vreugdedans voor Olga en Super Brutus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ollie1 heeft een geweldige prestatie geleverd
ons voorbereid op de eerste gezamenlijke rit met poown voor de wagen en alvast een beetje richting volgend weekend als we een oefenmarathon(netje) gaan doen
. Lekker onder het zadel over een paar paden heen gedenderd waarvan ik wist dat daar altijd mega-plassen liggen. En daar ging ze lekker vlot doorheen

Mijn resultaat klinkt misschien niet briljant (6strafpunten, 2,17 tijd en 20ste plek van de 28 starts), maar ach dit was mijn 13e parcours ooit. Dus ik ging al voor een mooie middenmoot plek heen (en foutloos natuurlijk, maar dat zat er even niet in
). Ik had 2 ballen. Eentje Sam zijn schuld, de ander mijn fout. Sam dacht bij poort 2, ik wil niet teruggereden worden ik wil hard! Dus explosietje in mijn hand en pion plat (nog nooit een pion plat gereden
). Lastig poortje nummer 3 ging vervolgens zonder problemen (tjah de moeilijken lijken altijd wel zo te gaan dan
). Toen op simpel poortje no. 14 nog een bal. Net niet goed genoeg op de buitenkant gemikt/te vroeg teruggestuurd. 16 lag ook nog even te wiebelen, maar bleef liggen. Pfieuw
(dus er is redelijk makkelijk progressie te boeken) Verder heeft Sam zich netjes gedragen. Hij was een beetje gestresst namelijk. Tijdens het inspannen lastig gevallen door een wesp en toen dikke druppels op zijn rug. Sprong hij naar mij toe. Lamoen werd er net aangezet, dus geen brokken (want hij was dus eigenlijk los van de kar). Tjah en dan denk je waar gaat dit heen als dit zijn bui voor vandaag is. Dus blij dat hij niet te erg uit zijn doen was door alle paraplu's verder 
Ik ging ook heen om die op te halen vandaag
voor tine
voor ollie 
*
! Hier geen extra "eer" behalve de eer dat stalgenootje zich zomaar na haar debuut in de L enkelspan paard gekwalificeerd had. Superleuk om dit grote evenement mee te maken, en doel bereikt: geen laatste geworden
. De Anda had weliswaar niet echt zijn dag, maar heeft ons ook niet laten zitten.
; we stonden naast MelanieB op het parkeerterrein (wat een chaos!) en bovendien een kennis / ex-dorpsgenoot gezien van heeeeeel lang geleden. Erg leuk!
.
Tuig gescoord bij de vorige eigenaar en we konden gaan!
Ze zette haar nek erop en in een prachtige passage gingen we de bak door. Negeer het feit dat er twee mensen aan haar hingen maar even. Abb lekker in haar waan laten.

Ik waarschuw alvast, dit komt vaker voor.
Er kunnen hele nare dingen mee gebeuren..
Slimme meid