heb nu iets anders hoor.
Tallechie: Daan weer slecht aan het slapen begrijp ik. Wat een ellende. Waarom werkt alles een paar dagen en dan niet meer. Zou je toch gek van worden.

Sorry, ik hou het hier even bij. Oogjes vallen dicht.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 23:25

haha ja die pot vet :') die staat ik de kast mooi te wezen :D mogen we ook ruilen ? ~~}>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:08

Hai Nouvel :evaw:

Over vetten gesproken, staat op de bokt marktplaats een cob zilco tuig te koop bieden vanaf 500,- Euries..... :~
Helaas hier geen centjes over, ik heb een goed tuig, manlief ziet me aankomen maar mocht iemand op zoek zijn naar mooi tuig, ik zou het wel weten. Nieuwprijs is 970,-.

Zo toch nog alles kunnen doen wat ik moest doen (werktechnisch dan) en dan morgen nog even knallen en dan weekend *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 08:10

Goedemorgen allemaal!!

Tine lastig dat het concoursprogramma niet meewerkt!

Tallechie dubbel gevoel dat de osteopaat niks kon vinden bij Daan.

Nou, ik heb een echt nachtje gewerkt en niet alleen maar slapend rijk geworden.
Telefoontje om 22.45 uur. Opdracht om 23.30 uur, maar daar ben ik doorheen geslapen :o Werd toevallig om 01.45 uur wakker door een rare droom en toen zag ik dat er een opdracht was... en om 4.15 een telefoontje van iemand die schade had gereden. Manlief moest om 6 uur vanochtend op de zaak zijn, dus was ook op tijd wakker :O

Nu nog even tandjes poetsen en dan maar vast naar de post.
Fijne dag allemaal!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 08:58

goedemorgen allemaal..
hihihi....en ook aan de sneaky meelezers... :wave: :=
Lanouska....geen idee.....het is geloof ik zelfs toch de eerste...maar ben met 1e en laatste bezig, dus ga nu kijken welke het mooiste uitkomt. word dus een verassing.. O:)
Frensie...lekker door je werk heen geslapen..
Tine..programma die niet werkt,..sterkte daarmee....nog een paar daagjes..dan ben je er weer even vanaf..
vhu tja....niet duur zo'n cob zilco tuig, maar niemand die dat koopt denk ik, mijn pony zilco tuig raakte ik niet kwijt...ja kon wel voor 200 euro..nou die ligt hier dus netjes opgeborgen ! +:)+
haha...ja facebook is leuk, maar je moet er niet alles op zetten, net als overal op internet !

nou zo zoontje naar school en aan de poets enzo..... >;)

:evaw:

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:31

Hier een redelijke nacht. Om 22 uur en om half 1 werd hij wakker. Om 22 uur op zijn buik gegeld, om half 1 schone luier en dentinox. En vanochtend om half 8 was hij er weer. Ik vermoed dus dat het echt de tandjes zijn. Hij heeft nu ook regelmatig rode wangen en als ik voel lijken er kiezen door te komen.

Mijn ouders komen hier zo. Dan gaan we nog even mennen / longeren afhankelijk als de bak vrij is en tuig en wagen poetsen. Vanavond buurtfeest. Als het goed is word Veale gevlochten door moeder van staleigenaar. Gelukkig morgen niet zo vroeg weg.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:51

Goedemiddag

Rustig hier. Voorbereidingen voor wedstrijden lees ik. En daan die wel redelijk slaapt.
Je hebt wel geluk dat iemand anders vaele vlecht tallechie !

Hier druk druk. Ook voorbereiding voor de wedstrijd van zondag. Ga zo naar de pony's.

Lekker rijden en dan nog even mn kar wassen denk ik.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:59

VanHuisUit: Ja dat is echt zo, het is gewoon te warm voor ze. Al moet ik zeggen dat ronnie niet zo dik in zn vacht zit als vorig jaar. Maar toch is het voor hem vervelend, hij zweet snel met dit warme weer. Voor mij is het dan wel weer lekker :D Bevries minder op de kar hihi.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:59

Zou lekker zijn VHU minder werken. Ik moet nu juist meer werk gaan zoeken voor financien, maar dat is ook nog niet zo makkelijk....

Sterkte Buckje

Lanouska jij hebt het vaak over HS, is dat afkorting van een naam of staat dat ergens anders voor ? :-)

Meelezers; geen idee of ik die heb, interesseert me ook eigenlijk niet zo. Soms oppassen wat je wel en niet neerzet :-)
Verder niet veel te vertellen, moet me koest houden :-(

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:02

iedereen die op wedstrijd gaat, veel succes!

minder werken, heerlijk zeg! :D

daan slaapt redelijk, hopen dat het zo blijft...

tallechie, ik vind het echt knap dat jij dat allemaal kunt, een kleintje dat slecht slaapt, een paard en een piny verzorgen en trainen en dan ook nog wedstrijden rijden en je werk/opleiding...

meelezers, ach wie heeft ze niet...
ik weet ook wel een aantal mensen die mijn posts bijhouden, nou ja, als ze niks beters te doen hebben moeten ze dat vooral doen... :+

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:33

Lekker laten lezen die meelezers.
Ik heb vanmorgen 2 ritten gemend, eerst enkelspan met Chicko en daarna nog een ronde met Wieneke. Heerlijk ik heb echt genoten. Woensdag hebben Chicko en Wieneke voor de eerste keer samen in 2-span gelopen dat ging ook nog niet zo verkeerd.

HS is de afkorting van de paardeneigenaar waar Lanouska ment.

Sterkte Buckje.

VHU minder werken en Ingrid wil meer werken maar eerst beter worden.

Ik zou ook wel een paar uur minder willen werken. ik werk nu 28 uur en dan de pony's de honden en uk is en het huishouden is soms toch wel erg veel.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:39

@Sonjim: leuk dat het tweespan lekker ging :j . Hier al een hele tijd geen tweespan meer gereden, bedenk ik me net.