Vwb wagen met kleinere Welsh zou echt wel letten op het gewicht, had bij Snuit een Clever mini duo, was erg fijne wagen maar spoorbreedte 1.15 (kan bij enkelspan A wel maar die van jou is dus net een B pony qua stokmaat dus dan kun je alleen dressuren, niet vaardigheid). Wagen was iets van 150 kg. Liep hij met twee vingers in zijn neus uren mee door bos / modder whatever. Maar van Clever heb je ook de pony versie volgens mij. Die Leica's vind ik supergaaf .... maar ja, 't is natuurlijk ook maar wat je budget is. Zou ook gaan voor een wagen van rond de 150/175 niet meer.
En onze Ollebol heeft het zo goed gedaan rit duurde 2 uur totaal niet verzaken,

We reden dus achter ML aan met Vjelko (die het ook super heeft gedaan), daarvoor net om het hoekje op de foto dus niet zichtbaar reed instructeur met zijn 4-span en achter ons nog stalgenootje met mega-stampende-tinker.
Oja @Tine ik zou dus never nooit niet mijn rijstijl aanpassen aan wat een jury graag wil zien als dat niet in overeenstemming is met hoe ik wil rijden / hoe ik het ervaar. En trouwens, dan kan je wel aan de gang blijven. Vertrouw op jezelf