En aangezien ik haar eind volgend jaar pas wil in laten rijden komt er eerst een zadel 
Tuig en wagen is van later belang. Dat kan ik eventueel van een kennis in bruikleen nemen.
Eerst maar braaf onder het zadel
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En aangezien ik haar eind volgend jaar pas wil in laten rijden komt er eerst een zadel 
).

.. ik had laatst Quenzo erbij in de bak toen ik met rivaldo ging mennen. Quenzo keek van niets op en bleef gewoon staan voor de wagen toen we er aan kwamen.. ook ging hij gezellig mee wandelen achter de wagen. Hij is nu 1 keer zonder sleep in het tuig geweest, ik ging toen ook stampen en sloffen met me schoenen zodat hij geluiden achter zich hoorde en 1 keer met de sleep. Deze week wil ik hem nog een keer voor de sleep zetten. Hij pakt het opzich goed op
met sabine haar sulky.

met zijn tweeen gaat het namelijk makkelijker. Neem ook een hamer, een ringsleutel en een set imbussleutels (stevige) mee, een nijptang (scherpe) of een andere tang om je staalkabel mee door te knippen. En eventueel een ijzerzaag om je lamoen mee in te korten. 

In de vakantie ga ik hem opknappen
Zit nog te twijfelen of ie zwart/wit of blauw/wit oid... hij is trouwens niet van hout, maar van metaal 
)
veiligheid voor alles! Evelli schreef:Voor het in evenwicht hangen moet je gewoon met zijn tweeen zijn, dat doe je namelijk zonder pony.
Maar je krijgt een gebruiksaanwijzing mee. Ik was blij dat Paul mee was met het afstellen, ondanks dat Keet ook braaf blijft staan en allesveiligheid voor alles!

1 iemand houdt het lamoen vast, de ander gaat op de losse (schoeven los) zitting zitten en schuift zo heen en weer dat er bijna geen gewicht op de handen van de ander rust. Zodat er dus dadelijk ook geen gewicht op het schoftje hangt.