Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:En die stomme duif zit nu dus achter de wasmachine. Die heb ik al iets naar voren gehaald, maar kan er nog niet bij. Met een stok voel ik de duif wel en begint ook te fladderen, maar krijg hem er niet achterweg. En krijg de wasmachine ook niet verder naar voren.
Leuk de waterbak oefenen. Ik wou dat ik dat zo kon oefenen tijdens de les
Wat is het plan met melody? Ga je hem/haar??? op de foto zetten of naar de kliniek?
, hopelijk ziet het er goed uit, 8 juli na de rust
tallechie
dat is niet slim 
en anders vraag ik het tegenwoordig aan de bínnenkant van de deur 

Vanavond ga ik dids zijn deken verbouwen!! De hals gaat steeds los *klitteband* en dat ben ik beu en vind ik onveilig
) Dus er gaan nu ogen en haken aan, klitteband dichtnaaien en dan gewoon met klikjes open en dicht
Bij Han afgelopen jaar een moeder die plotseling overleed, twee kinderen, man zo zielig en alleen vind ik dat dan. Dat hoort gewoon niet maar dat soort dingen doet je altijd wel beseffen dat alles heel kwetsbaar kan zijn. "Alles van liefde is weerloos"

. Heb wel een route gekozen, waarbij ik zo min mogelijk bij water in de buurt kwam, of in ieder geval zo ver mogelijk weg. Thabor doet het super goed en is (ondanks dat hij in onderste gat wordt gemend) heel licht in de hand. Laatste stuk durfde ik echt niet meer, dus toen leidsels overgedragen. Daarna hebben we hem voor het eerst voor de vorkjesschudder gezet. In het begin vond hij het wel even spannend, maar daarna liep hij alsof hij nooit anders deed.