@Gem: menvrienden en menvrienden euregio parkstad is hetzelfde. De stichting heeft Rick in het leven geroepen om de samengestelde wedstrijd te kunnen organiseren. Nee, is niet waar Anke mee bezig was. Andreas is een succesvolle menner en lid van de menvereniging, hij heeft een eigen menstal net over de grens en hij organiseert dit voor zijn klanten en leden van de vereniging.
In de wintermaanden dus 1 keer per maand een training, waar hij voornamelijk één op één les geeft in dressuur en vaardigheid.
Pfff, gisteren een hele consternatie tijdens de rijles waarin dochterlief met haar pony reed... Gelukkig goed afgelopen, maar wat een schrik voor een moederhart...

. De Hemelvaartsrit/Vatertagsrit is meestal op de Brunssummerheide, dus wil nu wat anders voor de herfst.
maar goed vanochtend met flink wat aspirines gewapend naar stal geweest want we gingen tweespan rijden en dan moet ik werkelijk echt niets meer kunnen wil ik dat afzeggen
Eerst Bente gereden, gewoon lekker vlot dressuren in de bak iets van drie kwartier, ik was kapot, ze liep lekker
daarna beide mannetjes ervoor gezet, op mijn verzoek Rattan deze keer rechts en Snuitje links. 't Ging heel goed
Zeker als je bedenkt dat ze zondag vol gas mochten en bij mij gewoon rustig ontspannen (of zoiets
) rondjes moeten draven en stappen. Weer erg veel geleerd hoor, over hoe ik ze van de boom af moet laten lopen (ze kruipen regelmatig zo'n beetje boven op elkaar

).
Maar ze zijn ook stukken gewoon heel driftig... krijg ze er wel steeds vrij snel weer uit maar ja, als ze dat net tijdens die 5 minuten proef doen