Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en KWB wil ik de dag erop endurance doen met Bente.

....hoop nu door Bente mee te nemen naar KWB en wat andere gecombineerde wedstrijden dat ze wat went aan de sfeer en het gedoe en dan volgend jaar met een relaxed peerd te kunnen starten
Ik heb hulp ingeschakeld, dus hoop het zo weer op te pakken. Merk aan mijn lichaam dat ik het rijden wel mis.
. Veel mensen van de vereniging schijnen in de buurt waar wij wonen te mennen, dus wil snel eens afspreken en wat mogelijke routes bekijken. 't Was wel een lang verhaal, wilde het nog inkorten maar toen ging het niet meerCitaat:@VHU: bedankt voor je verhaal, hier eigenlijk wel een soortgelijk verhaal en ik heb m'n paard nog steeds, maar rijd dus al zo'n 7 jaar vrijwel niet meer , vind het nu dan ook erg spannend om naar een nieuw (jong) paardje te gaan kijken.
Maar ik dacht ook, ik heb er minstens iets van 30 ofzo, weet het niet eens meer, ingereden, dan moet dat toch ook weer gaan, en vertrouw ik het niet, dan doe ik het gewoon niet. Heb er ook vrijwel geen hulp bij gehad, wilde het gewoon op mijn eigen manier doen. Als het niet zo kan, doe ik het niet. Dat is wel het 'mooie' denk ik van wat ouder zijn, het hoeft niet meer zo nodig, het mag. 
Als ik er nu af zal vallen of een ongeluk krijg heb ik zoiets van dat zou mij bij een beleerd paard ook overkomen zijn. Ongeluk kan altijd ..... ook met super beleerd en ervaren paard.
) ipv een rijpaard (ik reed altijd paarden met heel veel 'bloed') en een paard met in principe (op afstamming) een heel fijn en bewerkbaar karakter. Maar dat is natuurlijk altijd afwachten. Vond haar gewoon zo lief en vriendelijk en mooi
.

en goed verzorgd!
! Die lessen D+V van Andreas Wintgens, is dat waar Anke mee bezig was in haar topic? Ik zie qua verenigingen echt door de bomen het bos niet meer hoor.... Menvrienden, Menvereniging Eurogio Parkstad, Stichting Euregio Parkstad, De Roode Beek, Menvereniging Zuid Limburg, Menvereniging Mergelland, dan zit er nog iets in Koningbosch waar ik de naam niet van weet..... en dan heb ik alleen nog maar Limburg midden en zuid gehad (en vast niet alles)
.
!
. Ik weet echter nooit of mijn man thuis is in het weekend, en om pony + koets mee te nemen heb ik 2 auto's nodig.