[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:22

yep :j veel kleuren bruin
heb 'k bij arthurs nog ontdekt, wilde een leren leid-lijn voor aan m'n leren halster... ^)
(uiteindelijk met een soort stootteugel thuisgekomen, leidlijn was 40 euro, stootteugel 10 :') wie ziet 't verschil nou, is leren lijn met clipje _O- )

ik ga 'n rondje wandelen naar de wc enzo hier, krijg 'n computerkop :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:25

hahahahah

scheelt niks...pfff...alleen maar 30 euro...

zou ik ook gedana hebben hoor....als t de functie kan volbrengen die jij wil...is t goed :))
Laatst bijgewerkt door bicci op 03-01-11 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:33

't was voor 't zicht :P voor de fotos
dat ik niet m'n lekkerste ooit eens rood geweeste touw aan dat nieuwe leren halster klikte
zie je 't voor je :P

wilde de hondenriem al pakken, maar die was ook andere kleur bruin :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:37

hahah, heb beeld jah, nee,, dan is tientje goed besteed idd :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:39

Zo hier is wat afgekletst zeg :+
Ben even kwijt waar het allemaal over ging . Vind bruin tuig ook erg mooi alleen kom ik toch elke keer weer met zwart aan .... koop bijna altijd alles 2e hands, heb je minder keus :o

Vanochtend weer niets kunnen doen met de pony's, om 11.00 uur was alles nog behoorlijk eng glad. Er lag een soort mini-laagje sneeuw/ijzel/hagel }> Mannetjes stonden wel lekker op de wei, hooi & water gegeven plus aai over hun bol. Geen gehoest meer gehoord denk dat we het hebben gehad :D

Tussendoor huis gepoetst, was gedaan, boodschappen en eten alvast voorbereid want ik wilde perse nog naar Rizanta, wil haar er goed door krijgen na al die winter/sneeuw troep en dat is gelukt :D Eerst aan de gogue gezet, liep ze mooi relaxed op. Daarna erop gestapt en even op longeervolte wat gestapt en gedraafd toen de bak weer in (me zo dapper mogelijk gedragen ;) ) en ze was echt super, super braaf, wat is het toch een ontzettend eerlijk en lief dier <3 voltes links/rechts in stap/draf gedaan, nu zo ongeveer de helft van de bak gebruikt :+ en uitgestapt stukje langs de weg. Die ezeltjes blijven wel heel bijzonder, en de ganzen zijn :wow: maar kan het al veel beter regelen als ze zich wil gaan opblazen. Tractor + aanhanger keek ze niet naar op of om 8-) Dus met heel tevreden en blij gevoel weer naar huis gegaan :D

Heb er nu ook gewoon een simpel dubbelgebroken argentaan trensje inliggen (had ik ook weer gevonden met mijn schoonmaakactie }:0 ), voelt ook fijn aan in haar mond en in mijn hoofd :+

@Naaltje, ik duim mee voor jullie hond. Een steen zeg wat zal dat dier een pijn hebben gehad ;( :(:)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:52

Ik wil in de loop van dit jaar ook eennieuw tuig. Ik eb nu al 10 jaar een tuig van Divoza. Prima kwaliteit, nog nooit stuk geweest, maar ik wil een bruin tuig. Staat zo mooi op mijn cremello.
Ik had o.a. deze gezien:
marathon:
Afbeelding

presentatie:
Afbeelding

Zooo mooi. Maar eerst nog even sparen.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:56

Ik heb ook bruin tuig op mijn zwarte pony's. Vindt het wel sjiek staan.
Ik vind je lichte leidsels trouwens erg mooi passen bij het tuig hoor ;) Ik heb ook van die lichte kleur leidsels in bestelling.
Afbeelding

Fijn VHU dat het hoesten voorbij is. En klinkt als een geslaagd ritje op Rizanta, heerlijk om er ook weer op te zitten en dan ook nog op je eigen dier 8-) of niet?!

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:57

Wow Melanie dat ziet er echt wel sjiek uit, dat staat zeker prachtig op jouw pony! wat voor merk is dit, want kan het zo niet plaatsen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:07

Mooi tuig gezien.

VHU die weer heerlijk heeft gereden. Toppie.

Ik ga zo toch even naar de vereniging. Niet om te gaan lessen, want kan Rembrand niet veilig uitladen daar. Maar er is ook een nieuwjaarsreceptie, dus wil toch maar even mijn gezicht laten zien.

Is hier alweer aan het vriezen -:(-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:19

Citaat:
En klinkt als een geslaagd ritje op Rizanta, heerlijk om er ook weer op te zitten en dan ook nog op je eigen dier 8-) of niet?!
:D

@Tine, gezellig!
shipz dat het weer vriest...het schiet hier ook niet op hoor...Breda (waar Rizanta woont) ligt dan net een stukje zuidelijker, scheelt net een halve graad/ een graad geloof ik en daar vriest het dus echt niet meer, hier 's avonds/'s ochtends dus nog wel...

Wat een mega mooie tuigen :9

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:20

Mooi bruin tuig voorbij zien komen, vind het bij andermans paarden wel mooi.

