@Biancao: oh, wat gaaf, nou heel snel mooie foto's maken!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hopelijk snel weer een beetje opgeknapt en wat een leuke kat hebben jullie uitgezocht
Weer een goede daad verricht een kat uit het asiel te nemen 
heel zijn poeperd en achterbenen zaten onder de str*nt, omdat het allemaal wel heel erg eng is

wordt al moe van als ik al lees wat je allemaal nog moet doen vandaag
Moet zeggen heb zelf ook nog een boel te doen
net ook al lekker gewandeld met honden en Biancocoo wat super gaaf dat je je eerste rit hebt gedaan
!
) wat was Rizanta toch een ongelovelijk relaxed paard om van de paarden van de stalhouderij maar helemaal niets te zeggen (die waren achteraf gezien, op dat moment besef je het niet zo, echt zo geweldig afgericht). Bente was / is een totaal andere dimensie. De puzzel bij Rizanta en die ander paarden was zeg maar iets van 16 stukjes en bij Bente is het een met 100 stukjes
Als het gevaarlijk wordt of je vertrouwt het niet meer is het een ander verhaal natuurlijk, maar als je het puzzelen leuk vindt en blijft vinden kun je er veel plezier aan beleven.

En dan gewoon er avnuit gaan dat ik opknap 
fijn morgenochtend even standje iets relaxter!
maar kan het dus weer wegkrijgen
en dus al paar dagen geen aspirines of aleves meer
. Echt tot mijn onderbroek toe. Daarna brak de zon door, maar had ik het steenkoud. Sloeg de capuchon van mijn jas over mijn hoofd en kwakte een golf water over mijn hoofd, dat ik vervolgens mijn trui in voelde lopen
.
, en zei vervolgens: "Heb je gezien hoe ik die bochten nam? Zo moet het uiteindelijk, maar dan hard"
.
)
maar ja... dat is bijna 40 jaar ervaring
daar ga ik nooit meer aan tippen en die ambitie heb ik ook niet
PSM.
Al klinkt die warme choco dan wel weer goed 
''