[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 11:02

@Aks: ik zou het doen, maar moet eerlijk bekennen dat ik nooit via het uitzendbureau gewerkt heb, al lijkt me dit laagdrempeliger om te bellen/na te vragen dan rechtstreeks bij je "werkgever/bedrijf".

@Ips: ziet er super uit bij jullie :j . Hier was er dus geen schuur waar stallen in konden, hahaha, paard in de (bovengrondse) bietenkelder en pony's in de kippenstal :D , ahahaha, al klinkt het minder dramatisch dan dat het was. Gedeelte van de stal met slachtgedeelte is woonkamer geworden en daar bleek ook nog eens een gierkelder onder te liggen, hahahaha, heerlijk, we hebben een paddock gemaakt, stallen bewoonbaar gemaakt en toen ben ik met dochter verhuisd, op het erf in een caravan, we hadden een kraan in de tuin en geen toilet, hahaha, mijn man verklaarde ons voor gek, voor de winter kregen we een wc, helaas lag er superveel sneeuw, dus de verwarming kon niet klaar gemaakt worden en nu hebben we alle luxe, begonnen met caravan en later matrasje op de grond en telkens van kamer verwisselen tot nu een super de luxe slaapkamer van 50 vierkantemeter :o :D , ben er heel trots op :j

Aan alle hippiadegangers, succes met alle voorbereidingen en heel veel succes en plezier, morgen; zet 'm op :j *\o/*

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 11:12

janouk schreef:
Ziet er al prima uit, Ipsi. Hoe is het nu met de patiënt? stabiel?

Allemaal heel veel succes op de Hippiade!!! Make us proud

Van de week weer wat meer op rust zien staan. Dus het is absoluut nog niet goed. Ik laat m gewoon staan, poets m wat en verder niks. In oktober maar weer een foto maken als vergelijk. :o

Aks, je kan toch bellen en dan wat luchtig vragen of ze enig idee hebben maar dat jij wel enthousiast bent :+

Avaluna dat klinkt avontuurlijk, bij ons in huis was de badkamer nog niet klaar en de wc, maar het bad was erin gezet (die moest toch als eerste) en de wc hing. Dus wat dat betreft hadden wij het luxe. alleen met de paarden was wat lastig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 11:18

@Ips: :(:) :(:)

Moet eerlijk zeggen dat er wel een badkamer in zat, geloof uit 2004 of zo, maar die was ook zo amateuristisch gemaakt :D , wij hebben eerst een half jaar gesloopt, gesloopt en gesloopt, hahaha. Mijn man haalt altijd alles eerst helemaal leeg en daar ben ik ook wel blij om, want is in het begin misschien een beetje "afzien", alhoewel ik het eigenlijk wel gezellig en avontuurlijk vond met mijn campinggastoestelletje koken etc., maar daarna bouw je ook helemaal op naar smaak, anders loop je het risico jaren later nog kamertjes te moeten gaan doen en dat vind ik dus echt vreselijk :o.

Sandrina

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 11:51

Aks zou ik wel doen; geeft je betrokkenheid aan. Dat zien werkgevers graag.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 11:54

Aks gewoon bellen en overleggen over het tijdspad.
Maar je kan er van verzekerd zijn dat ze hard aan het werk zijn voor je. Jij bent namelijk hun inkomen. Hoe eerder jij aan het werk bent, hoe eerder zij aan je verdienen. En het is nu in de krimpende arbeidsmarkt geen vetpot voor het uitzendbureau. Dus iedereen die ze plaatsen, is handel. En dan ook nog fulltime, dat is nog interessanter.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:06

Ik ga straks eens bellen met onze hippiade-gangster, kijken of ik nog wat voor haar kan betekenen :P . Verder jasjeblousjeplastronnetje strijken, flesjes vitaminewater en ontbijtdrank halen, vooral regenkleding niet vergeten.... ik zit alleen nog met schoenen. Ik gebruik altijd nette suede schoenen voor de dressuur, maar ik vrees dat die een vies nat modderig terrein niet overleven en ik dan met zeiknatte koude voeten zit. Trek denk ik toch maar rijlaarzen aan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:08

Ik heb gebeld :j
Zou binnen 48u wat moeten horen :j

*hoopt*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:13

duimt mee

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:24

Goed zo Aks !

