Lamoen is schoon gemaakt, geschuurd, ontvet en ontstoft. Klaar om morgen ochtend te schilderen, morgen middag nog eens en morgen avond een 3e laag er overheen hopelijk . Daarna mag hij de rest van de week binnen liggen om goed te drogen.
Lamoen ligt netjes binnen in een iets verwarmde schuur. Is nu een graad of 10 daar en morgen gaat de grote kachel daar aan om het nog een paar graadjes warmer te krijgen. Buiten of in een onverwarmde schuur was ik er niet aan begonnen .
Van het weekeind kwam mijn moeder binnen met de boodschap of ik de pony's al gevoerd had, want ze deden zo zielig. Nee, had nog niet gevoerd, maar enkel gecontroleerd of ze nog hadden (ze hadden nog 2 kuubskisten met een laag van 40 cm hooi, genoeg tot de volgende voerbeurd ).
Melanie: Lief aangeboden .. als het goed is heb ik nu een verzorgster gevonden die 2x in de week lekker met ze aan de slag gaat. (het is dat ik wel tijd heb hoor) maar de laatste tijd ging het niet helemaal lekker waardoor het toch wel fijn is als je is niet hoeft. Voel me altijd wel schuldig als ik niet kom, nu weet ik dat de stal gedaan is maar ik ben ook zo'n typ dat ik dan toch nog langs ga,, maar ik heb me vandaag echt ingehouden en lekker na mijn werk naar huis gegaan.
Flaver: oke hij heeft veel weg van die van mij
Nouvel
Geplaatst: 03-01-11 21:29
jeetje, wat gaan jullie enorm snel zeg! ik kan het echt niet meer bijhouden, dat kon ik al niet, maar ik heb het nu echt opgegeven geloof ik...
ik zag wel een prachtig tuig voorbij komen van melanie, echt super zeg!
en veale behandeld door de fysio, hopen dat het heeft geholpen!
ik heb net druk foto's uit zitten zoeken van ons bezoekje aan mijn kleine zwarte ventje, peo he, dat waren er nogal wat... ik heb van de leukste een topic gemaakt, voor wie het leuk vindt om ze te zien, link staat in mijn onderschrift...
De hond van Naaltje heeft een flinke zware operatie gehad hoor, kun je vergelijken met een koliekoperatie bij paarden, dus enig begrip mag wel en hij zal nog zieliger worden want vrees dat hij de komende dagen vrijwel niets mag eten.... hoop dat het goedkomt, die darmen moeten herstellen en weer op gang komen etc. Poor thing.
Laura rugpijn ed was al over hoor. Had al een hele tijd geen last meer, alleen omdat ik met veale aan de gang ben geweest heb ik nu even weer last. Heb net te veel gedaan
Naaltje fijn dat hond thuis is, en ze kunnen dan inderdaad zielig doen, maar beetje verwennen mag wel
hij is ook zielig dat zeker maar hij vindt het ook wel érg handig dat iedereen alleen maar lief tegen 'm doet
hij krijgt morgen 1 theelepel.. over heel de dag maar hij moet even goedkoop zijn nu he.. Het gaat vast goedkomen, hij is jong, en hij wordt hier door de kat en de andere hond verzorgd, die liggen constant bij 'm...
Hier thuis wordt er ook geplaagd hoor sma wou 'm per opbod verkopen ik dacht de hond bleek de steen
Ik zal morgen eens een foto maken van dat ding, want die is mee naar huis gekomen, dat snappen jullie wel Probeer ze nu alleen wijs te maken t beest voortaan een snuitje om te doen met uitlaten... ding heeft z'n geld zo opgebracht
Naaltje, Het zal zeker goed komen met je hond. Heb hier mooie tuigen zien passeren. Ik ben alleen niet zo voor bruin. Vind zwart nog het allermooiste.
Vandaag Petra nog eens aan de longe gehad. Ben echt trots op men meisje. Ze begint beter en beter te galopperen. Ik zie haar tegenwoordig ook vaker in de wei galopperen waar ze vroeger enkel draafde. Toen we klaar waren kwam ze me uitdagen voor een spelletje. Ze heeft echt de hele wei door lopen showen: staart erop, nek erop en gaan met die banaan; even stilstaan, briezen naar baasje en weer weg galopperen. Spijtig dat ik men fototoestel niet bij had.
tine10
Geplaatst: 03-01-11 22:21
Jeetje wat gaan jullie weer hard. Heb alles gelezen, maar heb neit alles onthouden.
Naaltje: extra knuffels voor je hond, en inderdaad maar snuitje om Tallechie: wij rijden inderdaad bij elkaar, maar niet tegen elkaar hoor. hihi, ik maak nl geen schijn van kans. Pony loopt dressuurmatig helaas niet zo geweldig. Dit jaar ga ik het nog proberen, maar als het niet beter wordt dan dit stop ik met hem met de wedstrijden. Moet wel leuk blijven. Zorg jij maar dat je weer 1e wordt!!! Sterkte met je eigen lijf! VHU: ik heb ook saaie zwarte tuigen hoor. Ik vind dat bruine heel mooi, maar dat past absoluut niet op een zwartbont paard. En ik vind zwart op een schimmel eigenlijk ook gewoon wel erg mooi. Bovendien heb ik zwart met rode wagens, dus dan is bruin niet zo mooi.
B485 lekker gespeeld
Dennis: veel plezier met verven. Ik ben alleen bang dat je iets te optimistisch bent met je vervolglagen. 15 graden is doorgaans minimale temperatuur om bij te verven. En dan heb je dus de maximale droogtijd. Beetje afhankelijk van je verf, maar is meestal 16 uur. Maar goed, misschien heb jij speciale sneldrogende verf, dan moet het wel lukken. Paar jaar geleden (vorige kar) heb ik ook zo'n klus gedaan. Niet leuk.
Tine je weet maar nooit Veale heeft ook al heel lang niets gedaan. Ik ga morgen naar les en vrijdag ga ik nog mennen. Zaterdag denk ik even longeren. Hoop dat dat voldoende is. Ik hoop dat ik 1e wordt, zal een goede afsluiter zijn voor mijn zwangerschapsverlof.
Ik ken niet iedereen op de lijst, maar van een aantal heb ik al eerder qua punten verslagen.
Mijn ouders gaan vanaf woensdag schilderen, dan is beneden klaar
Sorry daar heb ik denk ik helemaal overheen gelezen tallechie, fijn dat het al over was!
VanHuisUit
Geplaatst: 04-01-11 07:34
Sorry was misschien beetje te fel over de hond van Naaltje, maar vond het gewoon beetje sneu voor 't dier @Tallechie gewoon lekker mennen, genieten dat het voorlopig je laatste wedstrijd is, en die punten tja, soms is er toch niets over te zeggen Jeetje, viel om 5.00 uur zo ongeveer al uit mijn bed ben er om 5.30 maar uitgegaan kon slaap niet meer vatten. En nu zit ik hier in een stil huis, stille stad met 2 katten en een hond om me heen die me aankijken van jeetje, jij was er vroeg bij
jij bent inderdaad vroeg vhu! Ik ook, maar moet zo werken. Maar ben zo brak! Ben vannacht paar keer goed wakker geweest. Overal jeuk! Op m'n benen, buik,rug,borst. Ergste is nog dat als ik ga krabben het alleen maar erger word en ook nog eens bultjes krijg. Dus vriendlief wakker gemaakt en nivea op m'n rug laten smeren. Die jongen zal ook wel lekker chaggo zijn vandaag...