, hartelijk dank voor jullie felicitaties....Moe maar voldaan....3x uit mijn verschoning verregend (proeven en 2x prijsuitreiking) en net met de familie en mijn trouwe groom nog een hapje gegeten om onze overwinning te vieren
. Morgen zal ik uitgebreider reageren...
@Tine, niet aan jezelf twijfelen
, ik heb je eerste proef gefilmd (totdat je bij de jury moest komen...en omdat dat nog al even duurde kon ik niet langer filmen omdat ik zelf op moest gaan tuigen). Ik zal het morgen proberen te uploaden zodat je ook zelf even kunt kijken of het klopt met je protocol....

). Maar ik had wel een vertrouwd gevoel vanaf het begin op de bok. Ben mij wel bewust van de gevaren van het mennen (een omgeslagen kar lijkt mij vreselijk en ik vraag me af of ik er dan nog wel op durf), maar raak niet in de stress ervan. Gister liep ik bij het parcours lopen ook echt te kijken van waar is het extra drassig en glibberig, dus op die punten als ik er ook een krappere bocht moest draaien ging ik terug naar draf. De winnaars zullen dan wel zijn doorgegaan op dat tempo, dus in dat op zicht ben ik wel wat voorzichtig af en toe. Al moet je ook niet teveel luisteren naar omstanders heb ik gemerkt
Mijn zus vond mij een keer heel hard gaan door een zigzag in de vaardigheid (van wow kan dat wel in galop?!), terwijl het voor mij als een gecontroleerde galop aanvoelde. Ga je dus een tweede omloop wel zitten na te denken of je roekeloos rijdt en dat moet je nu net niet doen 
) en ook Peer. En tja, dan wil je je graag aanmelden op bokt en moet je even een naam bedenken. Ik wilde eerst iets met Peer, maar die naam was al bezet. Dus als we dan toch fruitig bezig zijn kan ik er net zo goed Appel achter zetten. Vandaar.
loss