[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 09:15

@Tine: :(:) :(:) :(:) :(:)

@Biancao: oh, wat gaaf, nou heel snel mooie foto's maken!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 09:54

Tine... :(:)
ha...ga die foto echt niet sturen...mijn dikke .... staat er volledig op..geen gezicht... -O- moet echt hopeloos afvallen...en ik ging zooo snel...de foto is ook wazig...heb wel een leuk filmpje van de thuiskomst, die zal ik later plaatsen, goed ?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:34

@ Tine :(:) hopelijk snel weer een beetje opgeknapt en wat een leuke kat hebben jullie uitgezocht <3 Weer een goede daad verricht een kat uit het asiel te nemen :j
@ Biancacoo lekker aan het trainen met de hondjes :D
@ Aks, primatour, altijd wel goed ervaringen over gehoord, tijdens wagenziekte......ze hebben dit ook van het eigenmerk meestal bij de drogist!
@ Gem.....wat vervelend met je wagentje....het wil niet echt vlotten zo :(
@ HT een hete bliksem voor de kar.....dan weet je iig dat je hart nog goed functioneert :')
@ Ollie heeft heimee, maar moet nog een jaartje goed haar best doen en dan kan ze weer een bezoekje brengen aan de veluwe :+
@ VHU heeft haar verjaardag overleefd, met die leeftijd en zich lekker tonnetje rond gegeten :Y)

Excuse me voor iedereen die ik vergeten ben........

Wat ik me afvroeg waar is Prinsje cq Smickey gebleven,,,,zie niks meer voorbij komen?!
Gisteravond hadden we vaardigheids training, was er leuk, maar er stonden iets te veel pionnetjes in de te kleine ruimte, maar wel weer erg leerzaam geweest. Ook nog lekker even gekletst met Miasie *\o/*
Vanmiddag nog even kijken om een buitenritje te doen als het droog is......even een beetje ontspanning voor Pown, naar zo'n spannende gisteren :(:) heel zijn poeperd en achterbenen zaten onder de str*nt, omdat het allemaal wel heel erg eng is :+

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 11:58

Mooie samenvatting Dingetje, lift ik even op mee. Veel plezier met je buitenritje!

Vraag me ook af of alles goed gaat met BiancaIlona en Sophie!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:15

Heb net ruim 3 uur op bed gelegen, waarvan 2,5 uur geslapen. Nu moet ik wel weer aanpoten, donderdagmiddag is altijd standje turbo. Ga zo paarden voeren en uitmesten, dan naar fysio, zoon van school halen, pony vangen voor de les 's avonds, met zoon naar judo, boodschappen halen, iets van eten zien te maken en naar binnen werken en dan naar menles.

Mooie samenvatting Dingetje, lift ik ook op mee.

Tallechie heeft ook al tijdje niet gepost, en Nouvel, hoe gaat het met Fief??? Die 12 dagen zijn toch al voorbij? Ben zo bang, omdat we niets horen, dat het niet goed gaat.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:24

@ Frensie en Tine, lift maar mee hoor op mijn samenvatting, geen probleem mee :D

@ Tine pas je wel goed op jezelf >;) wordt al moe van als ik al lees wat je allemaal nog moet doen vandaag :O Moet zeggen heb zelf ook nog een boel te doen ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 14:15

Tine...druk middagje heb je dus...succes..
dingetje heel mooie samenvatting..ik hoop dat je een droog buitenritje kunt maken...hier hoosde het net..nu schijnt het zonnetje weer..
moest idd ook al aan nouvel, fifi,smicky, en tallechie denken...hoe is het ??!?
Biancailona zal heel druk zijn met Sophie denk ik..en ik hoop dat alles daar goed gaat..
lanouska..spierpijn al over van vliegles van harry..?
Bicci..gave foto's van slaapspikkel..haha..lief.
PSM, boy stijf...zal wel goed beurs zijn allemaal, ik hoop dat hij snel weer opknapt..
avaluna op zoek naar een leuke hond..succes, ik vind het altijd erg lastig uit het asiel, ik heb daar wel een hond ook eens weg gehaald, maar die was zo bezitterig, en op mij gericht dat ik niet eens iemand een hand meer kon schudden....dan werd die persoon die dat probeerde meteen even voorzien van nieuwe piercing in handen en armen..dus ik heb niet zulke goed ervaringen met honden uit het asiel..ik hoop dat je er een vind die gewoon geen gekke dingen doet en erg lief is..want die zitten er ook natuurlijk..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 15:43

Zo he he ben ook weer thuis....vandaag echt lekker gewerkt, veel gedoe opgelost en dat geeft altijd zo'n opgeruimd gevoel :D net ook al lekker gewandeld met honden en Biancocoo wat super gaaf dat je je eerste rit hebt gedaan _/-\o_ !

Wij hebben ook honden gehad uit het asiel (wij = mijn ouders en ik zelf ook een van mezelf). Op zich goede ervaringen maar alle vier waren ze erg op mij en/of op mijn moeder, blijkbaar hadden ze allemaal toch wel een tik van de molen meegekregen. Vooral met kinderen / andere huisdieren durfden wij het dus niet meer aan (daarom toch weer keuze voor pup bij Wiske).

