A gossie arme Cis beetje ziek
volgens mij ben jij dan trouwens echt ziek als jij op de bank gaat liggen. Wat fijn dat het met Ebony (zo'n mooie naam
& poown) goed ging gescheiden van mams.
Citaat:
Je hebt natuurlijk hele degelijke spullen gekocht voor een heel degelijk paard. En nu heb je een (heel gaaf) klein pony'tje.
Klopt
Vreesde ook al dat ze het zwaar zou hebben voor mijn wagen hoor. Rizanta was vergeleken met haar een soort tank
Grappig zoals jij het beschrijft met Whitney. Zo was het met Alwyn ook in het begin voor de 4-wieler, die liep soort van leeg...steeds langzamer, nooit in verzet ofzo maar hij kreeg het geheel gewoon niet meer vooruit. Later ging dat steeds beter en uiteindelijk liep hij er zeer vlot voor. Dus heeft gewoon tijd nodig. Maar wil wel een 'tussenoplossing' gaan verzinnen want ze moet geen weerzin krijgen tegen het lopen voor de wagen natuurlijk. Zaterdag maar eens even overleggen met instructeur dan gaan we ze er weer even voorzetten, of misschien dat ik zaterda wel zo'n Clever tweewieler ophaal als Snoys wat leuks op voorraad heeft, zat ik toch al aan te denken, kan ze daar direct voor
Met bij haar thuis liep ze voor een hele lichte wagen van de Lemelerij (denk 200 kg?), hebben we voornamelijk over de weg gereden, geen centje pijn, liep ze super voor. Dus denk echt dat het aan het gewicht ligt.
Plus dat het wel een tantje-tje is hoor. Kan maar zo zijn dat Peter net even te veel is gaan 'rijden', wat ze (nog) niet accepteert. 't Is natuurlijk wel een hittepetit
Hij had ook wel eens discussies met Rizanta, ik nooit
Zo'n paard als Thabor loopt ook gewoon met alles achter z'n kont weg, die is natuurlijk ook veel zwaarder.
Trouwens je zei nog dat hij licht voelt ondanks de 3e sleuf, maar het is juist dankzij de 3e sleuf. Als je ze daarin zet heb je niets meer in je handen (is de paar keer mij opgevallen toen ik met iets mende waarbij we het in de 3e sleuf hadden gezet).
Leuk hoor ergens anders rijden!
MOrgen hebben we een soort BBQ/lunch het is de laatste schooldag voor zoonlief. Dus ik heb net een enorme hoeveelheid (alcoholvrije
) bowl gemaakt, echt lekker: aardbeitjes, banaan, kiwi en appel en daardoor roosvicee aardbei
**duikt weer in marktplaats **