Wat fijn dat Thabor het allemaal zo goed oppakt ! super .
Lanouska mennen met een ander paardje, leuke uitdaging !! super toch
spannend zo wachten of je geslaagd bent !!
Tallechie, Daan word al grooooot, ziet er wel lief uit !! ook al is ie vandaag weer wat van slag....
oei ik groei,.. dat is een goed boek, idd.
daar kun je echt per week zien wat een baby leert en meemaakt en wanneer hij een mentaal sprongetje maakt, ik vond het reuze nuttig !!!
naaltje ga je op vakantie ? waar ga je heen ? of heb je dat al verteld, heb ik dat gemist ??? kan ook hoor, warhoofd die ik d'r ben..

met de bus/tent/bustent voor 2 of 3 weken, of 1 week,
, daarin worden mentale sprongetjes beschreven die je kind mee maakt (mentale en geen fysieke groei), die verlopen nagenoeg voor alle baby's gelijk, zo'n sprong wordt vaak aangekondigd door bepaald gedrag (bijv. huilerig, dreinerig etc.) na zo'n periode heeft je kind weer een vaardigheid ontwikkelt. Is best fijn om eens te lezen en veelal herken je een hoop, wat je weer gerust kan stellen als moeder.
.
. Is de muziek van Pirates of the Caribean niks?
maar dan nemen ze de honden maar meteen mee hoor, kunnen ze lekker in het bos wandelen
Daan, ken je vriend niet Tallechie maar ik zie wel duidelijk jou in hem terug hoor, grappig om te zien en dat boek Oei ik groei..... klopte in het begin enigszins bij Han maar later echt niet, zijn ontwikkeling liep echt anders (veel langzamer in dingen en andere dingen veel sneller.....toen ben ik maar opgehouden het te lezen, Han maakte gewoon andere sprongen
, toen maar hoofdstelletje aangedaan en longeerlijn eraan
want zodra ik in de beugel ging hangen en mijn been erover wilde doen ging ze nogal hyperen
, toen erover hangen en ze was helemaal kluts kwijt
Dus maar even stapje terug gedaan en gaan er nu maar even vanuit dat het niet zomaar opstappen wegrijden is, dat er dan wel iemand 3x opgezeten heeft maar hoe het is gegaan? Denk zo hup erop en gaan met die banaan maar ik wil natuurlijk normaal op kunnen stijgen en rustig vertrekken. Dus vervolgens zo'n 10x bij elkaar geloof ik rustig hangen, Bente overal aaien, aanraken en weer terug. Stukjes stappen, halthouden, weer voorwaarts terwijl ik erop hing. Ging na paar keer steeds rustiger en toen ze helemaal relaxed was zijn we gestopt.
en luisterde erg goed naar stap/draf/galop
en Avaluna ook, welke is dat die dat zo lastig vindt trouwens?
, straks weer gesprekken.