Zo Napie heftig hoor.
Citaat:
En vanaf wanneer zou ik alleen (iig niet met de deskundige wel met iemand anders die zelf ook ment) in de bak kunnen mennen?
Ik heb met Alwyn (nu zo'n 8x voor wagen geweest, 10x voor sulky ongeveer) nog nooit in de bak gemend
Denk dat het voor een pony veel fijner is direct langs de weg / op lang pad te gaan, hoeven ze niet zo vaak te draaien. Maar ik ben geen ervaren menner hoor, laat staan beleerder
Maar ik kijk het een beetje af bij de stalhouderij waar ik ook mijn menlessen heb. Gaan ze gewoon direct de weg op met een aanspanning (en dat is geen zandweggetje maar Randstad
)
Wat lijkt me dat heerlijk zo mennen op de Veluwe!
Ben vandaag wel super blij want het lijkt erop als of ik een 'vast' menpaard heb voor de les, die prachtige Zarah waar ik eerder al van vertelde dat ik haar zo mooi vind
Vandaag weer menles met haar gehad en wat liep ze op een gegeven moment ongelovelijk lekker. Heb bij tijden ook mijn handen vol aan haar, maar dat maakt het wel zo leuk. Ik mag haar ook als ze 'vrij' is van stalhouderijdienst komen rijden of longeren, ben helemaal
Een eigen paard zit er voor mij echt niet meer in omdat ik dat fysiek niet meer aankan, maar een geweldig paard voor menles ook nog af en toe nog mogen verzorgen / wie weet longeren of er nog eens op, daar word ik wel heel vrolijk van
Kan ik haar tenminste echt een beetje leren kennen, vind ik wel zo fijn.
@Lacuna, zeker een topknol zeg!!