Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Daarna mag hij de rest van de week binnen liggen om goed te drogen. 
.
). 

.. als het goed is heb ik nu een verzorgster gevonden die 2x in de week lekker met ze aan de slag gaat. (het is dat ik wel tijd heb hoor) maar de laatste tijd ging het niet helemaal lekker waardoor het toch wel fijn is als je is niet hoeft. Voel me altijd wel schuldig als ik niet kom, nu weet ik dat de stal gedaan is maar ik ben ook zo'n typ dat ik dan toch nog langs ga,, maar ik heb me vandaag echt ingehouden en lekker na mijn werk naar huis gegaan. 
en hij zal nog zieliger worden want vrees dat hij de komende dagen vrijwel niets mag eten.... hoop dat het goedkomt, die darmen moeten herstellen en weer op gang komen etc. Poor thing.
dat zeker

Zorg jij maar dat je weer 1e wordt!!! Sterkte met je eigen lijf!
Veale heeft ook al heel lang niets gedaan. Ik ga morgen naar les en vrijdag ga ik nog mennen. Zaterdag denk ik even longeren. Hoop dat dat voldoende is. Ik hoop dat ik 1e wordt, zal een goede afsluiter zijn voor mijn zwangerschapsverlof.
ben er om 5.30 maar uitgegaan kon slaap niet meer vatten. En nu zit ik hier in een stil huis, stille stad met 2 katten en een hond om me heen die me aankijken van jeetje, jij was er vroeg bij

want hij moest een pilletje, en dat wilde die niet uiteraard 
en sagrijnige jongens moeten lekker genieten van d'r bui, die zijn er om op zo'n moment te helpen he