Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaaaaaaa.....hieperdepiep hoera
hieperdepiep hoera
Gefeliciteerd VHU De rest volgt nog wel ff inspiratie op doen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaaaaaaa.....hieperdepiep hoera
hieperdepiep hoera
Gefeliciteerd VHU

).happytime schreef:wauw die belg voor de 2-wieler,wat een gaaf gezicht,wat een power voor de wagen!![]()
wat een water...hier ook welshjes die met een boog om de giga-plas gaan,zo bang voor natte voetjes, hoewel de nieuwe niet zo heel moeilijk doet, maar de 3jarige kwpner....sjokt er gewoon doorheen, en heeft hij ff mazzel : liggen heerlijke afgewaaide takken in,allemaal voor hem alleen![]()
aks gaat op groepsgym.....wel groep 80+ ?![]()
hier een paar pakketten met dekens naar de post gebracht,wat weegt dat zwaar zeg,was dus ook ff fitness en de Bruna ligt midden in het centrum....lang leve de ikea-tassen waar veel inpast![]()
dus bicci: jou trailteambestelling rood komt eraan
kan je voor de deur parkeren, karretje pakken en afleveren. Daar is namelijk een TPG vestiging.

_Dingetje_ schreef:Hoe doet de nieuwe poezel het tine? ben benieuwd....ook wel naar een plaatje natuurlijk
Maar zoonlief is er blij mee
) gekregen van manlief (koop ik anders zelf niet hahaha) en mooie koffie-isoleerkan-beker van zoonlief plus bos bloemen gekregen vanochtend, en net kwam nog een bos bloemen van mijn werk. Dus voel me wel jarig
en als ik mijn leeftijd uitspreek ...
oud
en soms is dat 18
ofzo...haha

voor tine