Wat sneu Ollie dat Bruutje de pionnetjes en het hele gebeuren zo spannend vond, vond hij het wel leuk denk je?

HT inderdaad maar eens bellen met de beleerder...alleen wordt het daar niet anders van. Ik moet zeggen dat toen ik met Bente ging mennen ik wel vaak heb gedacht (en soms nog denk := ) wat was Rizanta toch een ongelovelijk relaxed paard om van de paarden van de stalhouderij maar helemaal niets te zeggen (die waren achteraf gezien, op dat moment besef je het niet zo, echt zo geweldig afgericht). Bente was / is een totaal andere dimensie. De puzzel bij Rizanta en die ander paarden was zeg maar iets van 16 stukjes en bij Bente is het een met 100 stukjes :+ Als het gevaarlijk wordt of je vertrouwt het niet meer is het een ander verhaal natuurlijk, maar als je het puzzelen leuk vindt en blijft vinden kun je er veel plezier aan beleven.

Bij degenen die we al een poosje niet hebben gezien hoort ook Baudyh maar ik denk dat die het heel druk hebben met de mendurance die ze dit weekend organiseren, in Hellendoorn, gaat er toevallig iemand heen, kijken/vrijwilligen. Voor ons veel te ver weg... helaas. Ook van Kiss lang niets gehoord, maar ik haalde gisteren of eergister weet het niet meer precies wel hun vrachtwagen in, grappig he, met caravan erachter dus die kwamen ergens van daan of gingen ergens heen :7

Gaat er nog iemand naar NK Deurne dit weekend? Als het rugtechnisch meezit wil ik zondag gaan kijken **ben licht optimistisch**

Verder wat knuffels voor paardjes en eigenaars die zich niet helemaal lekker voelen :(:)

:evaw:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 15:59

Zit het bij jou rugtechnisch al wat meer mee VHU? :)

Biancacoo lekker gecrosst met de hussen :D

poekie bij tine toch beetje ziekig, en tine weer een wurgschema

Ik ben thuis nu, steenkoud heel de dag al, da's echt niks voor mij....
Ga zo boodschappen doen. Neem lekker wat verwensel voor mezelf mee.
Morgenochtend thuiswerken tot ik naar een afspraak moet. Dus ik hoef er ook niet om kwart over 6 uit gelukkig :) En dan gewoon er avnuit gaan dat ik opknap :+

Zo, nu, boodschappenlijstje maken

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 16:07

Verwen jezelf maar even lekker Aks :(:) fijn morgenochtend even standje iets relaxter!

Vwb rug deze week heel bewust oefeningen gedaan, lopen-staan-zitten afgewisseld e.d. en dat helpt dus wel... da's fijn natuurlijk. Ben niet pijnvrij, voel het regelmatig weer opkomen }:) maar kan het dus weer wegkrijgen :) en dus al paar dagen geen aspirines of aleves meer *\o/*

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 16:32

@ VHU kiss is naar texel geweest voor de SGMW.

enne je haalt ollie en dingetje volgens mij door elkaar??
Fijn dat je rug iets beter gaat.

Vaardigheids training was idd leuk. Stond wel iets breder dan normaal maar was een technisch parcours. Ferro was lekker rustig en goed te sturen dus ik was tevreden. Ben nu wel enorm moe. Moet vanavond mn kar nog wassen heb nog niets gehoord of de wedstrijd nu wel of niet door gaat. Nou ja we zien wel.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 16:42

@Maisie, klopt! IK dacht ook nog wat raar maar Brutus is Z vaardigheid die zal dat toch niet meer eng vinden }:0
OK dan Kiss wordt 'gevolgd' :+

Ach is je kar in ieder geval weer netjes *D
Moet nu echt weg, doei!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:15

Even heel kort, lees later beter bij.

Wij halen al jaren dieren uit het asiel. Heb inmiddels denk ik al 10 honden uit asiel gehaald en stuk of 15 katten. Tegenwoordig halen we oude, grote honden uit het asiel. Die wil bijna niemand. Zo hebben we een 13 jarige Akita gehad, een 9 jarige blinde Leonberger, een 13 jarige Dalmatier en nu een inmiddels 11 jarige kruising Boxer/Rottweiler. De Dalmatier hebben we maar een maand gehad. In overleg met dierenasiel laten inslapen, omdat hij agressie vertoonde. Maar verder altijd heel fijne, tevreden en lieve honden gehad. Ze lijken wel te begrijpen dat wij ze nog een laatste fijne plaats willen geven en ze lijken wel dankbaar daarvoor. Is natuurlijk niet zo, denk niet dat honden zo denken. Maar goed, we hebben zo al heel wat leuke honden gehad. En af en toe halen we een pup in huis van een zeer goede fokker.

Katten komen allemaal uit asiel, ik wil nl geen kittens ivm allergie. Die moet je te lang in huis houden.
We hebben ook al meerdere geiten uit of via asiel gehad.

