Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.. ik ben ohz met rivaldo een uurtje op pad geweest, kwam nog een aanspanning tegen waar ik gezellig mee had gereden, riv was erg voorwaarts maar beter te temmen, gek diertje, hij neemt ook totaal geen rust!
Achteraf bleek dat de vacumpompje op de wijnfles was gesprongen in de keuken hihi
Geweldig! Wel knap van em dat ie et de hele dag uithoudt zonder een krimp te geven. Denk dat menig moeder jaloers op je is 
Citaat:Even een vraagje voor de menners die recreatief rijden. Hoe ziet jullie training er door de hele week uit voor jullie paardje?
ok, mennen dan... maar niet iedere dag toch? wat doen jullie verder nog met ze? hebben jullie een bepaald schema ofzo?

Was lekker weer voor een ritje (ik spreek uit ervaring
)
Het is echt zo'n droge periode en van de week hadden we zelfs nog nachtvorst, dat schiet niet op. Ons weiland is ook echt wel schraal maar heb de pony's er toch op staan. Alwyn en Freddy gaan half mei, dus nog drie weekjes naar hun zomerwei dus daarna kan het wel bijkomen. Ik had dus gehoopt Sim en Traf met z'n tweetjes op de wei te hebben dan, maar Sim staat komt nu dus alleen te staan.... nog maar eens kijken wat ik daar nou weer mee moet...misschien kan hij als hij echt hengst af is ook wel naar de zomerwei...Citaat:Gras in de weides hier groeit nog steeds helemaal niet
) en vervolgens heerlijk Italiaans ijsje gegeten in het dorp
Ik had zo gehoopt dat hij onderhand (hij is nu denk ik 16, 17?) in een lekkere wei zou staan met af en toe een buitenritje of zoiets. Staat die arme ziel op zo'n pensionstal met allemaal verschillende lesklanten per week op zijn rug