ik werd wakker van stromende regen.. Wat een herrie 
Ollie vanavond rijk alleen

Wbt wiebelen etc van oxer, ik vind het meevallen. Ik stapte een half jaar geleden met tranen in mijn ogen van angst op die sulky achter Dids. En het viel me echt reuze mee

Maar, VHU en Han mogen 'm woensdag in real life keuren
Met die malle fjord ervoor

Heb voicemail van fysio ingesproken, hoop dat ze snel kan komen. Ik heb nog zoveel plannen met Rembrand.... Het is zo'n fijn paard.
) heeft rembrand geen haakjes op zijn kiezen?
morgen weer een dag, eerst maar minimarathon kijken en dan zelf met de ponys spelen

haha..dat jij die overgenomen hebt, leuk !
dat is me de vorige keer overkomen..was nat tot aan mijn onderbroek
rosig want vanmiddag ongelovelijk genoten van het prachtige Brabantse land, zo'n 29 km gedaan in 2 uur en 3 kwartier. Kwamen setje reeen tegen, zo mooi, grazend langs het maisveld...paar enorme roofvogels (is het soms de tijd dat de jongen weggaan bij de ouderen? kwamen wel een stuk of 4 enorme buizerden of zoiets tegen?) en zelfs een vos
wat een zorgen om je grote vriend...
en wat gezegd is verwijt jezelf alsjeblieft niets want jij bent echt zo goed voor (al) je dieren!
wat leuk! Wat goed! Aiya knuffeltje agossie.
zal proberen er nog een foto van te maken. Nou dus dressuur gereden ze liepen
en geen tijd meer voor de paardjes
.
. Hij laat zo lekker los en gaat zo ontiegelijk marcheren. Aanstaande dinsdag weer les... ik ben benieuwd wat mijn instructeur er van vindt en zegt want we hebben al een maandje geen les meer gehad. Vanmiddag nog even op Joekel gereden... en dat gaat ook steeds beter... is wat flegmatiek en ben dus constant aan het schakelen geweest om hem beter aan mijn been te krijgen...
rijden gaat goed maar zit nu toch weer beroerd in /op mijn stoel
Zou lekker zijn als je weer wat kunt beginnen met uitstappen buiten de bak, ik vind dat altijd zo heerlijk ontspannend en als je zo af en toe stukje erbij pakt heb je vanzelf een buitenritje.
wel foto van je nieuwe stekkie he?