Naaltje hoe is het met jullie hond?

VHU heeft kunnen rijden.

tine balen dat het weer vriest, hier sneeuwde het vanmiddag hagel ijzel regen vanalles eigenlijk.

Heb de mannen dus maar op stal gedaan voor het een gladde ijsbaan wordt.
Extra eten op stal gegeven dan komen ze de avond en nacht wel door.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:20

Hier vroor het net met voeren ook al weer, kon nog net uitmesten voor het donker word.

Ga zo m'n lamoen schoonmaken, schuren en klaar makne om morgen ochtend te schilderen. Op de HK moet het netjes zijn :).

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:28

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:32

Ideal heeft ook bruine tuigen (notebruin) super sjique dat tuig koop ik voor Lizzy als ze beleerd word.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 19:33

Fysio is geweest. Hij heeft veale eerst in de rechter schouder behandeld. Daarna even aan de longe. Je kon merken dat hij los was want hij bokte er over en dat doet ie anders nooit. Hij kan ook niet heel erg fris zijn geweest want hij heeft vrijdag en zondag nog wat gedaan. Daarna weer behandeld, nu de beide bekken. Daarna weer gelongeerd en het hypere was er af. Hij heeft er dus duidelijk last van gehad..

Maar nu mag baasje weer naar de fysio, heb nu last van mijn rug en armen en buik

bruin tuig vind ik ook mooi, maar vindt het niet op veale staan

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 19:53

Tine we moeten nu zondag wel tegen elkaar :-)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:56

Tallechie: fijn dat de fysio is geweest, vervelend dat hij er toch last van had, is het nu al aardig opgelost?
Vervelend dat je nog zoveel last hebt van je rug, armen en buik, hopelijk is het snel over!

VHU: wat fijn dat je lekker gereden hebt :)

Melanie: Oehhh dat zijn wel hele mooie tuigen, op riv zou dat als hij geschoren is wel staan maar op tum in de zomer zou dat denk ik echt vloeken die is dan echt zo roodbont :P

Flaver: Jij hebt een wagen van, van der linden? lijkt namelijk erg veel op mijn wagen maar net iets anders.
Bruin staat idd ook erg mooi op een zwarte (zoals het tuig van naaltje en lacuna)

Tine: Lees me zin net terug en dat is erg raar geschreven, bedoelde of je al wat minder ijs had zodat je thuis wat meer aan de slag kon?

Bicci: Dat staat je paardje super netjes :)

Vandaag smste een stalgenootje dat ze mijn stalletje al gedaan had en de pony's een knuffel had gegeven en dat als ik het wilde thuis kon blijven.. is soms ook wel erg lekker :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:01

Melanie5 schreef:
Ik wil in de loop van dit jaar ook eennieuw tuig. Ik eb nu al 10 jaar een tuig van Divoza. Prima kwaliteit, nog nooit stuk geweest, maar ik wil een bruin tuig. Staat zo mooi op mijn cremello.
Ik had o.a. deze gezien:
marathon:
Afbeelding

presentatie:
Afbeelding

Zooo mooi. Maar eerst nog even sparen.

das zeker mooi zeg :))

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:03

tallechie, wel fijn dat veale nu behandeld is.

Laura, wat lief van je stalgenootje zeg :D altijd prettig als dat soms eens onverwachts gebeurd toch?

Ik vind bruin toch ook echt super mooi!
denk dat het op mijn witte wobbe ook echt leuk staat.
alleen ik wil het niet.
want dan moet ik weer stad en land afzoeken naar een hoofdstel in zijn maat (en dan ook nog eens de goede kleur bruin vinden :+ )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:04

dankjewel allemaal voor de lieve reacties :)

@naald...mocht de woef naar huis?
hoe gaat het nu met hem?

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:11

Melanie5 schreef:

Heb wel eens van hem gehoord en ken zijn advertentie uit de mensport, maar had eigenlijk nog nooit zijn site bekeken. Ziet er allemaal netjes uit! Als ik nog geen tuig had, zou ik zeker bij hen een kijkje gaan nemen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:31

Trouwens Laura, als ik een keer iets kan doen voor je op stal? Ik kom er haast langs als ik naar huis ga, dus als je hulp nodig hebt, geef maar een gil. Kan mijn nummer wel ff pb-en als je wil?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:44

wáuw! :oo
dat prestatietuig :9 jammie!

Hond is thuis.. Hij is niet zoveel waard nu geloof ik.. Morgen mag ie over heel de dag 1 theelepeltje van dat astronauten-blikvoer..
we shall see

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:52

arm beest...
beterschapjes voor hem...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:56

de kat staat 'm heel de tijd kopjes te geven, en dat wrak van een andere hond ligt tegen 'm aan te hijgen :')
en sma ook nog :))

En hij doet intussen net of ie helemaal niet meer kan bewegen..
Bij de dierenarts ook, pa en ma kregen 'm niet mee uit de praktijk.. zegt die assistente ''ja meneer, hij kan wel lopen hoor, lukte een kwartier geleden ook nog''
:') dus hij is wel een beetje ''man'' nu ;)