Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
we hebben bij de tuin/wei gaan electriciteit dus wil er een op accu. Heb wel een generator maar ding maakt zo'n herrie. En momenteel staat het gras errrrug hoog, het moet er toch een beetje fatsoenlijk uit blijven zien ('t is nu een wilde bende
)
, ze heeft echt moeite met trekken
dus ze moet wat dat betreft nog veel leren kreeg ik net door via SMS'je. Ze doet wel erg haar best, wil ook steeds weer gaan maar valt heel snel terug.... dan is het maar afwachten wat er verder kan gaan gebeuren (bokken, steigeren, staken).... mocht ze er wel de brui aan geven. Dus we zijn er nog niet helemaal over uit hoe ze het beste aangespannen kan worden en/of voor welke wagen / bitje / zweepgebruik / stem etc. Is nog aftasten. Nu is Peter meestal meer 'erop' dan ik moet ik eerlijk zeggen en bij zo'n typetje als Bente werkt dat misschien beetje averechts... maar 't zou natuurlijk ook wel erg snel zijn zou het allemaal al kloppen, ze heeft er nu bij ons 2x voor gestaan
.
.
volgens mij ben jij dan trouwens echt ziek als jij op de bank gaat liggen. Wat fijn dat het met Ebony (zo'n mooie naam
& poown) goed ging gescheiden van mams.Citaat:Je hebt natuurlijk hele degelijke spullen gekocht voor een heel degelijk paard. En nu heb je een (heel gaaf) klein pony'tje.
Vreesde ook al dat ze het zwaar zou hebben voor mijn wagen hoor. Rizanta was vergeleken met haar een soort tank
Grappig zoals jij het beschrijft met Whitney. Zo was het met Alwyn ook in het begin voor de 4-wieler, die liep soort van leeg...steeds langzamer, nooit in verzet ofzo maar hij kreeg het geheel gewoon niet meer vooruit. Later ging dat steeds beter en uiteindelijk liep hij er zeer vlot voor. Dus heeft gewoon tijd nodig. Maar wil wel een 'tussenoplossing' gaan verzinnen want ze moet geen weerzin krijgen tegen het lopen voor de wagen natuurlijk. Zaterdag maar eens even overleggen met instructeur dan gaan we ze er weer even voorzetten, of misschien dat ik zaterda wel zo'n Clever tweewieler ophaal als Snoys wat leuks op voorraad heeft, zat ik toch al aan te denken, kan ze daar direct voor
Hij had ook wel eens discussies met Rizanta, ik nooit
) bowl gemaakt, echt lekker: aardbeitjes, banaan, kiwi en appel en daardoor roosvicee aardbei

beterschap...
) en stond daar direct stil
) en stond me echt vreselijk aan te kijken.. Dus ik vermoed dat hij even dwars was, en toen bij zichzelf dacht ''sjit.. nou was ik stout''

zo zie je maar nooit te oud om te leren
. Zou ik voor mijn pony's ook wel willen, maar denk dat ik ze allemaal nodig heb om de boel van z'n plek te krijgen
. Ik hou het even bij mijn weidesleepje.

probeer een kaartje te maken in Google Earth met waar ik allemaal heen wil