Nu ga ik snel weer verder.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 19:17

even een :wave: en een :evaw: lees wel op tel bij :)

een :(:) <3 8-) :+ ;) *\o/* _/-\o_ -O- :z :# :x _-:( ~~}> +:)+ -:(- :O Y;( :)ddd :9k _O- :* voor iedereen
Laatst bijgewerkt door Crazymel op 27-09-12 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 19:18

Avaluna: voor een hondje zou je ook eens bij Stichting ACE kunnen kijken. Spaanse honden, maar via een NL opvangadres te verkrijgen. Een kennis van mij in Maasbracht is opvangadres. Een paar jaar geleden zat er een hondtie bij dat ze nog maar net een week hadden. Een soort Jack Russel, maar dan heeeeel hoog op de pootjes. Ik reed daar langs met bijrijdster op Ster en hondtie besloot dat hij wel door Ster geadopteerd wilde worden. Liep de hele polder naast Ster, tot we hem te pakken konden krijgen en met Ster d'r halstertouw terug brachten. Die had ik graag gehad willen hebben.... helaas vond hubby een hond op het schip niet zo'n goed idee. -O-

Ik ben vandaag toch zoooooo zeik en zeiknat geworden bij de marathonles ^) . Echt tot mijn onderbroek toe. Daarna brak de zon door, maar had ik het steenkoud. Sloeg de capuchon van mijn jas over mijn hoofd en kwakte een golf water over mijn hoofd, dat ik vervolgens mijn trui in voelde lopen ^) .
Les ging beter dan dinsdag. Ster vond het leuk, zelfs nog een rondje voor de helft in galop gedaan. Lesmees deed nog een rondje up-tempo voor := , en zei vervolgens: "Heb je gezien hoe ik die bochten nam? Zo moet het uiteindelijk, maar dan hard" _O-.

Vroeg nog even of hij marathonkwaliteiten in Ster zag. Het antwoord was nietszeggend en veelzeggend tegelijk: "Als ik die pony komend voorjaar enkelspan zou gaan starten, zou ik van de 10 wedstrijden er 7 minimaal bij de eerste 4 zitten." (Lees: die pony kan het wel, maar jij hebt nog veel te leren? :x )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:29

@Gem klinkt erg nat en koud brrrrr ben je alweer beetje bijgekomen?
Ik weet ook niet wat ik zie als mijn instructeur met Bente door de hindernissen heen gaat. Alles klopt en ze gaat er zo mooi door, keurig galopje, oortjes erop, one happy horse :D maar ja... dat is bijna 40 jaar ervaring :7 daar ga ik nooit meer aan tippen en die ambitie heb ik ook niet }:0

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:57

VHU: ik zit nu in een maillot, huisbroek er overheen, warme trui, slofjes aan en een fleecedeken om me heen geslagen aan de pc :O :z . Zometeen een warm chocomelletje maken :9k en niet te laat naar bed.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:23

:(:)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:32

Gem toch..eerst natregenen en dan als laatste de capu met water.... _O- brrrr maar...wel top gereden en wie weet,goed oefenen en weer een marathontalent erbij +:)+
hier zondag minimarathon.....ga wel kijken maar doe nog niet mee, eerst maar ff de kunst afkijken O:)
hoe is aks haar busrit vergaan? :r ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:15

Goedemorgen

HT: naar de minimarathon... als toeschouwer
Gem: overstroming door capuchon. Wat zul jij het koud gehad hebben :(:)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:48

Nu boy weer nagenoeg op de stijvigheid na weer opgeknapt lijkt te zijn, baal ik zo van ons ongelukje... Morgen is de clubdag... Was super leuk geweest om dan een eerste dressuurproefje te rijden... Nu ga ik schrijven, ik dacht dat is ook leerzaam...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:12

:(:) PSM.

@Gem; oeeeh klinkt brrrr!! :oo Al klinkt die warme choco dan wel weer goed :9

Zo. Hier druk aan stage, maar vanuit thuis. En ik heb niet de meest recente documenten hier. Dommmm...
Maargoed, enquete bouwen dan maar. Om 11uur heb ik een afspraak bij een gemeente. En het leukste aan de ene kant is; ze laten me overal gewoon lekker alleen heen gaan. Minder leuk daarin vind ik dat ik dat doodeng vind ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:12

*oh! Sinds wanneer beweegt de '' ;) '' :oo

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:30

Dat bewegende oog is inmiddels wel al een paar weken Aks :D !
En alleen gaan is misschien eng, maar geeft ook veel vertrouwen :j .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:48

Gem heeft een topknol, en moet zelf nog even wat bijleren, dat komt zo te lezen best goed ! voel bijna het water van die capu over mijn rug heen lopen...brrrrrr....
Aks..je kunt het, zet h'm op !!!!
PSM...balen. idd.....schrijven is wel leuk !
HT kijken bij minimarathon, leuk !

onze pup die vreet de vacht van dakota op....in haar nek..ziet er niet uit...dat dakota dat toestaat, is zo bizar... ^)