tallechie schreef:En die stomme duif zit nu dus achter de wasmachine. Die heb ik al iets naar voren gehaald, maar kan er nog niet bij. Met een stok voel ik de duif wel en begint ook te fladderen, maar krijg hem er niet achterweg. En krijg de wasmachine ook niet verder naar voren.
Leuk de waterbak oefenen. Ik wou dat ik dat zo kon oefenen tijdens de les
Wat is het plan met melody? Ga je hem/haar??? op de foto zetten of naar de kliniek?
jak....die duif, heb je toevallig geen schepnet ?? mijn man vist, dus die visnetten zijn daar ideaal voor !! maar daar heb jij nu niks aan..hihihi.
Waterbak is maar klein, maar wel errug fijn dat we daar zo af en toe eens door kunnen racen !!
Melody heeft een vervolgafspraak staan op 8 juli...tot die tijd mag ze rust en weidegang.
De ene dag lijkt het beter, de andere dag is het echt weer bagger. ik wil haar wel beter kijken,maar dat lukt niet...toveren heb ik ook al geprobeerd,...tevergeefs...
8 juli gaan we dan verder uitgebreid onderzoeken met foto's en scan's hoe en wat, voor nu nog een raadsel waar het zou zitten, bij lokale verdovingen van haar onderbeen en spronggewricht blijft ze kreupel.
Arts is nog niet positief...