@Ips: ziet er super uit bij jullie
. Hier was er dus geen schuur waar stallen in konden, hahaha, paard in de (bovengrondse) bietenkelder en pony's in de kippenstal
, ahahaha, al klinkt het minder dramatisch dan dat het was. Gedeelte van de stal met slachtgedeelte is woonkamer geworden en daar bleek ook nog eens een gierkelder onder te liggen, hahahaha, heerlijk, we hebben een paddock gemaakt, stallen bewoonbaar gemaakt en toen ben ik met dochter verhuisd, op het erf in een caravan, we hadden een kraan in de tuin en geen toilet, hahaha, mijn man verklaarde ons voor gek, voor de winter kregen we een wc, helaas lag er superveel sneeuw, dus de verwarming kon niet klaar gemaakt worden en nu hebben we alle luxe, begonnen met caravan en later matrasje op de grond en telkens van kamer verwisselen tot nu een super de luxe slaapkamer van 50 vierkantemeter
, ben er heel trots op
Aan alle hippiadegangers, succes met alle voorbereidingen en heel veel succes en plezier, morgen; zet 'm op
. Verder jasjeblousjeplastronnetje strijken, flesjes vitaminewater en ontbijtdrank halen, vooral regenkleding niet vergeten.... ik zit alleen nog met schoenen. Ik gebruik altijd nette suede schoenen voor de dressuur, maar ik vrees dat die een vies nat modderig terrein niet overleven en ik dan met zeiknatte koude voeten zit. Trek denk ik toch maar rijlaarzen aan.
. Dan moeten we dat punt aftrek maar verdienen in de lipstick

Op die momenten ben ik zo blij met mijn hobby... 
het is in ieder geval niet koud dat is wel fijn.