Mooie recensie Gem
interessant boek!
Moest erg lachen om deze zin, zie je zo peinzen en peinzen
Citaat:
Eén zwak puntje: er staan enkele grafieken in deel twee afgebeeld waar ik zelfs na redelijk grondig bestuderen nog steeds niet veel van begrijp. Ik denk dat daar wat informatie bij de grafiek mist.
Vandaag eindelijk weer eens op Ollie gezeten. Had best wel beetje de bibbers eerlijk gezegd.
eerst gelongeerd toen kwartiertje op de betonlaan bij het terrein van stal rondgestapt en paar pasjes gedraafd. Had geen last van de ribben. Met bodyprotector, zal wennen zijn maar stoorde niet erg, viel me niets tegen.
Bedoeling is elke dag / om de dag weer even te rijden en langzaam km's weer uit te breiden. Wil eigenlijk zsm even naar Meijendel (bij het strand) dat is vrij zwaar dus met alleen stappen is het al een beste training, dan ben ik weer een beetje 'op schema' (whatever het schema ook moet gaan zijn want mijn wedstrijdplanning ligt uiteraard compleet overhoop) / kan ze weer even echt werken.
Maar goed, ben in ieder geval erg blij dat het niet pijnlijk was en dat we de 1e stap weer hebben gezet.
Ollie was braaf