Ik werk nu ook via uitzendburo. Ook al vaker gedaan en ook via uitzendwerk bij een paar bedrijven
in dienst gekomen helaas nooit voor lange tijd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:46

Goed gedaan Aks. Zo weten ze inderdaad dat jij in ieder geval graag wil. En... stel dat er nog iets anders binnenkomt wat interessant voor je is kennen ze je naam.

Hier hele dag al regen-droog-regen-droog ben er a wel weer klaar mee.

En zondag gaan ook wij ons toertocht-rit-debuut maken bij stal. Bente was een bijzonder paard voor de wagen, maar bij de toertochtjes was ze altijd erg braaf. Hoop dat Ollie dat ook is :)

**heeft beeld van Gem in nette modderschoenen**

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 14:50

Nou ik toch ff lekker mooi niet >;) . Dan moeten we dat punt aftrek maar verdienen in de lipstick :* :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:25

ik ben slecht :+
Heb maar nieuw speeltje besteld omdat 't oude kwijt is... :o :=
Je zult zien dat ik 'm nou n a een week zoeken opeens ergens tegen ga komen hoor...

Zometeen naar stal voor de hoefsmid :) Als het over een half uur niet droog is ga ik lekker met de auto O:)
Intussen speculaas aan 't bakken :9

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:12

Kennen jullie hippomusic.....handig als je kur op muziek wilt gaan rijden..geen idee of het wat is, maar lijkt mij als kursukkel reuzd handig...

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 18:12

@VHU veel plezier met de toertocht zondag :)
@Aks speculaas, jammie!
@Gem rijlaarzen zijn toch geen groot probleem bij je tenue? Zolang het maar geen air maxjes zijn o.i.d. dan kom je er vast wel mee weg ;)
@Bianca nee dat ken ik niet, maar ik ben ook een kursukkel in dat op zicht :P

De zebrapony is inmiddels een stralend witte pony geworden bij mij. Tuig is ook gepoetst en mijn schone wagen staat al op de aanhanger. Nu moet ik alleen zelf nog even netjes en mijn kleding klaar leggen (plus droge kleding inpakken). Daarna hup mijn bed in. Morgen half 5 de wekker 8)7 Op die momenten ben ik zo blij met mijn hobby... O:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 18:22

Goedeavond.

Ik had woensdag al de karren gepoetst. Daarna nog les gehad met uzma.. of terwijl zwemles.. de bak stond redelijk onder water.

Wij gaan om half 6 van stal weg maar wij komen maar liefst 5 X in de baan. Zijn dus lekker de hele dag bezig.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 18:30

Hier druk druk, sorry!!

Hippiadegangers, heel veel succes! *\o/*

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 23:12

Hier ook alles gepoetst en ingepakt. Trailer hangt achter de bus. Kar staat erop. Det in de vlechten, was nog een heel karwei met naald en draad. Dramaqueen van me haha. Nu slapen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 05:36

Goedemorgen,
Iedereen een fijne en succesvolle dag. Wij gaan er zo vandoor.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 07:04

Iedereen veel geluk bij de hippiade ! Ik duim voor julie.

Motregen hier...en te warm om te trainen. Jammer maar komt wel weer een koudere ochtend.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 07:52

Succes allemaal..

Hier regent het flink door. Maar wat hier valt, valt daar niet..

Ik zal eens opschieten, moet gaan werken.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 08:06

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 08:51

Succes allemaal!! *\o/*

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 09:44

Succes voor alle Hippiade gangers. Hier regent het stilletjes erg door. Maar t is niet koud; heb de ramen open.
Ik heb zo lunch voor een verjaardag van mijn tantetje is 92 geworden. Ik hoop dat ik dat haal in goede gezondheid. Ze kwakkelt wel, maar klaagt niet.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:34

Mooi zeg zo'n leeftijd en dan tot op bepaalde hoogte nog gezond en wel, fijne dag Sandrina.

Alle hippiade gangers heel veel succes en hopenlijk nog een beetje {:} het is in ieder geval niet koud dat is wel fijn.

Wil zo naar stal, even buitenritje doen en de broek goed zetten voor rit van morgen (moeten wat gaten bij) maar ben nu wel moed aan het verzamelen.... ziet er maar donker en nat uit }:0

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:24

Valt hier mee vhu! Wat miezer. Hier is op het moment wel roosendaal