Zo er is heel veel gepost zeg
Tine en Royaltjuh geweldig, wat een punten, goed gevoel moet dat geven.
Mbt Traffor even toelichtinkje
Traffor wil heel graag bij de anderen staan met alle gevolgen van dien. Dus bij ons lukt het niet. Het ging een paar dagen wel goed, gewoon gescheiden, maar ik ben een aantal keer gebeld door de tuinvereniging dat Traffor weer op stap was en dat kunnen we dus echt niet hebben. Want het is een vereniging en als ik daar niet meer mag staan hebben we een nog groter probleem. De vorige eigenaar neemt hem gelukkig terug, heb advertentie nog staan want zij zal hem toch ook weer willen verkopen, helaas.
Citaat:
Even een vraagje voor de menners die recreatief rijden. Hoe ziet jullie training er door de hele week uit voor jullie paardje?
ok, mennen dan... maar niet iedere dag toch? wat doen jullie verder nog met ze? hebben jullie een bepaald schema ofzo?
Schema's heb ik niet anders dan dat ik minimaal 1x per week wil mennen en dan nog 1 a 2x per week wil wandelen, longeren, lange lijnen of wat anders. Met twee menpony's betekent dat dat ik elke dag iets doe met een pony. En dan voor mezelf heb ik dus ook nog een keer per week menles.
Ze lopen bij ons altijd buiten, dus bewegen doen ze wel. En met een pubertje als Freddy erbij weet ik zeker dat zo om de paar uur er een soort ponycaroussel door Freddy en Alwyn plaatsvindt in de paddock 
Oja, als ik dan men ben ik natuurlijk niet de hele dag weg ofzo. ALwyn staat nu op een max van 45/50 minuten in stap en heel klein stukje sukkeldrafje. Streven is hem aan het eind van de zomer zover te hebben dat we een uurtje 1/4 stap rest draf kunnen mennen. Sim men ik dik uurtje maximaal maar dan wel in stevig tempo. Houdt hij makkelijk vol trouwens, dus streven is dat komende tijd wat uit te bouwen zodat we een langer tochtje kunnen gaan doen (zeg maar naar 2 uur).
Ach en als ik het heel druk heb of wat dan ook, dan doen ze niets (waar ze wel chagerijnig van worden als dat te lang duurt).