Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
samen met nouvel natuurlijk met d'r spookie
Hij was actief, alert, geinteresseerd in de hond en lief. Dus helemaal oke. Heb 'm niet mee uit de wei genomen, maar alleen een vrij groot stuk gras gegeven. Zondag weer een vrij groot stuk, en dan maandag de rest. Desnoods ga ik om 5uur naar stal, maar voordat we op vakantie gaan wil ik 'm eerst nog eventjes kroelen

als het dan eindelijk zo was, en nu denk ik alleen maar ''sjit, moet nog zoveel en wil nog zoveel en en'' niet dat ik er geen zin in heb, maar de magie van
is kwijt 
maar misschien hoort 't wel gewoon bij volwassen worden? 
zo met foto!
, heb ik hier ook wel, jammer is dat eigenlijk. Onze dochter op school tijdens de onvermijdelijke gesprekken over de vakantie: "wij hebben het zwembad thuis en heel veel zand (was de paddock), dus wij hoeven niet weg, want wij hebben het strand aan huis
"
. Ach ja, ze heeft iig een doel
gaaf!!
, ben half overspannen voordat we vertrekken van al het geregel en bij thuiskomst ligt er weer een hoop te wachten, ben dan het vakantiegevoel meteen weer kwijt
. Misschien ook anders met een eigen zaak, lukt dan niet om een dagjevoor/na de vakantie de vakantie te nemen om de nodige dingen met rust te doen, wss ook gedeeltelijk de aard van het beestje.
en een goedenavond allemaal
wat ontzettend leuk dat ze zo'n idee heeft
Moet dan altijd wel erg om hem lachen, wat had hij het druk met zichzelf. Uiteindelijk had ik hem heel fatsoenlijk aan de loop in de dressuurring, zie je hem echt lopen met zo'n
gezicht
daarna nog klein rondje buiten gedaan, is hij altijd zo in zijn element. Het is dan toch echt een heerlijke pony hoor.
ze is erg, erg braaf aan de hand. Enorm kijken en doen maar heel goed 'in control' te houden, dan is het fijn wandelen.
Kan me voorstellen dat jij er wat minder relaxed bij zit.
Dit jaar gaan we een week naar Engeland, maar het duurt nog even. Zoon heeft nog 3 weken school.
).
is dat Bente echt super fijn te longeren is. Ze luistert heel goed naar stappen, draf, galop. Ze is ook heel gevoelig voor mijn lichaamstaal, dus mooi terug als ik terug ga en zo in galop met even beweging met mijn arm, dus niet eens zweep nodig. Vind ik heel fijn dat ik dat weer kan doen want met Rizanta lukt het me niet, die ging echt met me aan de haal
(ging ze heel stoer lopen met staart erop en zo briesen/snuiven vond dat echt doodeng
Vandaar dat ik haar altijd liet longeren door Riette. Bente kan ook heel goed galopperen aan de longe, doet ze heel makkelijk. En dat is straks voor het rijden echt heel fijn (moet ik er wel eerst op zien te komen, haha). VanHuisUit schreef:En dat is straks voor het rijden echt heel fijn (moet ik er wel eerst op zien te komen, haha).

nog lang niet goed, maar duidelijk verbetering.
!! maar man.....ben nog echt duf.. 

)